Căutați o alternativă pentru Gist?

Doriți să vă concentrați mai mult pe asistența pentru clienți cu un software dedicat? LiveAgent este alegerea corectă.

LiveAgent este soluția optimă pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Vă oferă o multitudine de caracteristici și mai mult de 175 de integrări la un preț rezonabil.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Automatizare avansată pentru afacerea dvs.
Descoperiți LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Gist

Atunci când vine vorba de furnizarea de asistență excelentă pentru clienți, este necesar un software fiabil și bine cunoscut. Doar atât este LiveAgent, o piesă excelentă de software de asistență care oferă tot ce aveți nevoie pentru asistență și gestionare excelentă a clienților.

LiveAgent are totul – email, cel mai rapid widget de chat live, asistență call center și o bază de cunoștințe, printre alte caracteristici și integrări. Nu irosiți echipa cu un software nefiabil. Trecerea la LiveAgent este simplă.

Cel mai rapid chat live

Chatul live este o parte esențială a asistenței pentru clienți dacă doriți să vă contacteze rapid clienții dvs. de pe site-ul dvs. web.

LiveAgent are cel mai rapid chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât. Tot ce trebuie să faceți este să vă pregătiți pentru mesajele primite.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Bogat în caracteristici

Cu peste 175 de funcții, va fi floare la ureche să oferiți asistență.

Professional built-in call center software

Oferă asistență pentru apeluri

Oferiți clienților dvs. opțiunea de a vă conecta la un nivel mai personal. Configurarea propriului call center virtual este ușoară și se realizează în câteva minute.

Vă puteți conecta browserul, telefonul sau orice alt echipament la alegere și puteți primi apeluri la fel ca pe un telefon. LiveAgent se ocupă de tot ce trebuie pentru dvs., deci nu este nevoie de furnizori externi.

Sunteți pregătit să oferiți asistență mai bună?

Nu vă mulțumiți cu puțin, alegeți unul dintre cei mai buni. LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente, caracteristici și integrări la un preț rezonabil. Puteți alege unul dintre cele trei planuri de stabilire a prețurilor pentru a obține exact ceea ce aveți nevoie. Și în cazul în care acest lucru nu este suficient, puteți întotdeauna să cumpărați funcții separat fără a plăti în exces. Obțineți exact ceea ce plătiți, fără costuri suplimentare și fără griji pentru ruinarea bugetului.

Consultați opțiunile noastre de tarifare pentru mai multe informații.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alte alternative de software?

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă pentru Gist
Căutați o alternativă pentru Dixa? Aflați mai multe despre sistemul și funcțiile de bilete de tip multi-canal la prețuri accesibile, ale LiveAgent.

În căutarea unei alternative pentru Dixa?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Dixa, oferind suport 24/7 fără taxe de instalare și fără necesitatea unui card de credit. Gestionați eficient interacțiunile cu clienții prin email, chat live, call center, portalul clienților, Viber și rețele sociale, totul dintr-un singur sistem de ticketing. Începeți acum o încercare gratuită de 14 zile!

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x