LiveAgent oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, un sistem de ticketing pe mai multe canale și o varietate de caracteristici și integrări pentru a vă ajuta să vă faceți asistența pentru clienți de top. Treceți dincolo de o platformă de chat impresionantă și oferiți echipei dvs. de asistență un sistem de ticketing care poate gestiona e-mailuri, mesaje de chat live, social media, call center și portalul clienților.
Continuați să citiți și aflați de ce LiveAgent este alternativa perfectă la Userlike. Versiunea noastră de încercare gratuită de 14 zile vă poate arăta ce face din LiveAgent un software de asistență clienți excelent pentru afacerea dvs.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
UserLike
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
UserLike nu oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
|
UserLike oferă Live Chat în planul tarifar de $30/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
UserLike nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
UserLike nu oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
|
UserLike oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $30/agent/lună.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
UserLike nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
UserLike nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
UserLike nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
UserLike nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
UserLike nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
UserLike oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $49/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
UserLike oferă funcții API cu planul tarifar de $49/agent/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
UserLike nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
UserLike nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
UserLike oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $30/agent/lună.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
UserLike oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $30/agent/lună.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
|
UserLike oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $30/agent/lună.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
UserLike oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $30/agent/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
UserLike nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
UserLike nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Fidelizați clienții și răspundeți mai repede la conversațiile clienților cu ajutorul chat-ului live potrivit. LiveAgent are cea mai rapidă dintre toate, cu viteze de afișare a chat-ului la 2,5 secunde. Îmbunătățiți eficiența agentului datorită funcțiilor de chat live, cum ar fi vizualizarea tastării în timp real, invitații proactive la chat și butoane de chat personalizate. Aflați mai multe despre funcțiile de chat live sau încercați-l astăzi și vedeți ce îl face grozav.
Construiți relații cu clienții cu un sistem de ticketing care gestionează fiecare canal pe care îl folosesc clienții dvs. Răspundeți la e-mailuri, rezolvați probleme prin chat live, primiți apeluri de la clienți, scrieți articole pe portalul pentru clienți și deveniți social pe Facebook, Twitter, și Instagram. LiveAgent poate gestiona și Viber. Oferiți satisfacție clienților de pretutindeni în timp ce folosiți un singur software de asistență.
Fiecare canal de comunicare pe care îl puteți acoperi cu LiveAgent este susținut de instrumente și funcții de afaceri care vă pot ajuta să vă faceți treaba. Filtrați solicitările clienților, urmăriți feedback-ul clienților, utilizați etichete pentru a păstra lucrurile ordonate sau utilizați funcțiile de gamificare pentru a îmbunătăți performanța și implicarea agenților. Aruncați o privire la lista completă de caracteristici și aflați cum vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru.
Program inovator
Înființat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.
Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.
Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.
Satisfacerea clienților este una din principalele priorități ale noastre. Din acest motiv, ne dăm toată silința pentru a oferi o experiență grozavă tuturor. Acest lucru este posibil cu ajutorul suportulului oferit în permanență, 24/7 prin email, live chat sau telefon. Contactați-ne oricând doriți să rezolvați o problemă sau să aflați lucruri noi despre LiveAgent.
LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Începeți să vă îmbunătățiți asistența pentru clienți și adăugați mai multe canale de comunicare la biroul dvs. de asistență. Aruncați o privire la videoclipul nostru de prezentare și verificați planurile noastre de prețuri accesibile. Dacă doriți să beneficiați de experiența LiveAgent, începeți testarea noastră gratuită de 14 zile. Fără obligații, vă promitem.
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
În căutarea unei alternative pentru Dixa?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Dixa, oferind suport 24/7 fără taxe de instalare și fără necesitatea unui card de credit. Gestionați eficient interacțiunile cu clienții prin email, chat live, call center, portalul clienților, Viber și rețele sociale, totul dintr-un singur sistem de ticketing. Începeți acum o încercare gratuită de 14 zile!
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Căutați o alternativă la Customerly?
Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea ideală pentru înlocuirea platformei Customerly, cu asistență 24/7, fără taxe de configurare și posibilitatea de a anula oricând. Profitați de integrarea omnicanal și de peste 175 de caracteristici pentru a îmbunătăți serviciul de asistență al companiei dvs. Începeți acum cu o încercare gratuită de 14 zile, fără a fi nevoie de un card de credit!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team