Căutați un software care poate face mai mult decât doar apeluri telefonice? LiveAgent este soluția supremă de asistență omnicanal pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți.
LiveAgent vă oferă o mulțime de canale de comunicare, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență pentru clienți posibilă.
Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!
LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.
Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
Novocall
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistem de tichete.
|
Novocall nu oferă sistem de tichete.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live.
|
Novocall nu oferă Chat Live.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
Novocall oferă Call Center în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă Autoserviciu.
|
Novocall nu oferă Autoserviciu.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
Novocall nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
|
Novocall nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Novocall nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Novocall nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
Novocall nu oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților.
|
Novocall nu oferă forumul clienților.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Novocall oferă automatizare și reguli în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Novocall nu oferă funcții API.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Novocall nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Novocall nu oferă apeluri video.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
|
Novocall nu oferă istorie nelimitată.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Novocall oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
Novocall nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
|
Novocall nu oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în planul Totul Inclus pentru 39 USD / agent / lună.
|
Novocall oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Novocall oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Aduceți asistența dvs. pentru clienți la nivelul următor și oferiți clienților opțiunea de a vă contacta prin mai multe canale. E-mailul, chat-ul live, rețelele sociale, call center-ul și baza de cunoștințe sunt toate incluse într-o singură soluție finală.
Totul este gestionat printr-un sistem fiabil de tichete, astfel încât fiecare comunicare pe care o primiți este sortată automat. În acest fel vă puteți concentra asupra lucrurilor importante și puteți economisi timp.
Chat-ul live este un instrument esențial atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Permite clienților dvs. să se conecteze instantaneu cu agenții de pe site-ul dvs. web.
LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. Oferiți asistență cu o viteză fulgerătoare.
Dacă nu doriți să renunțați la call center, nu trebuie. LiveAgent vă permite să configurați call center-ul rapid și ușor. Îl puteți conecta cu browserul, telefonul sau orice alt echipament la alegere.
Nu este nevoie de furnizori terți, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs.
Treceți la LiveAgent și oferiți clienților dvs. mai multe opțiuni atunci când vine vorba de asistența pentru clienți. LiveAgent are trei planuri excelente de prețuri, cu instrumente utile, caracteristici și integrări pentru a vă accelera fluxul de lucru. Aruncați o privire și decideți care dintre ele vi se potrivește cel mai bine.
LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Sunteți în căutarea unei alternative la Qonvo?
Descoperiți de ce LiveAgent este alternativa ideală la Qonvo! Cu un sistem de gestionare a tichetelor eficient, funcționalități avansate și integrare ușoară a call center-ului, LiveAgent vă ajută să oferiți suport rapid și personalizat clienților dvs. Beneficiați de o perioadă de probă gratuită de până la 30 de zile și alegeți dintre planuri tarifare accesibile care includ cele mai bune instrumente pentru afacerea dvs. Prindeți ocazia de a vă îmbunătăți serviciul de asistență chiar acum!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Căutați o alternativă Vocalcom?
Îmbunătățiți serviciul clienți cu LiveAgent, alternativa supremă Vocalcom. Oferiți suport multi-canal cu funcții avansate!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team