Sunteți în căutarea unei soluții mai eficiente și mai ușoare pentru serviciul dvs. de suport clienți? LiveAgent vă oferă un sistem eficient de gestionare al tichetelor, integrări pe multiple canale, peste 175 de funcționalități și mai mult de 40 de integrări.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.
Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
|
Samanage
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
Samanage nu oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
Samanage nu oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
Samanage nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $23/agent/lună..
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Samanage nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
Samanage nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Samanage nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Samanage nu oferă integrare pentru Viber.
|
Bază de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $23/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $23/agent/lună..
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $48/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă funcții API cu planul tarifar de $84/agent/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
Samanage nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime..
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Samanage nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $23/agent/lună.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Samanage nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Samanage nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Samanage oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $23/agent/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
|
Samanage posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri cu planul tarifar de $23/agent/lună.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Samanage oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $23/agent/lună.
|
Dacă sunteți în căutarea unei soluții optime pentru programul dvs. de suport clienți, atunci căutarea dvs. e posibil să fi luat sfârșit. LiveAgent are tot ce vă este necesar pentru a furniza cel mai bun serviciu de suport clienți.
Un sistem eficient al tichetelor acoperă cele mai importante canale – email, live chat, rețele de socializare (inclusiv Instagram), call center și o bază de informații. Cu LiveAgent, veți fi cu adevărat pregătit pentru orice.
Live chat este un instrument grozav atunci când este vorba de a oferi asistență clienților. Permite clienților să se conecteze cu dvs. aproape instant prin intermediul widget-ului prezent pe website. Acesta reprezintă un mare plus al serviciului dvs. de asistență.
LiveAgent are cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Oferiți un răspuns clienților cu o rapiditate uimitoare!
Obținerea unor instrumente mai utile nu trebuie să vă coste o avere. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări. Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care corespunde cel mai bine nevoilor companiei dvs.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).
Căutați o alternativă la Customerly?
Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea ideală pentru înlocuirea platformei Customerly, cu asistență 24/7, fără taxe de configurare și posibilitatea de a anula oricând. Profitați de integrarea omnicanal și de peste 175 de caracteristici pentru a îmbunătăți serviciul de asistență al companiei dvs. Începeți acum cu o încercare gratuită de 14 zile, fără a fi nevoie de un card de credit!
Căutați o alternativă la Gorgias?
Descoperă de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Gorgias, oferind asistență 24/7, fără tarif de configurare și cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Profită de integrarea cu platforme sociale precum Shopify, Instagram și Facebook Messenger pentru o gestionare eficientă a tichetelor și un flux de lucru îmbunătățit. Fără necesitatea unui card bancar și cu posibilitatea de a anula oricând!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team