În zilele noastre, majoritatea canalelor pe care clienții vă contactează compania nu mai au nevoie de asistență pentru laptop. Există aplicații pentru mesagerie și software de chat live.
Deci, ar trebui ca echipa de servicii pentru clienți să treacă la serviciu clienți telefonic sau să păstreze serviciul clienți pe computer?
Iată ce ar trebui să luați în considerare.
Avantajele serviciului pentru clienți prin telefon
Poate că nu pare așa, dar a lucra de pe telefonul dvs. are multe avantaje. Iată de ce este mai bine decât să lucrezi pe un laptop.
1. Puterea smartphone-ului
În zilele noastre, smartphone-urile sunt destul de puternice. Cu toate acestea, nu la fel de puternic ca laptopurile moderne, dar suficient pentru majoritatea sarcinilor legate de muncă. Luați, de exemplu, cea mai recentă versiune Samsung. Chiar și cu modelele de buget, puteți face mai multe activități prin chat cu clienții din trei mesagerii diferite în timp ce navigați pe wiki-ul companiei dvs. pentru a găsi răspunsul corect.
Nu puteți rula codare de software sau fiți eficienți în ceea ce privește tastarea unui document, dar chat-ul este locul în care strălucesc smartphone-urile. Atât de mulți oameni discută pe smartphone-urile lor pentru distracție, încât angajații dvs. pot discuta pentru profit.
2. Telefon și mesagerie
Acesta poate fi un punct forte sau o slăbiciune. Lucrați ca ofițer de asistență pentru clienți convențional din limitele telefonului dvs. Puteți lucra numai răspunzând la apeluri și vorbind în chat-uri, nimic altceva.
Dar la aceste două, puteți obține performanțe la fel de bune ca și omologul dvs. de birou cu un laptop.
3. Asistență pentru clienți la sediu
Cu toate acestea, există o excepție de la această regulă. Mobilul poate fi singurul răspuns dacă serviciul dvs. nu ajută clienții online, ci mergând la locația lor pentru a îi ajuta.
De exemplu, un tip de la cablu nu poate lucra cu un laptop. Trebuie să mergeți la clientul dvs., să puneți cablul de internet, să îl conectați și să configurați totul pe computerul clientului.
Unde apare telefonul mobil? Trebuie să conectați noul client la baza de date, să îl înregistrați și să marcați tichetul ca fiind închis. Este mult mai ușor să faceți acest lucru cu un telefon mobil decât cu un laptop.
Același lucru este valabil pentru orice job de asistență care necesită ieșirea din birou.
4. Multitasking
Telefonul mobil funcționează excelent pentru aceste tipuri de joburi, deoarece permite multitasking-ul. Din punct de vedere tehnic, vă puteți face treaba cu o mână, eliberând-o pe cealaltă să facă altceva.
Deși acest lucru nu este întotdeauna cel mai bun mod, puteți efectua multitasking destul de eficient în timp ce vorbiți cu un client. Păstrați telefonul conectat și sunetul activat și veți primi o notificare ori de câte ori un client are nevoie de ajutor.
Între timp, puteți face altceva precum schimbarea scutecului.
5. Munca de acasă
De ce este la îndemână? Deoarece o mulțime de oameni din industria serviciului pentru clienți lucrează de acasă. O parte semnificativă a acestora sunt mămicile care încearcă să ajute familia lucrând cu jumătate de normă.
Munca pe mobil permite lucrul de la distanță și poate fi chiar mai eficient pentru telecomunicații. Nu puteți pierde notificarea unui client dacă telefonul este în buzunar. Cu un laptop, totuși, puteți merge prea departe de stația de lucru și poate dura mai mult timp pentru a răspunde.
6. Asistență imediată
Deoarece unii lucrători la distanță au alte sarcini, cum ar fi îngrijirea, este posibil să nu fie la cel mai bun nivel atunci când lucrează de pe un computer. Au întotdeauna telefonul asupra lor, astfel încât timpul de răspuns va fi mai scurt.
7. Muncă 24/7
Este un adevăr trist, dacă vreți să fiți un bun manager de succes al clienților, trebuie să fiți la telefon în mod constant. Ce se întâmplă dacă cel mai bun client al dvs. decide să vă părăsească pentru o altă companie la ora 23 și vă pune o întrebare care poate costa zeci de mii de dolari? Munca de pe telefonul smartphone ajută foarte mult în acest caz.
