Căutați o soluție mai simplă și mai eficientă pentru biroul dvs. de asistență? LiveAgent vă acoperă. Oferiți asistență prin toate canalele de comunicare importante cu o soluție software fiabilă. Avem de toate – e-mail, chat live, rețele sociale, asistență call center și bază de cunoștințe.
Citiți mai departe și aflați de ce ar trebui să alegeți LiveAgent ca soluție de birou de asistență.
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.
Cu peste 175 de caracteristici, furnizarea de asistență va fi floare la ureche.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
LiveHelpNow
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă sistemul de tichete în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă Chat Live în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
LiveHelpNow nu oferă Call Center.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
LiveHelpNow oferă o integrare Facebook în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
LiveHelpNow oferă o integrare Twitter în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
Instagram
ComparePlans__tooltip__text">O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
LiveHelpNow nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
LiveHelpNow nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților.
|
LiveHelpNow nu oferă forumul clienților.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă automatizare și reguli în plan pentru 21 USD / agent / lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă funcții API în plan pentru 21 USD / lună.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
LiveHelpNow nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
LiveHelpNow nu oferă apeluri video.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
|
LiveHelpNow nu oferă istorie nelimitată.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 36 USD / agent / lună.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 36 USD / agent / lună.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 36 USD / agent / lună.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
LiveHelpNow nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
LiveHelpNow oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 36 USD / agent / lună.
|
Treceți asistența dvs. pentru clienți la nivelul următor. LiveAgent vă oferă cele mai bune instrumente și caracteristici pentru a vă ajuta să oferiți asistență excelentă clienților. Un sistem fiabil de tichete sortează toate comunicările dvs., fie că e-mail, chat live sau chiar rețele sociale precum Instagram și Facebook.
LiveAgent are peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să vă ușurați fluxul de lucru.
Widgetul de chat live este una dintre cele mai bune modalități de a le permite clienților dvs. să se conecteze cu dvs. Este vorba despre comunicare instantanee și, prin urmare, ar trebui să fie cât mai rapidă posibil.
LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare.
Asistența excelentă pentru clienți nu trebuie să vă depășească bugetul. LiveAgent are trei planuri excelente plătite, care vă oferă cele mai bune instrumente și caracteristici pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine.
În cazul în care doriți ceva în plus, puteți cumpăra întotdeauna caracteristici separate. Consultați planurile noastre de prețuri și aflați mai multe.
LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
Îmbunătățiți asistența clienților cu LiveAgent - cea mai bună alternativă la LivePerson. Încercare gratuită, fără card de credit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team