Obțineți cel mai adecvat program de suport pentru afacerea dvs. LiveAgent este o soluție multichannel care vă oferă instrumente grozave pentru a putea furniza cel mai bun serviciu de suport posibil.
Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare.
Pe lângă multe alte funcționalități, LiveAgent oferă și integrarea opțiunii de call center. Setarea acesteia este simplă și ușoară!
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
SupportBee
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
SupportBee nu oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
SupportBee nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
SupportBee nu oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
SupportBee nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
SupportBee nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
SupportBee nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
SupportBee nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $20/agent/lună.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă funcții API cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
SupportBee nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
SupportBee nu oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
SupportBee nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
SupportBee oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $15/agent/lună.
|
Oferiți-le clienților posibilitatea de a vă contacta prin mai multe metode. Nu vă bazați doar pe email, permiteți-le să ajungă la dvs. prin rețelele de socializare precum Instagram și Facebook. Vă pot suna în call center, pot să discute cu dvs. prin intermediul widget-ului de live chat de pe website-ul dvs. sau pot găsi răspunsuri făcând o documentare pe cont prorpiu în baza de informații.
Fiecare comunicare este gestionată prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor, prin urmare nu trebuie să vă faceți griji pentru o comunicare dezordonată. Totul este organizat, așa cum și trebuie să fie.
Un live chat este un instrument grozav pentru a vă conecta cu clienții direct de pe website. Prin urmare, ar trebui să fie cât mai rapid.
LiveAgent are cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Aveți chiar șansa de a vedea ce tastează clienții pe măsură ce scriu mesajul, putând astfel să vă pregătiți răspunsul înainte ca aceștia să apese butonul de trimitere.
Obținerea mai multor instrumente, funcționalități și canale de comunicații pentru centrul dvs. de asistență nu trebuie să vă coste o avere. Planurile tarifare LiveAgent au un preț rezonabil și încorporează tot ce aveți nevoie pentru a furniza un serviciu de asistență mai performant.
Descoperiți planurile noastre tarifare și convingeți-vă.
Migrați la LiveAgent astăzi și oferiți un serviciu de suport cu instrumentele adecvate.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
Descoperiți LiveAgent, alternativa ideală la Verloop pentru suport clienți! Beneficiați de acoperire multi-canal, peste 175 de funcționalități și prețuri accesibile. Îmbunătățiți satisfacția clienților și productivitatea echipei, cu opțiuni precum call center, integrare social media și suport 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită acum, fără necesitatea unui card de credit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team