Chat-ul Live a devenit un canal preferat de servicii pentru clienți pentru un număr tot mai mare de consumatori online. Astfel, a avea un widget de chat live pentru un site web este o necesitate pentru companiile de toate dimensiunile din orice industrie. Vă permite să oferiți asistență rapidă și în timp util clienților. Mai mult, atunci când este utilizat strategic, poate contribui foarte mult la; sporirea implicării, creșterea satisfacției clienților și îmbunătățirea vânzărilor, reducând totodată costurile de asistență pentru clienți.
Cum să adăugați chat-ul live pe site-ul dvs. web?
1. Alegeți furnizorul de software de chat live
Având în vedere impactul pe care chat-ul live îl poate avea asupra calității serviciului dvs. pentru clienți și a veniturilor; merită să investiți ceva timp în cercetarea opțiunilor. Astfel, învățați cât de mult puteți despre diferiți furnizori de software de chat live înainte de a alege instrumentul care; satisface nevoile afacerii dvs. și de a-l adăuga pe site-ul dvs. web. Unii dintre factorii de luat în considerare includ; setul de caracteristici, integrare și personalizare ușoară, integrări software de la terți, securitate, compatibilitate pe mobil, tarifare, și asistență pentru clienți.
2. Înscrieți-vă cu serviciul
Probabil că v-ați restrâns alegerile la cele care corespund cerințelor și bugetului dvs. Încă nu sunteți gata să cumpărați un abonament? Puteți începe cu o perioadă de încercare gratuită. Majoritatea furnizorilor de software de chat live oferă teste gratuite cu toate caracteristicile produsului disponibile pentru a le permite clienților potențiali; să testeze toate funcționalitățile sau capacitatea de a solicita o demonstrație. Înscrierea pentru perioada de încercare gratuită durează de obicei câteva minute și nu necesită informații despre cardul de credit.
3. Adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. web
După înscriere, trebuie să alegeți un buton de chat. După aceea pur și simplu lipiți un scurt cod HTML în corpul paginii dvs. pentru implementarea chat-ului live. După ce ați încorporat chat-ul pe site, puteți începe să discutați în timp real cu clienții și potențialii dvs. clienți. Ori de câte ori un vizitator face click pe butonul de chat live care este de obicei afișat în colțul din dreapta jos al unui site web; apare o fereastră de chat. Dând click mai departe pe această fereastră, vizitatorul inițiază un chat cu reprezentantul unei companii; cine este în prezent online și disponibil pentru a prelua solicitarea de chat.
4. Personalizați widget-ul de chat live
Software-ul de chat live oferă de obicei o gamă largă de personalizări ale instrumentului. Poate include modificarea designului butoanelor online (când chat-ul este disponibil) și offline (când chat-ul nu este disponibil) și a unei ferestre de chat pentru a face să pară nativ pe site-ul dvs. web, precum și schimbarea limbii și a textelor. De asemenea, puteți alege dacă atunci când faceți click pe un buton de chat va porni imediat un chat sau va deschide un formular de pre-chat pentru a fi completat de vizitator. Proiectarea formularelor pre-chat și a formularelor de contact (afișate dacă niciun agent nu este online) pot fi, de asemenea, personalizate în funcție de nevoile dvs.
5. Activați invitațiile de chat proactive
Chat-ul proactiv este o caracteristică comună oferită de majoritatea furnizorilor de chat-uri live. Invitațiile de chat proactive pot fi afișate fie pe fiecare pagină a site-ului web, fie pe anumite pagini. De exemplu, paginile dvs. de stabilire a prețurilor sau de plată în care utilizatorii vor avea cel mai probabil nevoie de asistență live. Invitațiile pot fi de obicei declanșate manual sau automat pe baza regulilor predefinite. Cum ar fi informații privind vizitatorii și diferite valori de comportament; locația geografică, pagina curentă, pagina de recomandare, timpul petrecut pe site, orele de vizitare etc.
