Live chat-ul îmbunătățește experiența clienților pentru startup-uri și IMM-uri, oferind comunicare instantanee și eficientă. Acesta reduce costurile de achiziție și crește satisfacția clienților, fiind o soluție digitală ideală și accesibilă.
Astăzi, așteptările de la o afacere de orice dimensiune, sunt de a satisface cerințele clienților imediat, în unele cazuri chiar și înainte să se gandească clienții la cererea lor.
Timpul lung de așteptare, indiferent dacă este la coada unui magazin tradițional sau pentru livrarea coletelor și apoi lipsa unui suport instantaneu, este un inconvenient frecvent pentru mulți clienți și o cauză a reclamațiilor.
Ca startup sau afacere mică, planul dvs. de afaceri este cel mai probabil axat pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți și obținerea unui avantaj competitiv pe nișa dvs.
Importanța furnizării unui serviciu excelent pentru clienți online nu mai este o ramură a interesului unei companii, ci o motivație principală pentru succes.
Cheia pentru obținerea unui scor ridicat de satisfacție a clienților este comunicarea eficientă, pentru care chatul live este o soluție digitală ideală.
Dar software-ul de chat live poate fi mai mult decât un simplu instrument de chat.
Sunteți interesat să aflați mai multe?
Haideți să privim și să aflăm.
Pentru companiile de orice dimensiune, un site web este reprezentarea online a mărcii lor. La urma urmei, acolo vor urma cei mai mulți clienți atunci când vor găsi produsele și serviciile companiei – din acest motiv, achiziționarea unui instrument pe care consumatorii îl pot utiliza în mod convenabil pentru a contacta reprezentanții serviciului în timp ce navighează este un atu semnificativ.
Chat-ul live schimbă comunicarea dintr-un proces obositor de ridicare a telefonului sau scrierea unui e-mail pe o platformă de mesagerie instantanee. Prin urmare, necesită cel mai mic efort al clienților pentru a primi răspunsurile la întrebările lor cu doar un click de buton.
Cum și unde apare pe site butonul de chat mic se bazează pe preferințele utilizatorului. În general, este încorporat în paginile care generează cel mai mult trafic. O pagină de plată este o opțiune excelentă, deoarece acolo apare frecvent rata de respingere.
Opțiunile de proiectare pentru buton sunt extinse – de la animație la tip și stil. Toate șabloanele prestabilite sunt disponibile pentru personalizare customizată în galerie. Dacă nu puteți găsi stilul care vi se potrivește, puteți crea unul personalizat încărcând o imagine sau scriind codul HTML.
Unele companii abandonează elementul uman al platformelor lor de comunicare de dragul automatizării. Și chiar dacă chat-ul live acceptă automatizarea de multe feluri, fiți siguri că există un agent uman real pe cealaltă linie. Și nu asta face ca întreaga experiență să fie mai personală?
În acest moment, ceea ce-ți trece prin minte este probabil ceva de genul: „Totul este bine, dar de ce am nevoie de unul?”.
Ei bine, continuați să citiți pentru a afla.
Confortul și ușurința în utilizare sunt două componente care bifează casetele pentru ideea clienților despre o companie de încredere.
Nu mulți clienți și-ar păstra interesul în achiziționarea unui produs sau achiziționarea unui serviciu dacă serviciul slab pentru clienți ar perturba experiența lor de cumpărare. Ca să nu mai vorbim de probabilitatea unui feedback negativ care poate afecta reputația companiei.
Asistența prin telefon și email nu sunt canale de comunicare învechite. Dimpotrivă. Cu toate acestea, cifrele arată că 79% dintre clienți preferă să discute prin chatt cu agenții, din cauza promptitudinii sale, comparativ cu alte canale.
Planificarea bugetară strategică este crucială pentru orice afacere, dar se dublează pentru întreprinderile mici și startup-uri. Implementarea chat-ului live în serviciul dvs. pentru clienți reprezintă una dintre cele mai bune ROI, deoarece este considerabil mai ieftin și are ca rezultat cheltuieli mai mici.
