Alegerea potrivită pentru agenții

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi personalizată conform nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Creați o experență memorabilă pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu viteza răspunsului dvs..

16×

Sporiți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragerea loialității clienților.

Business background

Program de suport pentru agenții

Atrageți atenția clienților prin reducerea drastică a sarcinilor operaționale cu LiveAgent, cel mai apreciat centru de suport și considerat programul numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2019. Fiți mai aproape de clienții și partenerii de afaceri și sprijiniți-i cu ajutorul Liveagent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Woman looking at her watch

Dezvoltați-vă afacerea fără dificultate

Agențiile de markting, de resurse umane și de dezvoltare sunt cele mare de obicei se găsesc mai des pe internet. Ca atare, este foarte ușor să calculați indicatorul ROI atunci când utilizați o soluție de suport al serviciului clienți. LiveAgent este intens utilizat de agenții pentru a-și dezvolta afacerea și pentru a răspunde propunerilor de afaceri mai ușor și mai repede. Este de asemenea folosit și în relația cu clienții, care, din experienșa noastră, sunt mulțumiți de cât de repede poate fi implementat LiveAgent.

Aflați mai multe

Utilizați serviciul live chat

Serviciul live chat a fost adesea considerat ca fiind potrivit doar companiilor mari care au numeroase solicitări. Nu mai este cazul. Trăim vremuri în care toată lumea dorește răspunsuri pe loc și de aceea implementarea programului de live chat poate contribui la succesul companiei dvs.

Aflați mai multe
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Uniți metodele de contact

Ridicați mâna dacă sunteți fan Gmail. Cum?! Toate mâinile sunt sus?! Ei bine, atunci faceți loc pentru inbox-ul universal de la LiveAgent și descoperiți puterea unui hub în care sunt centralizate toate canalele de comunicare. Totul este sortat corespunzător, cu propriul ID și detalii suplimentare despre clienți. Așadar, cui îi place inbox-ul universal?

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Cum va beneficia agenția dvs. de pe urma implementării soluției LiveAgent?

Organizați solicitările clienților

Mențineți inbox-ul organizat prin distribuirea automată a solicitărilor clienților către departamentele sau agenții în măsură să le trateze.

Economisiți timp și bani

Economisiți timp și bani prin reducerea la minim a numărului de instrumente utilizate pentru a deține un serviciu clienți de excepție.

Mențineți un grad înalt de satisfacție

Asigurați-vă că aveți clienți mulțumiți de serviciul dvs. prin analizarea constantă a performanței agentului.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Fiți cu ochii pe mai mulți clienți deodată

LiveAgent este adesea utilizat de agenții pentru a-și gestionează clienții dar și în relațiile din cadrul departamentelor. Implementarea unei soluții multi-channel îi ajută pe clienți să găsească locul potrivit unde să se adreseze, iar agenția să fie atentă la conversațiile actuale dar și cele din trecut avute cu clienții și prospecții.

Aflați mai multe despre departamente

Economiți timp cu automatizarea sarcinilor repetitive

Spuneți stop efectuării manuale a sarcinilor repetitive și canalelor de comunicare separate care vă împiedică să răspundeți în timp util solicitărilor și să gestionați activitățile administrative. Fie că doriți să utilizați LiveAgent pentru a comunica cu clienții sau să îl implementați pentru clienți, veți scăpa de problemele operaționale uzuale cauzate de activitățile de rutină. Rezolvați aceste probleme cu soluția complexă de suport ce încorporează servicii de live chat, interfață pentru clienți, forum-uri sau reguli avansate de ticketing.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Creșteți disponibilitatea serviciului

Imaginați-vă că sunteți mai disponibil cu mai puțin timp. Acest lucru este posibil acum, prin implementarea soluției LiveAgent în procesele clienților dvs. Optimizați fluxul de lucru prin valorificarea eficienței inbox-ului universal, combinând câteva canale de comunicare cu automatizări avansate. Un program de suport adevărat de tip multi-channel vă ajută să economisiți 15 ore pe lună, ore pe care le puteți utiliza pentru a vă focusa pe atragerea de noi clienți.

Cea mai accesibilă soluție de help desk

Planul gratuit de la LiveAgent include baza de informații, precum și alte funcționalități. Optând pentru un plan tarifar, veți obține mai multe funcționalități la un preț mai mult decât accesibil.

Probă de 30 de zile
Nu este necesar un card de credit
si multe altele
$15 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Descoperiți cum să economisiți mai multe finanțe cu calculatorul nostru de preț și alegeți sistemul de birou de asistență potrivit pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.

Articole legate deAgenție
Reduceți costurile de achiziție ale clienților și creșteți valoarea de pornire sau de viață a clienților întreprinderilor mici cu software-ul de chat live

Chat live pentru startup-uri și întreprinderi mici

Descoperă cum chatul live poate transforma experiența de client pentru startup-uri și IMM-uri. Îmbunătățește satisfacția clienților și obține un avantaj competitiv cu un software de chat live eficient și ușor de utilizat. Află mai multe despre integrarea și beneficiile acestei soluții digitale convenabile!

În LiveAgent, agenții și reprezentații pentru clienți cu rol de administrare pot, de asemenea, supraveghea și configura sistemul. Citiți despre tipurile de utilizatori și mai multe.

Agenți

Descoperă rolul esențial al agenților de birou de asistență în a oferi suport tehnic și a răspunde întrebărilor clienților prin diverse canale. Află cum LiveAgent îți poate îmbunătăți serviciul clienți cu caracteristici versatile și integrări, și încearcă gratuit pentru a-ți crește productivitatea.

Acceptând acești termeni și condiții sau accesând sau folosind serviciul sau site-ul, recunoașteți că ați citit, ați înțeles și sunteți de acord să repectați termenii prezentului acord.

Termeni & condiții

Explorează Termenii și Condițiile LiveAgent pentru a înțelege utilizarea corectă a serviciilor noastre. Acceptul tău semnifică acordul cu termenii actuali, iar modificările ulterioare vor fi obligatorii. Profită de servicii precum chat live și suport tehnic, asigurându-te că utilizarea respectă reglementările. Descoperă mai multe despre ofertele noastre și accesează funcțiile exclusive prin AppSumo. Vizitează acum pentru detalii complete și protejează securitatea datelor tale!

Ești în căutarea unui loc de muncă? Găsește-ți jobul visurilor tale la LiveAgent! Noi oferim beneficii excelente, salarii competitive și multe altele.

Carieră

Alătură-te echipei LiveAgent și găsește-ți jobul visurilor tale! Oferim beneficii excelente, salarii competitive, birou la domiciliu, program flexibil și multe altele. Descoperă pozițiile disponibile și devino parte dintr-o echipă tânără și dinamică. Aplică acum!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x