Este în regulă să spunem că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de email pe scară largă. Cu toții ne-am obișnuit cu stocarea gratuită, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcții utile suplimentare cum ar fi amânarea, etichetele sau folderele. Am putea merge într-acolo în a spune că Gmail este soluția de email perfectă pentru persoane fizice. Păstrează totul curat și organizat.
Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu acceptă o căsuță de email universală cu integrări a mai multor canale sau o prezentare generală a panoului de bord multi-agent. Ambele sunt caracteristici esențiale în serviciul pentru clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.
Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru companiile dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent are peste 179 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări. Utilizați funcțiile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristici de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.
Lăsați LeaveAgent să facă eforturile mari, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.
Implementați o căsuță de email universală în compania dvs. și obțineți aceste avantaje:
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.
Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.
Oferim servicii de migrare din majoritatea soluțiilor populare de asistență.
Citiți mai departe pentru a afla ce caracteristici software sunt esențiale pentru asistența de succes a clienților.
Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dvs. Ar trebui să accepte integrări ale mai multor canale și să ofere caracteristici suplimentare de asistență, cum ar fi automatizarea. Cutia de primire universală de la LiveAgent exact asta face.
Cutia de primire universală LiveAgent este o versiune mai inteligentă a mesageriei curente. Vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, precum email, chat live, rețele de socializare sau chiar apeluri vocale și video. Elimină necesitatea partajării contului și a monitorizării dispozitivului. Toate tichetele noi sunt introduse automat în panoul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și rezolvate de către toți agenții.
Cutia de primire universală vă permite să adăugați etichete, notificări, note interne, automatizarea tichetelor către anumite departamente sau agenți și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent.
Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul de tichete hibrid care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agentului. Fluxul de tichete hibrid face ca toate tichetele să arate la fel indiferent de canalul de comunicare de la care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți parcursul clienților dvs. prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același tichet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importane despre clienții dvs. și problemele acestora.
LiveAgent îmbină chatul live excelent, ticheting-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți deoarece economisește mult timp. Vă permite să automatizați sarcini uzuale, să creați fluxuri de lucru sau reguli de automatizare unice în funcție de nevoile companiei dvs.
De exemplu, regulile de automatizare pot aloca automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un „declanșator/trigger” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție de timp.
Decideți dacă LiveAgent este o alternativă bună pentru Gmail pentru compania dvs. cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă pentru Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Cu LiveAgent este ușor. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.
12% dintre americani consideră că cea mai mare frustrare a lor în legătură cu serviciul pentru clienți este “lipsa de viteză.” Statista
72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să își explice problema mai multor persoane este un serviciu slab pentru clienți. Cercetare Dimensională
O treime din consumatori afirmă că ar lua în considerare schimbarea companiilor după doar un caz de serviciu pentru clienți slab. American Express
72% dintre consumatori afirmă că, atunci când contactează serviciul pentru clienți se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare.”Microsoft
Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Căutați o alternativă la Customerly?
Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea ideală pentru înlocuirea platformei Customerly, cu asistență 24/7, fără taxe de configurare și posibilitatea de a anula oricând. Profitați de integrarea omnicanal și de peste 175 de caracteristici pentru a îmbunătăți serviciul de asistență al companiei dvs. Începeți acum cu o încercare gratuită de 14 zile, fără a fi nevoie de un card de credit!
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team