Căutați un software de gestionare a clienților cu mai multe instrumente? LiveAgent este o alternativă excelentă dacă doriți să obțineți mai multe opțiuni de comunicare cu clienții dvs. și este la un preț accesibil.
Vă putem oferi mai mult decât un call center virtual. Conturi de e-mail, cel mai rapid widget de chat live, asistență pe rețele sociale și propria bază de cunoștințe. Și totul este la un preț rezonabil!
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
CallPage
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistemul de tichete.
|
CallPage nu oferă sistemul de tichete.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
CallPage nu oferă Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
CallPage oferă Call Center în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă Autoserviciu.
|
CallPage nu oferă Autoserviciu.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
CallPage nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
CallPage nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
CallPage nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
CallPage nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
CallPage nu oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților.
|
CallPage nu oferă forumul clienților.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
CallPage oferă automatizare și reguli în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
CallPage oferă funcții API în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
CallPage oferă caracteristici IVR în plan pentru aprox. 53 USD / agent / lună.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
CallPage nu oferă apeluri video.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
|
CallPage nu oferă istorie nelimitată.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
CallPage nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
CallPage nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
|
CallPage nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
CallPage nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
CallPage nu oferă asistență nelimitată 24/7.
|
LiveAgent vă oferă mult mai mult decât un call center. Cu conturi de e-mail, asistență pe rețele sociale, bază de cunoștințe și cel mai rapid widget de chat live de pe piață, serviciul dvs. pentru clienți acoperă cele mai utilizate canale de comunicare. Acest lucru oferă clienților confortul mult dorit atunci când vine vorba de asistență pentru clienți.
Totul este pur și simplu accesibil. Vă oferim trei planuri de preț care acoperă toate caracteristicile de care ați putea avea nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți, fără a vă depăși bugetul.
Așa este, pe lângă toate instrumentele și caracteristicile excelente, LiveAgent vă oferă și opțiunea de a vă crea propriul call center virtual. Nu este necesar un echipament special pentru a face acest lucru și configurarea se face în câteva minute. Vă puteți conecta browserul, telefonul sau orice alt echipament dacă doriți, depinde de dvs.
Nu este nevoie de furnizori terți. LiveAgent are grijă de toate pentru dvs.
Pe lângă multe alte funcții, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!
Peste 180 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.
Asistența pentru clienți nu mai este doar despre apeluri telefonice. E-mailurile, dar mai ales rețelele sociale și widget-urile de chat live de pe site-urile web sunt calea de urmat pentru majoritatea clienților.
LiveAgent acoperă toate acestea și are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid decât atât.
CallPage își face treaba bine, dar înțelegem că s-ar putea să doriți ceva diferit. Obțineți mai multe instrumente, caracteristici și integrări pentru mai puțin. LiveAgent vă oferă trei planuri de prețuri, pline de caracteristici care nu vă vor depăși bugetul.
În cazul în care doriți ceva în plus, puteți cumpăra întotdeauna caracteristici separate fără a plăti pentru un plan mai scump. Aruncați o privire la planurile noastre de mai jos.
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?
Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team