Vă lipsesc timpul și resursele pentru un angajament consistent de marketing prin e-mail?
Furnizarea unui marketing prin e-mail inconsecvent sau insuficient vă poate distruge afacerea.
Știați că…
Companiile care trimit e-mailuri automate au cu 133% mai multe șanse să trimită mesaje relevante care corespund ciclului de cumpărare al unui client.
Instrumentele/integrările de automatizare a e-mailurilor reprezintă cea mai bună modalitate de a îmbunătăți eficiența angajaților și, în același timp, de a crește vânzările.
Ce este automatizarea e-mailurilor și a marketingului?
Ce este automatizarea marketingului?
Automatizarea marketingului este un sistem care vă permite să automatizați sarcinile care vă îmbunătățesc vânzările. Cel mai semnificativ beneficiu este că agenții de marketing pot prioritiza confortabil alte sarcini, asigurându-se în același timp că fiecare client trece prin aceeași pâlnie de marketing.
Un exemplu de automatizare eficientă a marketingului este automatizarea mesajelor de e-mail pentru a transmite mesajul dorit întregii liste de e-mailuri. Automatizarea e-mailurilor este utilizată pe scară largă în toate tipurile de industrii, în special în afacerile de comerț electronic. De exemplu, platformele de comerț electronic încorporează instrumente de automatizare a e-mailurilor și integrări pentru brandurile de comerț electronic pentru a încuraja comportamentul repetitiv și a construi o bază de clienți loiali. Haideți să analizăm mai îndeaproape ce este automatizarea e-mailurilor.
Ce este automatizarea e-mailurilor?
Automatizarea e-mailurilor este un proces prin care puteți trimite e-mailuri pre-realizate în secvență către publicul dvs. la momentul potrivit, în timp ce lucrați la alte sarcini. Deoarece e-mailurile sunt trimise automat, puteți valorifica o mulțime de potențiale care provin de la acestea. Trimiterea de e-mailuri automate într-o secvență este o strategie de marketing care se adresează oamenilor în funcție de comportamentul lor de cumpărare, de vânzări și de nevoi, cu conținut dinamic.
În general, factorul esențial al automatizării marketingului prin e-mail este de a livra serii de e-mailuri cu conținut relevant. Ca urmare, puteți obține beneficii extraordinare pe o perioadă de timp, cum ar fi loialitatea clienților, retenția acestora și creșterea vânzărilor.
De ce ar trebui să automatizați e-mailurile de marketing?
Beneficiile marketingului prin e-mail includ:
Retenția clienților
Trimiterea de e-mailuri la momentul potrivit către publicul vizat poate crește exponențial vânzările repetitive. De exemplu, e-mailurile de abandonare a coșului de cumpărături sau e-mailurile de ofertă sunt excelente pentru vânzările repetitive în comerțul electronic.
Fidelizarea clienților
E-mailurile sunt o modalitate inteligentă de a îmbunătăți gestionarea relațiilor cu clienții. De exemplu, trimiterea de e-mailuri cu ocazia zilei de naștere a unui client este o modalitate de a îmbunătăți relația și de a consolida legătura clientului cu o marcă. În plus, e-mailurile de feedback, e-mailurile de sondaj, anunțurile speciale – toate aceste e-mailuri simple de automatizare pot crea clienți loiali.
Fluxuri de lucru de marketing îmbunătățite
Automatizarea marketingului prin e-mail este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți fluxurile de lucru de marketing. Marca dvs. poate livra mesajele către baza dvs. de clienți în timp ce lucrați la alte sarcini, deoarece procesul este automat. Astfel, puteți asigura un parcurs și o experiență de calitate pentru clienți.
Creșterea vânzărilor
Știați că brandul dvs. poate genera mai multe venituri cu ajutorul e-mailurilor? Acest lucru se datorează faptului că automatizarea e-mailurilor poate crea conștientizare pentru potențialii clienți și poate transforma lead-urile în clienți.
Cum să începeți cu automatizarea e-mailurilor
Primul lucru pe care trebuie să îl stabiliți este instrumentul sau software-ul cel mai potrivit pentru compania dvs. Așadar, asigurați-vă că luați în considerare personalizarea, prețul, caracteristicile avansate și ușurința de utilizare atunci când determinați instrumentul potrivit care să vă asigure că ai dvs. clienți trec printr-o pâlnie de marketing la alegere.
