Obțineți software-ul potrivit și oferiți clienților dvs. cea mai bună asistență posibilă. LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență cu autoservire! Nu este necesar cardul de credit.
|
Concurent
|
---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați pe Capterra.
|
4.5
A primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
|
Ușurință în utilizare
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
|
4.5
Evaluat 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
|
Serviciu clienți
Evaluări ale asistenței pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.6
Evaluat cu 4,6 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
|
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
|
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
|
4.4
Evaluat 4,4 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
|
Preț
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
|
$15/lună/agent
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
|
$19/lună/agent
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
|
Alerte / escalade
Alerte și escalade pentru tichete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
|
Oferă alerte și escaladări.
|
Oferă alerte și escaladări.
|
Direcționare automatizată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
|
Oferă direcționare automată.
|
Oferă direcționare automată.
|
Managementul call center-ului
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
|
Oferă managementul call center-ului.
|
Oferă managementul call center-ului.
|
Queue management
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
|
Oferă gestionarea cozii.
|
Oferă gestionarea cozii.
|
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
|
Oferă gestionarea e-mailurilor.
|
Oferă gestionarea e-mailurilor.
|
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
|
Oferă valori de performanță.
|
Oferă valori de performanță.
|
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
|
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
|
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
|
Comunicare multi-canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, call center sau rețele de socializare) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
|
Oferă comunicare multi-canal.
|
Oferă comunicare multi-canal.
|
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
|
Oferă chat în timp real.
|
Oferă chat în timp real.
|
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
|
Oferă rapoarte / analize.
|
Nu oferă rapoarte / analize.
|
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a accesa tichetele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
|
Oferă un portal de autoservire.
|
Oferă un portal de autoservire.
|
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
|
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
|
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
|
Integrare cu rețelele de socializare
Integrări cu rețele de socializare populare precum Facebook.
|
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
|
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
|
Gestionarea tichetelor
Gestionați tichete cu transferuri de tichete, îmbinarea tichetelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
|
Oferă gestionarea tichetelor.
|
Oferă gestionarea tichetelor.
|
Gestionarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
|
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
|
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
|
Freshcaller este un software excelent pentru call center. Dar asistența pentru clienți nu mai înseamnă doar să sunăm. Atunci când vine vorba de comunicare, oferiți opțiuni clienților. Includeți email, cel mai rapid chat live, rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pentru a le oferi modalități convenabile de a vă contacta.
Configurarea unui chat live pe site-ul dvs. web este o modalitate excelentă de a spori implicarea vizitatorilor site-ului. Vă pot contacta direct de pe site-ul dvs. web. În acest fel, creșteți șansa de a-i transforma în clienți care plătesc.
LiveAgent vă oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât.
Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!
Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.
LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.
Dacă treceți la LiveAgent nu trebuie să renunțați la call center. De fapt, LiveAgent vă permite să îl configurați rapid și ușor, fără niciun ajutor extern. Vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.
Nici nu este nevoie de terți furnizori , LiveAgent se ocupă de acest lucru pentru dvs. Vă puteți concentra asupra a ceea ce este important fără alte bătăi de cap.
Treceți la un software care le face pe toate și aduceți mai multă valoare echipei dvs. de asistență. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite, care sunt dotate cu funcții. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți planul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.
Pentru un preț rezonabil, primiți un pachet de funcții pentru a vă ajuta compania. Și dacă nu este suficient, puteți întotdeauna să cumpărați funcții separate fără a plăti în exces pentru un plan mai scump.
Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
Descoperiți o alternativă superioară la LeadDesk cu LiveAgent, soluția completă pentru asistența clienților. Beneficiați de integrare rapidă a call center-ului, peste 175 de funcții avansate și prețuri accesibile. Încercați gratuit timp de 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți experiența clienților cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață!
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?
Migrați de la Freshcaller la LiveAgent cu ușurință și gratuit! Echipa noastră vă asigură suport complet pentru transferul datelor și oferă o perioadă de probă gratuită de până la 30 de zile. Alăturați-vă companiilor de renume care utilizează LiveAgent și beneficiați de servicii excelente pentru clienți, soluții avansate de asistență și economii substanțiale. Încercați LiveAgent acum și îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
Îmbunătățiți asistența clienților cu LiveAgent - cea mai bună alternativă la LivePerson. Încercare gratuită, fără card de credit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team