Sunteți în căutarea unei soluții diferite pentru serviciul dvs. de suport? Doriți să furnizați suport prin mai multe canale și să oferiți mai multe opțiuni clienților de a vă contacta?
Încercați LiveAgent. LiveAgent este soluția omnichannel optimă pentru centrul dvs. de asistență. Înzestrat cu funcționalități și integrări de nelipsit, LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a deține un serviciu de suport mai performant.
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
LiveAgent crește gradul de satisfacție al clienților și îmbunătățește rata de conversie.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
Tawk
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
Tawk oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
Tawk oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
Tawk nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
Tawk nu oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Tawk nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
Tawk nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Tawk nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Tawk nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Tawk oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Tawk oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
Tawk nu oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Tawk oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
Tawk nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Tawk nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
Tawk oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Tawk oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tawk oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Tawk oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Tawk nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Tawk oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Live chat este un instrument de bază, dar ce-ați spune de mai multe? Clienții nu vin doar printr-un singur canal, așa că cel mai indicat este să fiți prezent pe toate canalele de comunicare. Oferiți suport prin email, rețele de socializare, call center și baza de informații. LiveAgent este prezent chiar și pe Instagram.
Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent se ocupă de tot pentru dvs., așa că nu veți avea dezordine în ce privește conversațiile. Totul este organizat, așa cum trebuie să fie.
Înțelegem că opțiunea de live chat este motivul pentru care sunteți aici. De ce să nu-l dețineți pe cel mai rapid de pe piață? Viteza de afișare a widget-ului LiveAgent este de 2,5 secunde.
Mai mult decât atât, aveți posibilitatea de a vizualiza ceea ce clienții tastează. Veți putea pregăti un răspuns înainte ca aceștia să trimită mesajul.
Înconjurați-vă de oameni în care aveți încredere și platiți doar pentru instrumente. Un serviciu grozav de suport nu trebuie să fie scump. LiveAgent are trei planuri tarifare care conțin intrumente și funcționalități ce vă ajută să dețineți un serviciu de suport mai performant.
Verificați planurile noastre și aflați mai multe.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Dixa, oferind suport 24/7 fără taxe de instalare și fără necesitatea unui card de credit. Gestionați eficient interacțiunile cu clienții prin email, chat live, call center, portalul clienților, Viber și rețele sociale, totul dintr-un singur sistem de ticketing. Începeți acum o încercare gratuită de 14 zile!
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team