6. Creați o listă de răspunsuri predefinite
Crearea mesajelor predefinite este o parte importantă a configurării widget-ului de chat al site-ului web și a obținerii rezultatelor optime de la acesta. Acestea sunt răspunsuri predefinite la întrebările frecvente din partea clienților. Acestea permit accelerarea timpilor de răspuns și creșterea eficienței agenților, deoarece nu vor trebui să introducă mesaje personalizate la întrebări repetitive la care se poate răspunde instantaneu prin simpla trimitere a răspunsului pre-scris corect în câteva click-uri. Mesajele predefinite sunt utile în special dacă agenții trebuie să gestioneze mai multe solicitări de chat în același timp.
Cele mai bune practici pentru configurarea asistenței de chat live
A ști cum se integrează chat-ul live pe un site web este doar primul pas. Iată câteva sfaturi și cele mai bune practici pentru optimizarea instrumentului de chat live pentru a vă asigura că aduce beneficii atât pentru afacerea dvs., cât și pentru clienții dvs.;
Activați-l în paginile potrivite
În timp ce un buton de chat live poate fi adăugat la fiecare pagină a unui site web, vă recomandăm să îl aveți disponibil numai pe anumite pagini. În acest caz, luați în considerare alegerea acelor pagini în care clienții dvs. și vizitatorii site-ului au mai multe șanse să aibă întrebări. Acestea sunt de obicei Preț, Produs, Contact, Întrebări frecvente și pagini de destinație.
Utilizați chat-ul proactiv în mod strategic
Când activați invitațiile de chat proactive automate, asigurați-vă că acestea nu apar în primele câteva secunde înainte ca vizitatorii să aibă chiar șansa de a explora site-ul web. De asemenea, nu invitați vizitatorii să discute de mai multe ori, în special pe cei care v-au respins deja invitația de chat o dată. S-ar putea doar să-i enerveze.
Faceți clară disponibilitatea online pentru vizitatori
Dacă nu intenționați să utilizați chat-ul live 24/7, clarificați vizitatorilor dvs. când asistența live nu este disponibilă. Se poate face configurând un buton de chat offline care va fi afișat atunci când agenții dvs. nu sunt online și nu vor putea accepta cereri de chat. De asemenea, este logic să specificați orele de lucru pe chat pe o pagină de contact.
Asigurați utilizarea corectă a răspunsurilor predefinite
Deși mesajele predefinite pot îmbunătăți semnificativ timpul de răspuns, uneori pot face mai mult rău decât bine, dacă sunt utilizate în mod necorespunzător. Regula numărul unu a răspunsurilor predefinite este că acestea trebuie întotdeauna modificate și personalizate pentru a se potrivi situației clientului și nevoilor lor specifice.
Investiți în instruirea agentului de chat live
Mai presus de orice altceva, calitatea asistenței prin chat nu se referă doar la software-ul potrivit, cu funcționalitate avansată. Este vorba mai mult despre persoanele care lucrează cu chat-ul live. Investiți în pregătirea adecvată pentru agenții dvs. de chat. Acesta include a-i învăța să folosească instrumentul de chat în cel mai eficient mod – Cu toate acestea, le poate îmbunătăți și abilitățile soft.
Descoperiți pe cont propriu
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Introducere în interacțiunile cu clienții
Dezvoltarea unor relații bune cu clienții prin intermediul interacțiunilor cu aceștia poate juca un rol esențial în determinarea poziției mărcii dvs. pe piață.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Explorați caracteristicile esențiale ale portalului pentru clienți oferit de LiveAgent, inclusiv baza de cunoștințe, forumul pentru clienți și trimiterea tichetelor. Descoperiți cum aceste funcționalități vă pot îmbunătăți serviciile prin personalizare și ușurință de utilizare. Asigurați-vă că alegeți software-ul potrivit pentru afacerea dvs., ținând cont de costuri și securitate. Vizitați acum pentru a afla mai multe și a testa gratuit!
Etica în ce privește suportul acordat prin live chat
Descoperiți importanța eticii în suportul prin live chat pentru a oferi o experiență excelentă clienților. Aflați cum agenții pot menține relații de încredere prin comunicare politicosă și respectuoasă, respectând reguli esențiale de conduită. Explorați exemple de bune practici și reguli de evitat pentru a optimiza interacțiunile online.