Luați în considerare LiveAgent ca soluție principală pentru echipa dvs. de servicii clienți dacă sunteți în căutarea unei platforme alternative de asistență pentru clienți. LiveAgent oferă toate instrumentele pentru soluționarea problemelor clienților și crearea unor relații mai bune cu clienții.
Vă oferim mai mult de 125 de caracteristici, instrumente excelente, și nenumărate integrări pentru a vă ajuta să rezolvați rapid și ușor tichetele de asistență pentru clienți Profitați de funcțiile de email ticketing, chat live, call center, rețele de socializare sau baza de cunoștințe pentru a crea o experiență mai lină cu software-ul nostru și pentru a utiliza cel mai mult dintr-o platformă unică.
Interesat până acum? Continuați să citiți pentru a afla toate avantajele LiveAgent sau începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nicio altă obligație atașată.
LiveAgent este o soluție completă gata să abordeze procesul de asistență pentru clienți cu o varietate de instrumente de productivitate. Funcțiile noastre sunt acolo pentru a vă ajuta să rezolvați tichetele clienților mai rapid, în timp ce eliminați sarcinile repetitive și creșteți productivitatea.
Sistemul de ticketing transformă toate conversațiile cu clienții cum ar fi e-mailurile în tichete care pot fi rezolvate de agenții de servicii clienți. Plasarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. poate duce la conversații mai rapide cu clienții.
Arătați lumii o experiență de asistență pentru clienți excelentă prin intermediul rețelelor de socializare ca Facebook, Twitter, sau Instagram. Îmbunătățiți gestionarea relației cu clienții cu call center-ul LiveAgent
sau creați portaluri pentru clienți, cunoscute și drept bază de cunoștințe.
Caracteristici | Liveagent
Încercați cea mai bună alternativă de asistență cu autoservire gratuit!Nu este necesar cardul de credit.
|
Concurent
|
---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
|
4.5
A primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
|
Ușurință în utilizare
Evaluări ale ușurinței în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
|
4.5
Evaluat la 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
|
Serviciu clienți
Evaluări ale asistenței pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.6
Evaluat cu 4,6 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
|
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
|
4.4
Evaluat cu 4,4 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
|
Preț
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
|
$15/lună/agent
Preț în $ pe agent pe lună.
|
$19/lună/agent
Preț în $ pe agent pe lună.
|
Alerte / escalade
Alerte și escalade pentru tichete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
|
Oferă alerte și escalade.
|
Oferă alerte și escalade.
|
Rutare automatizată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
|
Oferă direcționare automată.
|
Oferă direcționare automată.
|
Managementul centrului de apel
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
|
Oferă managementul centrului de apel.
|
Oferă managementul centrului de apel.
|
Gestionarea cozii
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
|
Oferă gestionarea cozii.
|
Oferă gestionarea cozii.
|
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
|
Oferă gestionarea e-mailurilor.
|
Oferă gestionarea e-mailurilor.
|
Indicatori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
|
Oferă indicatori de performanță.
|
Oferă indicatori de performanță.
|
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
|
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
|
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
|
Comunicare multi-canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, un centru de apeluri sau rețele d socializare) pentru a optimiza toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
|
Oferă comunicare multi-canal.
|
Oferă comunicare multi-canal.
|
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs.
|
Oferă chat în timp real.
|
Oferă chat în timp real.
|
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
|
Oferă raportare/analize.
|
Nu oferă raportare/ analize.
|
Portal pentru autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a accesa tichetele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
|
Oferă un portal pentru autoservire.
|
Oferă un portal pentru autoservire.
|
Managementul Acordului de Nivel de Serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
|
Oferă managementul Acordului de Nivel de Serviciu (SLA).
|
Oferă managementul Acordului de Nivel de Serviciu (SLA).
|
Integrare cu rețelele de socializare
Integrări cu rețele de socializare populare precum Facebook.
|
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
|
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
|
Managementul tichetelor
Gestionați tichetele cu transferuri de tichete, îmbinarea tichetelor, divizarea, marcarea ca spam, amânarea și multe altele.
|
Oferă managementul tichetelor.
|
Oferă managementul tichetelor.
|
Managementul fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
|
Oferă managementul fluxului de lucru.
|
Oferă managementul fluxului de lucru.
|
Nu trebuie să gestionați solicitările clienților numai prin e-mailuri. LiveAgent vă poate menține performanța agentului și vă poate ajuta să finalizați călătoriile clienților pe site-ul dvs. web cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață.
Pregătiți-vă pentru răspunsuri mai rapide și rezolvați rapid întrebările clienților. Widget-urile de chat live nu sunt doar un instrument eficient de asistență pentru clienți, ci pot transforma și comunitatea dvs. de utilizatori în clienți plătitori.