Chiar și cu un buget mic, puteți obține gratuit un instrument de chat limitat, dar totuși extrem de eficient. Operatorii dvs. de servicii clienți vor putea coordona mai multe conversații de chat în timp real, economisind timp și resurse valoroase pentru companie. Acest lucru vă permite să vă concentrați asupra optimizării și elaborării unei strategii de vânzări și de marketing durabile.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
O afacere care pune clienții pe primul loc este o afacere care recunoaște cât de valoroși sunt clienții.
Marketingul de relații recunoaște că este mai puțin costisitoare și generează mai multe venituri construirea unei conexiuni de lungă durată cu clienții. Dar pentru companiile care abia încep, factorul cel mai important este să atragă și să transforme clienții potențiali în clienți obișnuiți, cu plată.
Deși startup-urile și întreprinderile mici sunt adesea luate în considerare ca un ansamblu, obiectivele lor nu sunt aceleași.
Chat-ul live poate fi utilizat în trei etape distincte ale călătoriei clienților, care abilitează echipele de asistență atât ale startup-urilor, cât și ale IMM-urilor și se adresează obiectivelor lor specifice:
Ca parte a unui software complex de asistență, chat-ul live oferă beneficii substanțiale prin funcțiile sale ușor de utilizat.
Căsuța de email universală: Obiectivul principal al serviciului de asistență pentru clienți este de a oferi o experiență pozitivă de servicii pentru clienți, cu fiecare interacțiune dintre client și marcă.
Funcția căsuță de email universală permite agenților să vizualizeze și să răspundă la conversațiile primite de pe orice canal. CRM-ul încorporat înregistrează și stochează toate datele clienților pentru o organizare îmbunătățită, iar abilitățile sale pot fi sporite și mai mult prin integrarea cu software CRM suplimentar.
Invitații de chat proactive: indiferent dacă sunt utilizate singure sau combinate cu alte funcții, pot produce o ROI remarcabil. Când un vizitator aterizează pe site-ul dvs. web, puteți configura o regulă de timp pentru invitația la fereastră pop-up sau o puteți plasa pe o anumită pagină. Este ca și cum ai intra într-un magazin și ai fi întâmpinat de un angajat zâmbitor, gata să te ajute.
Puteți chiar să creați mai multe invitații de chat și să vizați diferite tipuri de clienți.
În situația în care conduceți o afacere multinațională, puteți adapta widgetul pentru a-l afișa într-o limbă pe care o preferați. La fel ca butonul de chat, designul, mesajul și stilul unei invitații de chat proactive sunt personalizabile și toate șabloanele pot fi găsite în galerie.
Vizualizare de tastare în timp real: Proactivitatea din partea agenților este ceea ce apreciază clienții. În timpul sesiunii de chat, agenții pot vedea ce tastează clienții în fereastra lor de chat în timp real și se pot pregăti să rezolve orice solicitare înainte chiar înainte ca ei să apese pe butonul de trimitere.
Distribuirea chat-urilor: Puteți îmbunătăți eficiența agenților dvs. și vă puteți asigura că agenții potriviți discută cu clienții selectați. Alegeți trei opțiuni de rute predefinite – atribuire aleatorie, sună la toți, utilizare maximă. Dacă volumul de muncă devine prea copleșitor, puteți seta limita maximă de coadă și puteți oferi agenților dvs. spațiu să respire.
Pre-chat-ul și formularul offline: ca startup sau întreprindere mică, unul dintre obiectivele dvs. principale este să vă construiți lista de contacte a clienților și să generați mai mulți clienți potențiali.
Puteți activa caracteristica formularului de pre-chat în setări, astfel încât să solicite automat detaliile de contact de la client la începutul unei sesiuni de chat.
Formularul offline vă asigură contactul clienților cu echipa dvs. de servicii, chiar și în afara orelor de program, menținând asistența live 24/7.
Sondaj post-chat: opiniile și feedback-ul vizitatorilor sunt esențiale pentru start-up-uri și întreprinderi mici, deoarece ajută la construirea mărcii și oferă șansa de a reflecta asupra tacticilor și strategiei. Permiteți cumpărătorilor dvs. să ofere feedback cu privire la o sesiune de chat, examinarea produsului sau eficiența agentului.
