Dacă sunteți în căutarea unei alternative la OTRS, încercați LiveAgent chiar astăzi. LiveAgent este un serviciu de asistență clienți cu un sistem inteligent de management și numeroase funcționalități interconectate, adecvate departamentului de management al companiei și serviciilor de suport clienți.
Optimizați-vă activitatea în timpul programului de lucru și oferiți servicii excelente clienților dar și membrilor echipei dumneavoastră, cu ajutorul unei soluții flexibile. Managementul tichetelor, monitorizarea timpului, evoluția tichetelor, chat în timp real de pe dispozitivele mobile și multe alte instrumente esențiale pentru afacerea dumneavoastră vă sunt oferite la un preț rezonabil.
Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre instrumentele de management și alte funcții cheie oferite de LiveAgent. Sau puteți încerca perioada gratuită de probă de 14 zile.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul clienți! Nu se solicită card bancar.
|
OTRS
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și clasifică solicitările clienților în cadul serviciului clienți.
|
LiveAgent oferă opțiunea de ticketing.
|
OTRS oferă opțiunea de ticketing.
|
Live Chat
Un widget care funcționează în timp real și pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă opțiunea de Live Chat.
|
OTRS oferă opțiunea de Live Chat.
|
Call Center
O aplicație de call center ce poate fi utilizată pentru a efectua și primi apeluri cu ajutorul funcției de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă opțiunea de Call Center.
|
OTRS nu oferă opțiunea de Call Center.
|
Auto-asistența
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care aceștia se pot înregistra pentru a accesa propriile tichetele, precum și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
OTRS oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
OTRS oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
OTRS oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
OTRS nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
OTRS nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
OTRS oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
OTRS nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor.
|
OTRS oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
OTRS oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
OTRS nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
OTRS nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
OTRS nu oferă istoric nelimitat.
|
Utilizarea programului pe un număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
OTRS nu oferă posibilitatea utilizarii programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
OTRS nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă soluția de email-uri/tichete nelimitate.
|
OTRS nu oferă soluția de email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
OTRS nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi înregistrate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
OTRS oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
LiveAgent face tot posibilul pentru a răspunde cerințelor companiei dvs. prin oferta bogată de servicii și funcționalități. Printre acestea se numără managementul angajaților, timp & frecvență și alte obiective manageriale ce reprezintă cele mai bune instrumente pentru serviciul clienți.
Managementul tichetelor este un instrument cheie pentru desfășurarea activității, care gestionează și centralizează toate email-urile sosite, conversațiile pe live chat, social media și comunicarea prin call center într-o singură casetă (inbox). Puteți de asemenea crea o secțiune a clienților în vederea acumulării informațiilor într-o bază de informații și articole, totul pe o singură platformă.
Economisiți timpul echipe dvs. și creați procese solide cu flux de lucru intuitiv. În afară de sistemul de introducere al tichetelor, LiveAgent oferă nenumărate metode digitale pentru desfășurarea activității precum etichete, sortare, gamificare & medalii, monitorizarea sistemului și alte instrumente care fac o afacere să fie una de succes.
Există o varietate de programe de suport clienți care se descurcă de minune, însă nu toate vă oferă un widget de chat în timp real. LiveAgent deține cel mai rapid astfel de widget, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.
Gradul de satisfacție al clienților și managementul de suport clienți pot fi cu ușurință îmbunătățite prin integrarea unui simplu buton de chat în timp real în website-ul dumneavoastră. Navigând pe website-ul dvs., clienții vor putea să dea un simplu click pentru a intra în legătură cu agenții dvs. pe chat, în orice moment.
Combinând instrumente precum monitorizarea timpului, vizualizarea în timp real a cuvintelor tastate, gamificare și alte elemente ce țin de activitatea angajaților, LiveAgent se va asigura că puteți realiza orice dintr-un singur program de management al serviciului clienți.
Beneficiați de avantajele instrumentelor esențiale și îndepliniți mai multe sarcini în timpul programului de lucru. Fiecare intrument furnizat de LiveAgent este însoțit de elemente utile, interconectate, care operează pe mai multe platforme și care ajută companiile în plin avânt să-și imbunătățească nivelul de satisfacție.
Raportările, programul angajaților, monitorizarea rețelei și alte activități de management pot fi ușor gestionate din interfața prietenoasă a programului, ce are instrumente de lucru intuitive. Aceste instrumente digitale de lucru pot trata orice solicitare a clienților și pot alcătui un portal integrat care să ofere suport în mod automat.
Totodată, avem grijă să ne menținem utilizatorii fericiți. De aceea, ne puteți contacta în orice moment, pentru orice nelămurire ați avea despre o situație pe care nu o puteți rezolva, iar noi vom face tot posibilul să vă ajutăm. Apelați-ne sau trimiteți-ne un mesaj ori de câte ori aveți nevoie de suport. Suntem în permanență disponibili, 24/7.
LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Începeți astăzi perioada gratuită de probă de 14 zile sau verificați planurile noastre tarifare pentru a vedea care dintre acestea vi se potrivește cel mai bine. De asemenea, nu ezitați să verificați informațiile suplimentare despre utilizarea LiveAgent ca și aplicație inteligentă de management al suportului pentru clienți.
Ne încadrăm în cerințele companiei dumneavoastră? Apăsați butonul de mai jos și începeți să folosiți LiveAgent chiar astăzi.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
Descoperiți LiveAgent, alternativa superioară la Olark pentru suportul clienți! Cu peste 175 de funcționalități, LiveAgent oferă chat live, call center, integrare social media și suport 24/7, toate la un preț competitiv. Încercați gratuit pentru 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți satisfacția clienților fără a necesita card de credit. Alegeți LiveAgent pentru o experiență de suport client mai eficientă și accesibilă!
Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență
Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2024, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team