Combinat cu alte funcții LiveAgent, cum ar fi răspunsuri predefinite, vizualizarea tastării în timp real, și arhiva de răspunsuri, puteți face treabă cu numeroasele aplicații și instrumente de productivitate ale LiveAgent.
Funcțiile noastre vă permit să efectuați multe activități de asistență și automatizări ale sarcinilor care altfel vă vor face timpul de răspuns mult mai lung. Eliminați sarcinile repetitive și răspundeți la întrebări frecvente cu mesaje predefinite.
Când aveți timp liber, nu ezitați să vă ajutați colegii cu sarcinile dificile în căsuța de e-mail partajată cu mai multe canale. Îmbunătățiți fluxul dvs. de lucru cu reguli, etichete, și notițe private în tichetele de asistență pentru clienți. Asigurați-vă că veți colecta feedback-ul clienților pentru a continua treaba bună.
Extindeți interacțiunea cu clienții pe canalele de socializare și conectați alte programe și instrumente terță parte pentru a crea integrări cu LivAgent. Explorați caracteristicile și setul de instrumente LiveAgent și aflați de ce este o alegere populară pentru companiile din întreaga lume.
Doriți doar asistență pentru clienți sau mai multe canale de comunicare cu clienții?
LiveAgent poate fi un software de asistență pentru clienți sau un software de colaborare care se potrivește stilului și scopului echipei dvs. de asistență pentru clienți.
Lucrați din căsuța de e-mail Gmail? Conectați orice adresă de e-mail pe care o aveți în căsuța de e-mail a echipei LiveAgent și aveți grijă de e-mailurile de asistență pentru clienți.
LiveAgent vă poate servi drept client de e-mail final . Utilizați șabloane de e-mail, setați reguli de atribuire și lăsați notițe agenților pentru a servi eficient milioane de clienți.
Obțineți acces la chat-ul live pentru a optimiza procesul de comunicare pentru agenți. Chat-ul live este, de asemenea, alegerea ideală pentru clienții care doresc să se răspundă rapid la întrebările lor.
Puneți un buton pe site-ul dvs. și sporiți satisfacția clienților cu chat-ul . Primiți notificări în timp real și țineți evidența numărului de persoane care navighează pe web.
Oferiți o experiență de asistență stelară clienților cu propriul call center. Apelurile telefonice fac parte din sistemul de ticketing, astfel încât să puteți urmări întrebările clienților .
LiveAgent înregistrează toate conversațiile clienților, inclusiv apelurile telefonice. Creați arbori IVR personalizați și direcționați apelurile către agenții de servicii clienți potriviți.
Unul dintre noile canale populare de comunicare cu clienții sunt rețelele de socializare.Facebook, Twitter, și Instagram vă stau la dispoziție pentru a vă îmbunătăți serviciul de asistență.
Companiile utilizează canalele de socializare pentru a oferi o experiență mai bună clienților, pentru a câștiga loialitatea acestora și alte activități de asistență pentru clienți.
Platformele de asistență utilizează portaluri de autoservire pline cu articole utile. Articolele din baza de cunoștințe sporesc capacitățile de autoservire pentru persoanele care doresc să găsească răspunsuri.
LiveAgent funcționează bine ca software pentru baza de cunoștințe puternic>. Adăugați articole în baza de cunoștințe pline de resurse de cunoștințe valoroase și arhive de răspunsuri pentru clienții dvs.
Interfața LiveAgent pentru utilizator este plină de caracteristici care gestionează procese simple și încărcări masive de sarcini . Aplicațiile de productivitate fac parte dintr-o soluție de asistență standard.
Gestionarea asistenței pentru clienți devine mai ușoară cu integrările cu instrumente terță parte . LiveAgent se transformă apoi într-un instrument de colaborare multicanal pentru diverse scopuri.
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
În cazul în care aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, rețele de socializare sau să ne sunați.
Suntem aici 24/7 pentru a vă ajuta în ceea ce privește asistența pentru clienți și LiveAgent. Încercați LiveAgent astăzi, gratuit, fără informații despre cardul de credit și fără alte obligații atașate.
Dacă doriți mai multe informații, consultați videoclipul nostru de Tur cu exemple de utilizare a instrumentelor și flux de lucru eficient pentru a vedea tot ce LiveAgent are de oferit.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
Descoperiți o alternativă superioară la LeadDesk cu LiveAgent, soluția completă pentru asistența clienților. Beneficiați de integrare rapidă a call center-ului, peste 175 de funcții avansate și prețuri accesibile. Încercați gratuit timp de 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți experiența clienților cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață!
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.