LiveAgent oferă o interfață intuitivă, plină de instrumente utile care vă ajută să rezolvați mai rapid problemele clienților. Treceți la biroul nostru de servicii pentru clienți și îmbunătățiți-vă managementul tichetelor cu sistemul nostru de ticketing pe mai multe canale care unifică toată comunicarea.
Beneficiați de automatizări și integrări pentru a vă îmbunătăți fluxurile de lucru. Aflați mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile pentru a vă bucura de experiența LiveAgent.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
|
SysAid
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
SysAid oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
SysAid oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
SysAid nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
SysAid oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
SysAid nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
SysAid nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
SysAid nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
SysAid nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
SysAid oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
SysAid oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
SysAid oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
SysAid oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
SysAid nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
SysAid nu LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video..
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
SysAid oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
SysAid oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
SysAid oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
SysAid oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
SysAid nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
SysAid oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
LiveAgent oferă suport pentru o varietate de canale de comunicare susținute de caracteristici suplimentare. Le puteți utiliza pentru a ajunge la mai mulți clienți și pentru a le rezolva problemele mult mai rapid. Beneficiați de ticketing prin e-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, sau social media – Facebook, Twitter, și Instagram. Fiți prezent peste tot datorită unei platforme unificate și oferiți cel mai bun serviciu clienți posibil.
Duceți biroul dvs. de servicii pentru clienți la nivelul următor cu cel mai rapid widget de chat live disponibil. Cu o viteză de afișare a chat-ului de 2,5 secunde, puteți rezolva problemele mai rapid și, la rândul său, puteți obține recenzii mai bune din partea clienților și a utilizatorilor. Interfața prietenoasă facilitează contactarea dvs. de către oricine, iar funcțiile suplimentare vă oferă o vizibilitate completă a vizitatorilor online.
Managementul serviciului clienți devine mai ușor atunci când sunteți susținut de analize, monitorizare, fluxuri de lucru fluide și integrări. LiveAgent vă permite să vă îmbunătățiți fluxul de lucru, să creați automatizări, să vă monitorizați succesul, și să integrați aplicațiile pe care le utilizați zilnic pentru a le unifica sub un singur acoperiș. Aruncați o privire la paginile noastre de funcții și integrări pentru a afla mai multe.
Program inovator
Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.
Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.
Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.
Ne puteți întreba oricând despre orice, datorită serviciului nostru de asistență pentru clienți 24/7. Suntem aici pentru dvs. dacă aveți probleme, căutați informații sau vreți să învățați ceva nou. Contactați-ne prin intermediul mesajului de chat, prin e-mail sau sunați-ne și vom face tot posibilul să vă ajutăm.
LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Înscrieți-vă la LiveAgent și deveniți astăzi un client fericit. Aruncați o privire la planurile noastre de prețuri accesibile, potrivite pentru întreprinderi de diferite dimensiuni și industrii. Sau puteți începe o perioadă de probă gratuită de 14 zile. Fără obligații și fără a fi nevoie de informații despre cardul de credit.
Căutați o alternativă Helpshift?
Descoperiți LiveAgent - alternativa ideală la Helpshift! Cu ticketing eficient, chat rapid, bază de cunoștințe și integrare social media, LiveAgent este soluția completă pentru îmbunătățirea serviciului de asistență. Profitați de perioada de încercare gratuită și economisiți timp și bani cu prețuri corecte. Îmbunătățiți satisfacția și implicarea clienților dvs. Astăzi!
Căutați o alternativă la Customerly?
Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea ideală pentru înlocuirea platformei Customerly, cu asistență 24/7, fără taxe de configurare și posibilitatea de a anula oricând. Profitați de integrarea omnicanal și de peste 175 de caracteristici pentru a îmbunătăți serviciul de asistență al companiei dvs. Începeți acum cu o încercare gratuită de 14 zile, fără a fi nevoie de un card de credit!
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Căutați o alternativă la SpiceWorks?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la SpiceWorks: 24/7 suport, fără taxă de configurare și fără card de credit.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team