Îmbunătățiți satisfacția clienților cu chat-ul live pentru organizații educaționale și neguvernamentale. Fără taxă de configurare, suport 24/7, 14 zile gratuite. Integrare ușoară și securitate inclusă. Ideal pentru modernizarea serviciului clienți.
Formarea conexiunilor personale este una dintre pietrele de temelie ale organizațiilor educaționale și neguvernamentale. Se bazează pe interesul, reputația și sprijinul din partea studenților, donatorilor sau părților interesate.
Comunicarea digitală a deschis o ușă către noi posibilități de abordare a elevilor, planificare și strategie de strângere de fonduri.
Chat-ul live este un instrument ideal pentru orice instituție care dorește să-și modernizeze serviciul pentru clienți și să formeze relații de lungă durată.
În cazul în care vă întrebați ce anume este chat-ul live, îl putem împărți în trei componente esențiale care formează un canal complet de comunicare.
Instrument de chat live
Asistență prin chat live
Software-ul de chat live face parte dintr-un software de asistență complex, cu mai multe canale, care include ticketing, call center, rețele de socializare, bază de cunoștințe, portal pentru clienți și multe altele.
Software-ul de chat live oferă multe caracteristici pe care le poate folosi serviciul clienți, oferindu-le un avantaj față de alte canale de comunicare atunci când gestionează întrebări online.
Instrumentul de chat live este o fereastră de mesagerie bazată pe browser activată când se dă click pe un widget de chat, cunoscut și sub numele de buton de chat. Este o caracteristică complet personalizabilă și ușor de utilizat, care este ușor de integrat pe site-ul dvs. web.
Poziția fiecărui buton, stilul, animația și așa mai departe pot fi găsite în în galeria butoanelor de chat sau create în întregime de la zero prin implementarea propriului cod.
Încorporați butonul de chat în paginile dvs. țintă, cum ar fi Înscriere, Întrebări frecvente sau Donații, și vedeți rezultatele pozitive.
Asistența prin chat live este un serviciu oferit de organizație extern publicului sau intern angajaților săi. Este cel mai rapid mod de a rezolva orice vizitator al site-ului online care necesită aceasta, deoarece fiecare sesiune se desfășoară în timp real, cu un agent de chat uman, în loc de un chatbot..
Provide fast learning support
LiveAgent live chat widget is ideal for providing quick advice to everyone who needs it. Start your free 14-day trial and set up your chat in no time.
Să fim sinceri; nici telefonul, nici emailul nu vor deveni învechite prea curând. De fapt, acestea sunt încă un canal preferat pentru numeroși clienți. Există multe motive pentru acest lucru, dar este incontestabil faptul că chat-ul live a crescut în popularitate de când a devenit o normă utilizarea internetului pentru comunicare.
Generația milenară a îmbrățișat în special software-ul de chat live. Peste 63% dintre cei din generația Y preferă să primească răspunsuri la întrebările de bază pentru asistența clienților printr-un chat live.
Pe măsură ce software-ul modern de chat devine mai sofisticat, avantajele sale în fața telefonului sau emailului au devenit mai evidente.
Deci, care sunt aceste avantaje?
Să aruncăm o privire la primele trei.
Timpul mediu de așteptare redus. Atât telefonul, cât și emailul necesită un efort semnificativ din partea utilizatorului pentru a comunica. Apoi, este vorba de a ține linia la telefon pentru a ajunge la agent sau de a scrie și de a aștepta răspunsul. Chat-ul live nu numai că este instantaneu, dar agenții pot atașa tot felul de fișiere necesare, cum ar fi documentele de bord sau contractele.
Multifuncționalitate. Agenții înțeleg lupta necesară pentru a comuta între telefoane sau email-uri pentru a-și ajuta clienții în mod continuu. Operatorii de chat live pot gestiona cu ușurință mai multe chat-uri, fără a-și pierde concentrarea pentru a face sarcini în fundal.
Rezultatul? Costuri operaționale mai mici și rentabilitatea investiției crescută, deoarece nu va trebui să angajați echipe uriașe pentru a vă gestiona canalele de comunicare. Un mare beneficiu atât pentru instituțiile EDU, cât și pentru ONG-uri, deoarece acestea se bazează adesea pe un buget restrâns.
În cazul în care solicitările de chat devin prea multe de gestionat, administratorii dvs. pot seta întotdeauna numărul de chat-uri pe care un anumit agent le poate efectua în același timp sau lungimea maximă totală a cozii.
Scăderea volumului tichetelor. A fi copleșit de apelurile primite sau de emailuri este ceva prea familiar pentru oricine lucrează în serviciul clienți. Nu numai asta, dar solicitările de telefonie sau email durează mai mult să fie soluționate. Aveți opțiunea de a contacta echipa de asistență direct de pe site.
Toate acestea sunt posibile cu chat-ul live, întrucât toate comunicările se fac din confortul computerului dvs. în timp ce potențialii dvs. clienți sau clienții obișnuiți navighează pe site-ul dvs.
Nici nu aveți nevoie de un computer. Chat-ul live este optimizat pentru telefoane mobile și alte astfel de dispozitive, astfel încât echipa dvs. poate răspunde de oriunde către orice platformă.
Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.
Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth
În ultimii ani, companiile din domeniul educației și non-profit au cunoscut schimbări semnificative în strategiile lor de marketing și servicii. Principalul motor este tehnologia. Pe măsură ce a devenit mai ușor să se conecteze la nivel global, a crescut și interesul studenților sau organizațiilor internaționale.
Comunicarea eficientă este cheia pentru construirea fidelizării.