8. Mai multe oportunități de angajare
„Când angajam noi manageri de asistență – aveam nevoie de oameni care să se poată raporta la clienții noștri. În industria bijuteriilor pentru căsătorie, mulți candidați potențiali erau mame care stau acasă. A trebuit să permitem să lucrăm de pe telefon. ”
Rick Dean – Șef de Vânzări la Rockher
Totuși, aceasta nu include doar îngrijitorii. Peste 2 miliarde de persoane accesează internetul numai prin intermediul telefoanelor lor. Acestea sunt concentrate în cea mai mare parte în China, Pakistan, India și Nigeria. Dacă aveți nevoie de reprezentanți în aceste țări, vă recomandăm să treceți la un serviciu de asistență telefonică pentru clienți.
Permiterea muncii de pe telefon invită, de asemenea, persoanele care nu au bani să-și cumpere un laptop.
Avantajele serviciului pentru clienți pe computer
Nu vă puteți aștepta să efectuați toate serviciile pentru clienți de pe un smartphone. Iată în ce situații asistența de pe computer sau laptop se poate dovedi o opțiune mai bună.
1. Suport tehnic
Dacă o anumită problemă pe care o are un client are nevoie de o anumită soluție de cod, nu o puteți face de pe telefon. Din punct de vedere tehnic, există aplicații pentru editarea codului pe mobil, dar sunt mult mai puțin eficiente decât aplicațiile desktop.
Singurul lucru pe care îl poate face un angajat cu un telefon dacă primește un tichet care necesită codificare este să adune informațiile și să le transmită departamentului IT cu computere.
2. Muncă de birou
Puteți folosi un computer acasă, dar acest lucru este opțional. Puteți face acest lucru numai cu telefonul. Pentru birou, asistența pe laptop este o alegere perfectă.
Nu trebuie să vă limitați la telefon când sunteți la birou. Puteți să vă verificați software-ul de resurse umane, să răspundeți la apeluri de pe un echipament frumos și să aveți toate informațiile necesare în fața dvs., la 15 ” de ecran în loc de 8”.
3. Concentrarea asupra sarcinii
Există un motiv pentru care oamenii sunt în permanență pe telefoanele lor. Smartphone-urile și rețelele de socializare, în special, sunt concepute pentru a crea dependență.
Ori de câte ori există o notificare, vă doriți să o verificați. Dacă trebuie să lucrați în timp ce sunteți pe telefon, există riscul de a fi prins în ciclul social media și de a dura mai mult pentru a răspunde.
Când lucrați de pe un computer la care nu sunteți conectat la propriul dvs. Facebook, pur și simplu nu aveți această opțiune.
4. Mai multe programe software disponibile
Din păcate, nu toate software-urile sunt disponibile într-o aplicație. Unele sunt doar pentru desktop. Dacă una dintre acestea este necesară pentru locul de muncă, utilizarea unui smartphone nu este o opțiune.
În plus, există un software care nu are sens la telefon. A lucra cu mesele devine din ce în ce mai greu atunci când numărul de inci pe un ecran este redus.
Concluzie
Serviciul de asistență telefonică pentru clienți are mai multe avantaje decât serviciul de asistență pentru clienți pe computer, dar acest lucru nu înseamnă că unul este mai bun decât celălalt. Sunt foarte diferite și probabil că nu puteți folosi doar unul sau altul.
Dacă credeți că lucrătorii dvs. de la distanță se vor descurca, le puteți permite să lucreze de pe telefoanele lor de cele mai multe ori.
Descoperiți pe cont propriu
Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați tot ce aflați în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Serviciu clienți intern vs externalizat
Descoperiți avantajele și dezavantajele serviciului clienți intern versus externalizat și alegeți soluția potrivită pentru afacerea dvs. Îmbunătățiți relația cu clienții și eficiența operațiunilor cu informațiile din acest ghid detaliat.
Serviciu clienți la sediu vs serviciu clienți la distanță
Descoperiți avantajele și dezavantajele serviciului clienți la sediu versus la distanță. Aflați cum să alegeți și să implementați eficient aceste strategii pentru a îmbunătăți experiența clienților. Vizitați acum pentru a optimiza serviciul clienți!
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!