Sute de soluții alternative vă permit să oferiți asistență clienților dvs., dar există doar câteva care oferă mai mult de 175 de funcții de asistență.
Am pregătit o listă cu părțile indispensabile ale software-ului de asistență, inclusiv ticketing prin e-mail, chat live, call center, asistență prin rețelele de socializare și cele mai populare caracteristici suplimentare.
Vă recomandăm să testați LiveAgent pe cont propriu pentru a vedea cum se potrivește fluxului dvs. de lucru. Este gratuit și configurarea durează până la 5 minute.
Vedeți cum LiveAgent se situează în raport cu soluțiile alternative de top de pe piață.
Complet transparent, fără informații ascunse.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență! Nu este necesar cardul de credit.
|
Zendesk
Concurentul Zendesk.
|
Freshdesk
Concurentul Freshdesk.
|
LiveChat
Concurentul LiveChat.
|
Intercom
Concurentul Intercom.
|
---|---|---|---|---|---|
Ticketing
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, call center sau rețele de socializare) pentru a optimiza toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
|
Tichet
15$/lună/agent
Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Profesional
59$/lună/agent
Inclus în planul profesional care costă 59 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Blossom
19$/lună/agent
Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Starter
19$/lună/agent
Inclus în planul Starter care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Starter
79$/lună/agent
Inclus în planul Starter care costă 79 $ pentru primul agent pe lună. Fiecare agent suplimentar costă 19 $ per agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Chat Live
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
|
Tichet+chat
$29/lună/agent
Inclus în planul Tichet + Chat care costă 29$ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Add-on
15-59$/lună/agent
Disponibil ca funcție Add-on pentru 15-59 $ pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Garden
45$/lună/agent
Inclus în planul Garden, care costă 45 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Starter
19$/lună/agent
Inclus în planul Starter care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Enterprise
Prețuri la cerere
Inclus în planuri cu prețuri la cerere.
|
Call Center încorporat
Un call center virtual cu un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
|
All-inclusive
39$/lună/agent
Inclus în planul All-inclusive, care costă 39 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Add-on
45$/lună/agent
Disponibil ca funcție Add-on pentru 45 $ pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Estate
85$/lună/agent
Inclus în planul Estate care costă 85 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
LiveChat nu oferă această caracteristică
|
Intercom nu oferă această caracteristică
|
Facebook & Twitter
O integrare care preia toate mesajele Tweets, comentariile, mențiunile și mesajele Facebook și le transformă în tichete la care se poate răspunde direct din software.
|
Add-on
39$/lună/agent
Disponibil ca funcție Add-on pentru 39 $ pe lună, sau în planul All-inclusive pentru 39$/lună/agent. Toate prețurile sunt în $.
|
Team
25$/lună/agent
Inclus în planul Essential care costă 9 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Blossom
19$/lună/agent
Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
LiveChat nu oferă această caracteristică
|
Enterprise
Prețuri la cerere
Inclus în planuri cu prețuri la cerere.
|
Reguli și automatizare
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
|
Tichet
15$/lună/agent
Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Team
25$/lună/agent
Inclus în planul Team care costă 25 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Garden+Add-on
45$/lună/agent
Inclus în planul Garden, care costă 45 $ pe agent pe lună sau poate fi adăugat. Toate prețurile sunt în $.
|
LiveChat nu oferă această caracteristică.
|
Enterprise
Prețuri la cerere
Inclus în planuri cu prețuri la cerere.
|
Program de lucru și SLA-uri
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și să setați programul de lucru.
|
Tichet
15$/lună/agent
Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Professional
59$/lună/agent
Inclus în planul profesional care costă 59 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Blossom
19$/lună/agent
Inclus în planul Blossom care costă 19 USD pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
LiveChat nu oferă această caracteristică
|
Intercom nu oferă această caracteristică
|
Jurnale de audit
Un jurnal de activități care înregistrează toate acțiunile efectuate în cadrul sistemului de asistență.
|
All-inclusive
39$/lună/agent
Inclus în planul All-inclusive, care costă 39 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Zendesk nu oferă această caracteristică
|
Estate
65$/lună/agent
Inclus în planul Estate care costă 65 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
LiveChat nu oferă această caracteristică
|
Intercom nu oferă această caracteristică
|
Istoric Nelimitat
Un istoric nelimitat de vizualizare a tichetelor. (Nu pierdeți accesul la tichete după o anumită perioadă de timp.)
|
Tichet
15$/lună/agent
Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Team
25$/lună/agent
Inclus în planul Essential care costă 9 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Blossom
19$/lună/agent
Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Team
39$/lună/agent
Inclus în planul Team care costă 39 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Starter
79$/lună/agent
Inclus în planul Starter care costă 79 $ pentru primul agent pe lună. Fiecare agent suplimentar costă 19 $ per agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Eliminarea Mărcii
Opțiunea de a utiliza o etichetă albă (fără marcă).
|
Add-on
19$/lună/agent
Disponibil ca funcție Add-on pentru 19 $ pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Zendesk nu oferă această caracteristică
|
Blossom
19$/lună/agent
Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Business
59$/lună/agent
Inclus în planul Business care costă 59 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Intercom nu oferă această caracteristică
|
Echipă de succes personalizată, 24/7
O echipă dedicată succesului clienților care vă este alocată și disponibilă pentru a vă ajuta 24/7 365 pe toate canalele de comunicare.
|
Tichet
15$/lună/agent
Inclus în planul de tichete care costă 15 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Zendesk nu oferă această caracteristică
|
Blossom
19$/lună/agent
Inclus în planul Blossom care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Starter
19$/lună/agent
Inclus în planul Starter care costă 19 $ pe agent pe lună. Toate prețurile sunt în $.
|
Intercom nu oferă această caracteristică
|
Biroul dvs. nu își mai îndeplinește scopul? Aduceți viața înapoi în afacerea dvs. cu LiveAgent. Încercați cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzii
Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Căutați o alternativă pentru Gist?
Sunteți în căutarea unei soluții diferite de Gist? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți testarea gratuită astăzi și oferiți asistență mai bună.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
Descoperiți LiveAgent, alternativa superioară la Olark pentru suportul clienți! Cu peste 175 de funcționalități, LiveAgent oferă chat live, call center, integrare social media și suport 24/7, toate la un preț competitiv. Încercați gratuit pentru 14 sau 30 de zile și îmbunătățiți satisfacția clienților fără a necesita card de credit. Alegeți LiveAgent pentru o experiență de suport client mai eficientă și accesibilă!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team