Căsuța de Email Universală
Este vital să păstrați informațiile și profilurile individuale sau ale donatorilor sau studenților, ca parte a următoarei strategii de strângere de fonduri, părți interesate sau înscriere.
Fiecare sesiune de chat este convertită în tichete și salvată într-o căsuță de email universală, partajată. Agenții dvs. de chat pot colecta și stoca date din conversații, datorită unui CRM încorporat. Orice agent va putea răspunde, deoarece va avea toate informațiile necesare pregătite și disponibile în orice moment.
Invitație proactivă de chat:
Una dintre cele mai esențiale și multifuncționale caracteristici, invitația de chat proactivă, este un mesaj pop-up temporizat care apare pe un site web ca invitație sau introducere personalizată.
Monitorizând adresa URL actuală a vizitatorilor chat-ului live, puteți contacta și oferi o mână de ajutor. Agenții pot crea invitații simple sau multiple sau le pot dezactiva în totalitate dacă toți agenții sunt implicați în alte chat-uri.
O caracteristică opțională, dar utilă pentru agenții care preferă să fie cu un pas înaintea clienților. În timpul conversației prin chat, agentul poate observa ce scrie clientul și poate pregăti răspunsul înainte ca acesta să trimită.
Răspunsuri predefinite
Răspunsurile predefinite simplifică fluxul de lucru utilizând răspunsuri scurte salvate și predefinite la cele mai frecvente întrebări.
Rutarea chat-ului este vitală dacă chat-ul ar trebui să ajungă la departamentul corect al unei facultăți relevante sau al echipei de proiect a campaniei. Agenții sau administratorii de chat pot alege dintre trei opțiuni de rute predefinite pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă:
Etichete
Etichetele pot fi adăugate manual sau automat la anumite cuvinte sau fraze, creând astfel un flux de lucru personalizat pentru un agent individual.
Permite contribuția și părerea clienților, și clasamentul eficienției agentului sau satisfacția generală în urma unei sesiuni de chat.
Chat în mai multe limbi
Studenții, constituenții sau donatorii pot veni din orice colț al lumii. Chat-ul live permite instituției dvs. să devină cu adevărat globală utilizând widget-uri adaptabile lingvistic..
Pentru a oferi o notă și mai personală serviciului dvs. pentru clienți, utilizați video și chat simultan. Configurați-l în același mod ca butonul de chat, plasând butonul video de chat live pe paginile specifice site-ului dvs. web.
Dacă doriți să vedeți toate planurile noastre accesibile care oferă funcții suplimentare, accesați pagina noastră de prețuri.
Conversațiile prin chat variază, în funcție de situație, dar unele protocoale și reguli trebuie respectate în comunicarea online.
Individual or in groups, any chat operative must possess a full range of customer service skills, ranging from hard skills like computer literacy, grammar proficiency, or typing speed to soft skills like empathy and patience. All of these form a complete online chat etiquette.
Conversațiile prin chat live reprezintă un schimb rapid de informații, astfel încât agenții trebuie să fie experți în domeniu. Implementarea și menținerea unei baze de cunoștințe poate servi ca o sursă excelentă de informații pentru agenți și clienții care preferă autoservirea în locul asistenței tradiționale.
Devine din ce în ce mai standard pentru o afacere sau o instituție să își externalizeze echipele de servicii pentru clienți.
Motivațiile principale sunt gestionarea timpului, preocupările bugetare și distribuirea volumului de muncă. Majoritatea instituțiilor EDU și ONG-urilor nu angajează echipe masive de asistență sau nu lucrează 24 de ore din 24, astfel încât programul lor de asistență este limitat. Din fericire, există centre specializate chiar din acest motiv.
Aflați mai multe despre avantajul externalizării contului dvs. LiveAgent aici.
Integrarea unui buton de chat live pe site-ul dvs. web este la fel de ușoară ca învățarea 2 + 2 = 4. Când vă înscrieți și primiți o autentificare pentru contul dvs. LiveAgent, nu trebuie decât să copiați și să lipiți un scurt cod HTML.
Știți ce mai este grozav? Nu este nevoie să descărcați niciun software suplimentar. Cu toate acestea, dacă doriți să vă integrați cu un alt software, aplicații, sau plugin-uri pentru a vă îmbunătăți experiența de serviciu pentru clienți, acesta este pe deplin acceptat prin integrări Native sau Zapier.
Protejați-vă datele despre studenți și donatori. Funcțiile de securitate combinate ale LiveAgent vă vor oferi liniște, știind că toate datele lor sunt sigure și securizate.
Iată câteva dintre caracteristicile de securitate pe care le oferim:
BANAREA IP-urilor
verificarea în 2 pași
Mai Multe Centre de Date
După cum se spune, „Cunoașterea este putere”. Având în vedere acest lucru, baza noastră de cunoștințe este actualizată continuu cu informații noi. Nu numai asta, ci ne încurajăm și abonații să contribuie și să construiască o comunitate prin portalul nostru pentru clienți.
Still not convinced?
Start a free-14 day trial, no credit card required.
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.
Aflați cum să integrați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a îmbunătăți serviciul clienți și a crește vânzările. Ghidul nostru detaliat vă arată cum să alegeți software-ul potrivit, să vă înscrieți pentru o perioadă de încercare gratuită, să personalizați widgetul și să utilizați invitațiile proactive. Descoperiți cele mai bune practici pentru configurarea eficientă a asistenței de chat live!
Chat live pentru startup-uri și întreprinderi mici
Descoperă cum chatul live poate transforma experiența de client pentru startup-uri și IMM-uri. Îmbunătățește satisfacția clienților și obține un avantaj competitiv cu un software de chat live eficient și ușor de utilizat. Află mai multe despre integrarea și beneficiile acestei soluții digitale convenabile!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team