Intercom este un program foarte bun care pune la dispoziție o platformă de mesagerie de afaceri. Intercom utilizează roboți de conversație și conversații directe și este scalabil. Totuși, dacă sunteți în căutare de o alternativă la Intercom, luați în considerare LiveAgent.
Descoperiți căsuța noastră de mesaje universală și elegantă cu peste 179 de caracteristici de birou de asistență și peste 40 de integrări. Cu LiveAgent veți vedea că un program excelent vine la pachet cu un serviciu excelent pentru clienți.
Migrați de la Intercom la LiveAgent în doar câteva minute. Oferim migrarea asistată de la Intercom prin intermediul căreia vor fi importate toate datele dumneavoastră din Intercom în LiveAgent. Este gratuită și durează doar 5 minute.
Aflați cum LiveAgent se diferențiază de alte alternative
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dumneavoastră și soluționați mai multe solicitări ale clienților cu ajutorul căsuței noastre universale de mesaje.
Oferirea de asistență va fi floare la ureche cu cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență de care dispune LiveAgent.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
|
Intercom
|
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
|
Intercom oferă sistem de gestionare a tichetelor.
|
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
|
LiveAgent oferă conversații directe.
|
Intercom oferă conversații directe.
|
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
|
LiveAgent oferă centru de apeluri.
|
Intercom nu oferă centru de apeluri.
|
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portal de autoservire.
|
Intercom oferă portal de autoservire.
|
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Intercom oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
|
Intercom oferă integrare pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Intercom nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Intercom nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
|
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
|
Intercom oferă bază de cunoștințe.
|
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Intercom oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
|
Intercom oferă automatizare și reguli.
|
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Intercom oferă funcții API.
|
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Intercom nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Intercom nu oferă apeluri video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
Intercom nu oferă istoric nelimitat.
|
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
|
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate.
|
Intercom oferă pagini de internet nelimitate.
|
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
|
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
|
Intercom nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
|
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
|
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
|
Intercom oferă mesaje/tichete nelimitate.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
|
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Intercom nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Intercom oferă asistență nelimitată 24/7.
|
Obținerea celui mai bun raport preț-calitate pentru bugetul de care dispuneți este crucială atunci când căutați un program excelent de birou de asistență. Intercom oferă trei pachete de bază diferite și caracteristici de completare. LiveAgent oferă 4 pachete de bază la prețuri competitive, precum și caracteristici suplimentare, cum ar fi integrarea rețelelor sociale. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Intercom cu funcționalități complete, luați în considerare LiveAgent. Avem un flux hibrid de tichete, o căsuță de mesaje omnicanal unificată, funcții de raportare și analiză, automatizare, ludificare și multe altele!
Uitați-vă peste utilizare, statistici, evaluați rapoartele de performanță și aflați din evaluările privind satisfacția clienților.
Dacă sunteți în căutare de o alternativă la Intercom, iar viteza este un factor important pentru dumneavoastră, LiveAgent poate fi ceea ce căutați. LiveAgent dispune de cea mai rapidă interfață de conversații de pe piață, având o viteză de afișare de doar 2,5 secunde.
O interfață rapidă de conversații este cea mai bună soluție dacă doriți să transformați eficient un vizitator al paginii într-un client. Conform unui raport eMarketer, 35% dintre persoane au efectuat o achiziție după utilizarea conversațiilor directe.
Programul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dumneavoastră și clienți. Vă suntem alături.
LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1, acesta fiind motivul pentru care este o alternativă excelentă la Intercom. LiveAgent vă aduce economie de timp și de bani, pentru a vă putea concentra pe ce este important: construirea de relații pline de însemnătate cu clienții.
Verificați și comparați evaluările noastre bazate pe recenziile clienților pe Capterra
Vă îndemnăm să vedeți ce zic alți clienți despre LiveAgent. LiveAgent a adunat peste 2.800 de recenzii pe diverse piețe de programe informatice, cum ar fi Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Căutați o alternativă Vocalcom?
Îmbunătățiți serviciul clienți cu LiveAgent, alternativa supremă Vocalcom. Oferiți suport multi-canal cu funcții avansate!
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
Îmbunătățiți asistența clienților cu LiveAgent - cea mai bună alternativă la LivePerson. Încercare gratuită, fără card de credit!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Outlook?
Descoperiți LiveAgent, o alternativă excelentă la Outlook! Gestionați mai multe emailuri, colaborări și integrați peste 130 de aplicații.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.