Recenziile pozitive ale clienților pot fi apoi utilizate ca dovezi sociale și postate pe site-ul web pentru a obține recomandări. Alternativ, datele colectate pot fi utilizate pentru crearea de conținut, într-o secțiune FAQ(Întrebări și Răspunsuri Frecvente) sau pe un blog. De asemenea, poate descoperi probleme de navigare pe site neraportate anterior care vă ajută să vă optimizați site-ul. Puteți utiliza, de asemenea, această caracteristică pentru a vă consolida loialitatea și încrederea.
Dacă un client o solicită, puteți trimite transcrierea chat-ului și să fiți cât mai transparent posibil.
Prezentarea generală a chat-urilor: Prezentarea generală a chat-ului vă permite să observați și să colectați informațiin despre locația vizitatorului, adresa URL sau timpul petrecut navigând pe site-ul web pentru o utilizare ulterioară într-o strategie de marketing.
Urmărire încorporată în chat: Dacă doriți să vedeți dovada eforturilor dvs. pentru a obține noi clienți, urmăriți conversiile din chat-ul live în Google Analytics.
Dacă doriți să aflați mai multe, puteți accesa pagina noastră cu funcții de chat live sau puteți explora portalul nostru de asistență.
Agenții ar trebui să se concentreze asupra modului de a gestiona diferite puncte de conversație și să respecte regulile etichetei online.
Comunicarea online permite flexibilitate și creativitate într-un anumit grad. Este evident mai ales când vine vorba de răspunsuri canalizate și predefinite.
Aceste texte scurte fac parte dintr-un scenariu mai mare, dar pot fi adaptate pentru fiecare situație și conversație diferite. Reduce nevoia de a introduce manual fiecare răspuns, în special la întrebările frecvente.
Agenții pot dezvolta mai multe răspunsuri care pot fi stocate, partajate și utilizate ca șabloane în departamente. Prin urmare, indiferent cu ce departament sau membru al echipei va discuta clientul, tonul și limba potrivite vor fi coerente în toate părțile.
O modalitate neconvențională de a folosi chat-ul live este în scopuri de instruire. Software-ul de chat este utilizat în principal pentru a comunica cu clienții externi, dar poate fi folosit și ca instrument de comunicare pentru cei interni – angajații.
Căutarea de noi angajați poate fi o sarcină descurajantă. Dar merge în ambele sensuri. Potențialii candidați vor avea câteva întrebări pe care postarea simplă de descriere a postului nu le poate acoperi. Proprietarii de afaceri și echipele de recrutare pot folosi chat-ul live pentru a ușura procesul de integrare.
Chat-ul live este un instrument excelent de utilizat în comunicarea și implicarea interdepartamentală. Prin urmare, poate fi esențial în instruirea personalului. Fiecare departament poate avea unul sau mai multe grupuri de chat intern pentru a oferi asistență rapidă persoanelor sau echipelor.
Când vă înscrieți și primiți acces la contul dvs., integrarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. web se face prin simpla copiere și lipire a unui cod HTMLscurt —nu este nevoie să descărcați niciun software suplimentar. Dacă doriți să vă integrați cu un alt software sau cu o aplicație, este complet acceptat.
Primirea numeroaselor cereri de la tot felul de platforme diferite poate crea o preocupare considerabilă de securitate la un nivel istoric. Oricine dorește să stabilească o prezență puternică online trebuie să ia măsurile necesare pentru a se proteja pe ei înșiși și pe clienții lor.
Din acest motiv, puteți verifica pagina cu caracteristicile de securitate sau puteți afla mai multe citind Politica de confidențialitate și de securitate a LiveAgent.
Încă nu sunteți sigur dacă chat-ul live este instrumentul potrivit pentru compania dvs.?
Începeți testarea gratuită de 30 zile, nu este necesar cardul de credit, și alăturați-vă celor 35.000 de afaceri care folosesc deja LiveAgent.
Dacă doriți să vedeți toate planurile noastre accesibile care oferă funcții suplimentare, accesați pagina noastră de prețuri.
Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Potrivirea potrivită pentru orice afacere
LiveAgent: soluție de suport personalizabilă pentru afaceri. Creșteți loialitatea și satisfacția clienților cu servicii rapide și eficiente.
Aveți nevoie de un software de chat live ?
Software-ul gratuit de chat live LiveAgent vă permite să interacționați și să convertiți efectiv vizitatorii site-ului în clienți. Utilizați cel mai rapid widget de chat.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team