Așa cum am afirmat anterior, este crucial să alegeți sistemul potrivit pentru compania dvs.; astfel, vă recomandăm să utilizați platformele de evaluare pentru a reduce lista de instrumente care vă vor crește ratele de conversie a e-mailurilor. În plus, profitați de testele demo gratuite pentru a vă face o idee despre modul în care funcționează instrumentele.
Dacă sunteți în căutarea unei platforme viguroase de servicii pentru clienți, care vă permite să automatizați e-mailurile pentru servicii de marketing și asistență, atunci LiveAgent este alegerea potrivită.
Ce este LiveAgent?
LiveAgent este un software de help desk care adună solicitările clienților de pe mai multe canale, cum ar fi e-mail, chat live, telefon, forum, Facebook, Instagram, Viber, Twitter etc. În plus, creează rapoarte cuprinzătoare, astfel încât managerii dvs. pot detecta cu ușurință orice problemă în prealabil. În plus, automatizează sarcinile zilnice de asistență/serviciu pentru clienți/suport pentru o eficiență sporită. Sistemul include call center, ticketing, bază de cunoștințe, forum, portal pentru clienți, chat live și multe altele. Pentru a afla mai multe, nu ezitați să urmăriți videoclipul de mai jos.
Sunteți interesat de LiveAgent? LiveAgent oferă o perioadă de probă gratuită de 30 de zile pentru toate abonamentele. Deci, încercați și îmbunătățiți-vă imediat.
Cum puteți automatiza e-mailurile în LiveAgent?
LiveAgent oferă mai mult de 180 de integrări pentru a face majoritatea informațiilor accesibile dintr-o singură interfață. De exemplu, puteți integra ActiveCampaign sau Clickfunnels. Ambele integrări de automatizare a e-mailurilor pot îmbunătăți evenimentele de conversie pe termen lung.
Consultați integrările de marketing prin e-mail disponibile în LiveAgent pentru acțiuni de conversie sporite.
Tipuri de e-mailuri trimise cu un instrument de automatizare
Diferite instrumente de marketing prin e-mail asigură creșterea indicatorilor, cum ar fi rata de cumpărare și veniturile. Consultați exemplele de e-mailuri automate de mai jos pentru a vă inspira.
E-mailuri de bun venit
- E-mailuri personalizate, de exemplu, e-mailuri de aniversare
- E-mailuri de expediere
Comportamentul e-mailurilor cu reduceri
- E-mailuri de recomandare
- E-mailuri de fidelizare
- E-mailuri de abonament premium
- E-mailuri de actualizare a mărcii
- E-mailuri cu conținut teaser
- E-mailuri de mulțumire
Email-uri de confirmare a abonamentului
- E-mailuri cu oferte speciale
- E-mailuri aniversare
- E-mailuri tranzacționale
- E-mailuri de buletin informativ
- E-mailuri de expirare a testului gratuit
- E-mailuri de anulare a abonamentului
- E-mailuri speciale de previzualizare
- E-mailuri pentru concursuri
- E-mailuri pentru început
Când să nu folosiți e-mailuri automate
Deși e-mailurile automate au multe beneficii, ar trebui să le folosiți cu moderație. Anumite situații necesită atenția agenților dvs. de servicii pentru clienți. De exemplu, mărcile nu ar trebui să automatizeze răspunsurile la întrebările clienților. De obicei, clientul are nevoie de un răspuns imediat și se așteaptă la o intervenție umană. Un e-mail automatizat nu poate rezolva toate solicitările, deoarece fiecare caz este diferit. Prea multă automatizare a e-mailurilor poate îndepărta elementul uman din brandul dvs.
Îmbunătățiți imaginea profesională a afacerii dvs. cu funcția de redirecționare a e-mailurilor de la LiveAgent. Simplu de configurat, această soluție eficientizează comunicarea cu clienții și oferă un aspect oficial e-mailurilor dvs. Încercați gratuit fără obligații și transformați interacțiunile prin e-mail în oportunități de consolidare a brandului!
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!
Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului
Serviciul clienți îmbunătățește experiența clientului, fidelizând și evitând pierderi. Descoperă sfaturi pentru suport optim!