Sunteți în căutarea unui program de suport care să poată face mai multe?
LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs.
LiveAgent vine cu trei pachete la un preț rezonabil. Alegeți unul din cele trei planuri tarifare sau optați pentru funcționalități separate pentru a vă personaliza centrul de asistență.
LiveAgent crește gradul de satisfacție al clienților și îmbunătățește rata de conversie.
Diminuați timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări datorită inbox-ului nostru universal.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar.
|
Verloop
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările clienților
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
Verloop oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă Live Chat.
|
Verloop oferă Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Verloop nu oferă Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pecare clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichetele anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
Verloop oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Verloop oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
Verloop oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Verloop oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Verloop nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghid pentru remedierea erorilor, întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Verloop oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Verloop nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor.
|
Verloop oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
Verloop oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
Verloop nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Verloop nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
Verloop oferă istoric nelimitat.
|
Utilizarea pe un număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizarea pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Verloop nu oferă posibilitatea utilizarea pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Verloop nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Verloop oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Verloop nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Verloop nu oferă opțiunea de suport peranent, 24/7.
|
Mergeți la următorul nivel cu serviciul de suport LiveAgent.
LiveAgent are acoperire pe multe canale de comunicație. Serviciile de email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații sunt la dispoziția dvs. pentru a vă oferi mai multă libertate în alegere clienților dvs. Totul este gestionat cu ajutorul unui sistem eficient al tichetelor, ca atare nu trebuie să vă îngrijorați că veți avea dezordine în tot ce privește comunicarea cu clienții.
Live chat este unul dintre cele mai utile instrumente pentru agenții care asigură suport. Prin urmare, acesta trebuie să fie ușor de utilizat, eficient și cât se poate de rapid.
Widget-ul de chat LiveAgent este exact așa! În plus, este și cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde. Puteți chiar să vizualizați ce tastează clienții înainte ca aceștia să trimită mesajul și să-i surprindeți cu viteza răspunsului dvs.
Un program excelent de suport clienți nu trebuie să fie oferit la un preț uriaș.
LiveAgent are trei planuri tarifare accesibile ce conțin intrumentele, funcționalitățile și integrările de care aveți nevoie pentru a oferi cel mai bun suport posibil. Tot ce trebuie să faceți este să-l alegeți pe cel care vi se potrivește cel mai bine.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?
Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team