Nu sunteți mulțumit de programul actual de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la TeamSupport.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative la TeamSupport?

Doriți să oferiți un suport mai bun cu ajutorul unui program de asistență care le face pe toate?

Încercați LiveAgent astăzi. LiveAgent este soluția multichannel optimă pentru afacerea dvs. Oferiți suport prin toate canalele de comunicare relevante.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Productivitate crescută

Diminuați timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări datorită inbox-ului nostru universal.

Numeroase funcționalități

Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.

Prețuri accesibile

LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.

TeamSupport vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
TeamSupport
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
TeamSupport oferă Live Chat în planul tarifar de $50/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
TeamSupport nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $50/agent/lună.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
TeamSupport oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter în cadrul planului Ticket plan pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
TeamSupport oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
TeamSupport nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
TeamSupport nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $50/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă funcții API cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
TeamSupport nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video în cadrul planului All-inclusive, al cărui tarif este de $39/agent/lună.
TeamSupport oferă posibilitatea efectuării apelurilor video cu planul tarifar de $69/agent/lună.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
TeamSupport nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună
TeamSupport oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $50/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
TeamSupport nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
TeamSupport oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $50/agent/lună.
app installation - illustration

O alternativă puternică la TeamSupport

Mergeți la următorul nivel cu serviciul de suport LiveAgent. Obțineți tot ce aveți nevoie – email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, precum și peste 175 de funcționalități si 40 de integrări.

Axați-vă pe ceea ce este important cu un program de suport mai bun care să vă ajute să dețineți un serviciu de asistență mai performant.

Cel mai rapid live chat

Live chat este cel mai bun instrument în furnizarea unui suport rapid și eficient. Ca atare, trebuie să fie cât mai rapid.

Live chat este cel mai rapid widget de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Puteți chiar vizualiza ce tastează clienții chiar înainte ca aceștia să trimită mesajul. Pregătiți-vă răspunsurile din timp și surprindeți-i cu viteza răspunsului oferit.

Watch the website loading time
Savings illustration

Corect și cinstit

Un serviciu de suport clienți nu trebuie să fie scump. LiveAgent are trei planuri tarifare ce conțin instrumente și funcționalități pentru a putea oferi cel mai bun suport posibil.

Descoperiți planurile noastre tarifare si aflați mai multe.

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

man and woman winners-illustration

Sunteți pregătit să treceți la LiveAgent?

LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.

Comparați-ne cu alții

Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternative la TeamSupport
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!

Căutați o alternativă la CallHub? Căutarea dvs. s-a încheiat, LiveAgent oferă asistență într-un singur canal, numeroase caracteristici și totul la un preț excelent.

Căutați o alternativă la CallHub?

Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x