Sătul de software-ul dvs. de birou de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă CallHub de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la CallHub?

Aveți nevoie de un call center dedicat la un preț constant? LiveAgent vă oferă șansa de a vă configura centrul de apeluri virtuale și de a oferi asistență clienților dvs. în mod simplu și eficient.

Încercați LiveAgent astăzi gratuit pentru a vedea toate instrumentele și caracteristicile excelente disponibile la un singur preț.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Nu vă limitați doar la apeluri.
Mergeți pe mai multe canale. Cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

CallHub vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
CallHub
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete.
CallHub nu oferă sistemul de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
CallHub nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
CallHub oferă Call Center în plan pentru 199 USD / cont / lună.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu.
CallHub nu oferă Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
CallHub nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
CallHub nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
CallHub nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
CallHub nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
CallHub nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
CallHub nu oferă forumul clienților.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
CallHub nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
CallHub oferă funcții API în plan pentru 199 USD / cont / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
CallHub oferă caracteristici IVR în plan pentru 199 USD / cont / lună.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
CallHub nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
CallHub nu oferă istorie nelimitată.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
CallHub nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
CallHub nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
CallHub nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
CallHub nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
CallHub nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică la CallHub

Dacă doriți să vă concentrați nu doar pe apeluri, ci și să oferiți ceva mai mult clienților dvs., LiveAgent este alegerea potrivită. Conectați tot ce aveți nevoie pentru a vă ușura fluxul de lucru – conturi de e-mail, cel mai rapid chat live, call center, asistență pentru rețele sociale și bază de cunoștințe.

Toate acestea sunt la un preț rezonabil. LiveAgent vă oferă trei planuri de prețuri accesibile, care nu vă vor depăși bugetul. Plătiți lunar și răspundeți cât vreți, la un singur preț.

Asistență call center

Oferiți-le clienților dvs. asistență telefonică. Configurarea noastră este ușoară și durează doar câteva minute. Când ați terminat, sunteți gata să oferiți asistență prin browser, telefon sau orice alt echipament cu care sunteți obișnuit.

Nu este nevoie să folosiți furnizori externi, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs.

Voice and video calls supported

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Asistență call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Do more customer support for less money

Obțineți totul la un preț constant

Oferiți-le agenților dvs. tot ce au nevoie pentru a acorda cea mai bună asistență pentru clienți la un singur preț. Odată ce plătiți pentru un plan, nu există taxe suplimentare și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la epuizarea bugetului.

LiveAgent vă oferă trei planuri plătite, pline de caracteristici potrivite pentru orice afacere. În cazul în care doriți ceva în plus, puteți cumpăra caracteristici separate și le puteți folosi atât cât doriți la un singur preț.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

Doriți să comparați LiveAgent cu alte software-uri pentru call center?

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de call center? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă la CallHub
LiveAgent oferă mai mult de 175 de caracteristici utile, cel mai rapid widget de chat live de pe piață, call center și chiar acoperire de canale precum Instagram.

Căutați o alternativă la LiveChat?

LiveAgent: Peste 175 de caracteristici, chat rapid, call center și integrare Instagram/Viber. Migrare gratuită de la LiveChat în 5 min!

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

Îmbunătățiți asistența clienților cu LiveAgent - cea mai bună alternativă la LivePerson. Încercare gratuită, fără card de credit!

Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?

Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x