Transferați căsuța de primire partajată într-o soluție de ticketing de asistență pe mai multe canale. LiveAgent gestionează mai multe comunicări cu clienții cu un sistem de ticketing care unifică mai multe canale. Îmbunătățiți-vă biroul de asistență cu mai multe conturi de e-mail, chat live, social media, call center, or portal pentru clienți.
Oferiți servicii de clasă mondială pentru clienți și gestionați mai multe comunicări de afaceri în mod eficient. Începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile și experimentați LiveAgent.
Funcții | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
|
Hiver
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
|
LiveAgent oferă ticketing.
|
Hiver nu oferă ticketing.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
Hiver nu oferă Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Hiver nu oferă Call Center.
|
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire.
|
Hiver nu oferă portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
|
Hiver nu oferă o integrare cu Facebook.
|
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
|
Hiver nu oferă o integrare cu Twitter.
|
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
|
Hiver nu oferă o integrare cu Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
|
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
|
Hiver nu oferă o integrare cu Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
Hiver nu oferă o bază de cunoștințe
|
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Hiver nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
|
Hiver oferă automatizare și reguli în cadrul unui plan pentru 29 $/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Hiver nu oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
Hiver nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Hiver nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
|
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
|
Hiver oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 15 $/agent/lună.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
Hiver nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
Hiver nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
|
Hiver nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Hiver nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
|
Hiver oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 15$/lună.
|
V-ați săturat să vă ocupați de mai multe autentificări de e-mail și să treceți de la o fereastră la alta? Începeți să utilizați o soluție care unifică toate e-mailurile clienților într-o singură căsuță de primire. Sistemul de ticketing LiveAgent poate gestiona mai mult decât Gmail sau Outlook, puteți conecta conturi de e-mail de la mai mulți furnizori diferiți.
Este susținut de o filtrare avansată și de alte caracteristici excelente, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți. Consultați lista completă a funcțiilor de ticketing pe care le oferă LiveAgent.
Oferiți servicii impecabile clienților cu ajutorul unui set de instrumente variate care gestionează toate canalele importante de comunicare cu clienții. Rezolvați treaba cu o platformă de servicii pentru clienți care dispune de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber și social media – Facebook, Instagram și Twitter. Creați un flux de lucru puternic între toate canalele și oferiți clienților dvs. o experiență a serviciului personalizată.
Chat-ul live este un instrument uimitor pentru a oferi asistență rapidă pentru clienți datorită unui widget plasat pe site-ul dvs. web. LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață care face ca mesageria cu clienții să fie rapidă și fără probleme. De asemenea, este susținut de caracteristici precum vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și altele care oferă o funcționalitate sporită. Personalizați-vă brandingul pentru a se potrivi afacerii dvs. și oferiți servicii personale, centrate pe om pentru toată lumea.
Avem grijă de toți clienții noștri și facem tot posibilul pentru a le oferi servicii excelente. Echipa noastră de asistență pentru clienți este gata să vă ajute cu orice problemă sau să vă ofere informații ori de câte ori aveți nevoie. Puteți să ne contactați 24/7 prin e-mail, chat live sau pur și simplu sunați-ne. Nu ezitați, de asemenea, să vă uitați pe portalul nostru pentru clienți care este plin de articole utile despre LiveAgent.
LiveAgent combină într-un mod excelent chat-ul live, ticketing-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Îmbunătățiți productivitatea agenților cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale astăzi. Pur și simplu începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și încercați să lucrați cu setul de instrumente LiveAgent. Dacă doriți să vedeți tot ceea ce poate face, aruncați o privire la videoclipul de tur în care acoperim majoritatea caracteristicilor și modul în care le puteți utiliza. Treceți astăzi la LiveAgent și oferiți asistență clienților pe toate canalele importante.
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Dixa, oferind suport 24/7 fără taxe de instalare și fără necesitatea unui card de credit. Gestionați eficient interacțiunile cu clienții prin email, chat live, call center, portalul clienților, Viber și rețele sociale, totul dintr-un singur sistem de ticketing. Începeți acum o încercare gratuită de 14 zile!
Căutați o alternativă la Customerly?
Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea ideală pentru înlocuirea platformei Customerly, cu asistență 24/7, fără taxe de configurare și posibilitatea de a anula oricând. Profitați de integrarea omnicanal și de peste 175 de caracteristici pentru a îmbunătăți serviciul de asistență al companiei dvs. Începeți acum cu o încercare gratuită de 14 zile, fără a fi nevoie de un card de credit!
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Căutați o alternativă la osTicket?
Căutați alternativa potrivită la osTicket? Comparați acum LiveAgent cu osTicket și obțineți astăzi un program mai bun de asistență pentru clienți.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team