Sunteți în căutarea unei alternative pentru Gmail?

Este în regulă să spunem că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de email pe scară largă. Cu toții ne-am obișnuit cu stocarea gratuită, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcții utile suplimentare cum ar fi amânarea, etichetele sau folderele. Am putea merge într-acolo în a spune că Gmail este soluția de email perfectă pentru persoane fizice. Păstrează totul curat și organizat.

Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu acceptă o căsuță de email universală cu integrări a mai multor canale sau o prezentare generală a panoului de bord multi-agent. Ambele sunt caracteristici esențiale în serviciul pentru clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Importați emailurile dvs. în LiveAgent și beneficiați de
o soluție de servicii pentru clienți cu mai multe canale.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Caracteristici puternice ale departamentului de asistență

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru companiile dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent are peste 179 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări. Utilizați funcțiile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristici de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.

Lăsați LeaveAgent să facă eforturile mari, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Implementați o căsuță de email universală în compania dvs. și obțineți aceste avantaje:

Satisfacția clienților crescută

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate îmbunătățită a agenților dvs.

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Punct de contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare din majoritatea soluțiilor populare de asistență.

Funcții de asistență care facilitează serviciul pentru clienți

Citiți mai departe pentru a afla ce caracteristici software sunt esențiale pentru asistența de succes a clienților.

Universal inbox by LiveAgent

Profitați de puterea unei cutii de primire universale

Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dvs. Ar trebui să accepte integrări ale mai multor canale și să ofere caracteristici suplimentare de asistență, cum ar fi automatizarea. Cutia de primire universală de la LiveAgent exact asta face.

Cutia de primire universală LiveAgent este o versiune mai inteligentă a mesageriei curente. Vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, precum email, chat live, rețele de socializare sau chiar apeluri vocale și video. Elimină necesitatea partajării contului și a monitorizării dispozitivului. Toate tichetele noi sunt introduse automat în panoul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și rezolvate de către toți agenții.

Cutia de primire universală vă permite să adăugați etichete, notificări, note interne, automatizarea tichetelor către anumite departamente sau agenți și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent.

Începeți testarea gratuită

Utilizați fluxul de ticheting hibrid

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul de tichete hibrid care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agentului. Fluxul de tichete hibrid face ca toate tichetele să arate la fel indiferent de canalul de comunicare de la care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți parcursul clienților dvs. prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același tichet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importane despre clienții dvs. și problemele acestora.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent îmbină chatul live excelent, ticheting-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
Powerful automation and reporting

Automatizați sarcinile pentru a economisi timp

Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți deoarece economisește mult timp. Vă permite să automatizați sarcini uzuale, să creați fluxuri de lucru sau reguli de automatizare unice în funcție de nevoile companiei dvs.

De exemplu, regulile de automatizare pot aloca automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un „declanșator/trigger” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție de timp.

Decideți dacă LiveAgent este o alternativă bună pentru Gmail pentru compania dvs. cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Oferiți un impuls serviciului dvs. de clienți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă pentru Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Cu LiveAgent este ușor. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent elimină eșecurile serviciului pentru clienți

12% dintre americani consideră că cea mai mare frustrare a lor în legătură cu serviciul pentru clienți este “lipsa de viteză.” Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să își explice problema mai multor persoane este un serviciu slab pentru clienți. Cercetare Dimensională

O treime din consumatori afirmă că ar lua în considerare schimbarea companiilor după doar un caz de serviciu pentru clienți slab. American Express

72% dintre consumatori afirmă că, atunci când contactează serviciul pentru clienți se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare.”Microsoft

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alți clienți de email?

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă pentru Gmail
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Caracteristici

Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.

Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Academia LiveAgent

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Planurile LiveAgent încep de la 15 $/agent/lună și includ ticketing prin e-mail, funcție de chat live, bază de cunoștințe și multe altele. Pachetul complet este disponibil la 69 $/agent/lună.

Tarifele LiveAgent

Descoperă planurile LiveAgent de suport clienți, începând de la $15/agent/lună. Funcții avansate, încercare gratuită!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x