Doriți să treceți la un alt software pentru biroul de asistență?
LiveAgent vă oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Este soluția supremă pentru afacerea dvs. Cu acoperirea celor mai importante canale de comunicare, mai mult de 175 de caracteristici și peste 40 de integrări, și dvs. puteți duce asistența pentru clienți la nivelul următor.
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.
LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
|
Vision
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă sistemul de tichete în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
Vision oferă Chat Live în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Vision nu oferă Call Center.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă Autoserviciu în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Vision oferă o integrare Facebook în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Vision oferă o integrare Twitter în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Vision nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Vision nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă forumul clienților în plan pentru 25 USD / agent / lună.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă automatizare și reguli în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă funcții API în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Vision nu oferă caracteristici IVR.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Vision nu oferă apeluri video.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă istorie nelimitată în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
Vision oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Vision nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Vision oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 15 USD / agent / lună.
|
Treceți la un software de birou de asistență care vă oferă mai mult și vă duce asistența pentru clienți la nivelul următor.
LiveAgent acceptă toate canalele de comunicare relevante, cum ar fi e-mail, chat live, call center, bază de cunoștințe și chiar rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. Integrarea Viber este pe drum. Pe lângă toate acestea, se adaugă un sistem excelent de tichete care gestionează toată comunicarea și o organizează pentru dvs. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată.
Trăim într-o lume a socializării online, deci este important să oferim asistență nu doar prin intermediul canalelor tradiționale, ci și al rețelelor sociale.
LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram. Integrarea Viber este pe drum. LiveAgent acoperă un număr mare de canale, astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs.
Chat-ul live este un instrument esențial și foarte util pentru agenții de asistență pentru clienți. Permite clienților dvs. să vă contacteze direct de pe site-ul dvs. web și să vă scrie instantaneu. De aceea trebuie să fie rapid.
LiveAgent este mândru că are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.
Furnizarea afacerii dvs. cu un software de asistență excelent nu trebuie să fie atât de costisitoare. LiveAgent vă oferă trei planuri minunate plătite, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă da tot ce aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență.
Vedeți planurile noastre și aflați mai multe. Promitem că nu vă vor depăși bugetul.
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?
Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team