Doriți să obțineți mai multe pentru afacerea dvs. decât un serviciu de live chat? LiveAgent este alegerea perfectă pentru afacerea dvs.
Oferiți-le clienților dvs. mai multe opțiuni în ce privește modalitățile de contact. LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. În acest fel, acoperiți toate canalele de comunicație. Un sistem eficient al tichetelor organizează în mod logic toate comunicațiile astfel încât dvs. să vă puteți concentra pe ce este mai important – oferirea de suport clienților.
Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.
Cu cele peste 175 de funcționalități ale centrului de asistență, oferirea suportului va fi floare la ureche.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
Pure Chat
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
Pure Chat nu oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
|
Pure Chat oferă Live Chat în planul tarifar de $49/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
Pure Chat nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
Pure Chat nu oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
Pure Chat nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
Pure Chat nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Pure Chat nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Pure Chat nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Pure Chat nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Pure Chat nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
Pure Chat nu oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Pure Chat oferă funcții API cu planul tarifar de $49/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
Pure Chat nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Pure Chat nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Pure Chat oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $49/lună.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Pure Chat oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $99/lună.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Pure Chat nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Pure Chat oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $49/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Pure Chat nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Pure Chat oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $49/lună.
|
Live chat este doar începutul unui program de suport de succes precum LiveAgent. Acoperiți o varietate de canale de comunicare prin intermediul unui sistem eficient al tichetelor. Un sistem al tichetelor urmărește tot ce se întâmplă și transformă toate comunicările în tichete astfel încât să nu pierdeți nimic.
În afară de toate instrumentele utile precum email, live chat, rețele de socializare, call center și baza de informații, LiveAgent oferă mai mult de 175 de funcționalități și peste 40 de integrări.
Live chat este un instrument grozav în oferirea unei asistențe rapide și eficiente. Prin urmare, instrumentul dvs. de live chat ar trebui să fie cât mai rapid.
LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Ajungeți la clienții dvs. cu o viteză uimitoare!
Într-adevăr puteți obține tot ce am menționat pentru mai puțin decât credeți. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ instrumente utile, funcționalități și integrări pentru a veni în sprijinul centrului dvs. de asistență. Pentru un serviciu grozav de suport clienți nu trebuie să alocați un buget impresionant.
Descoperiți planurile noastre tarifare pentru mai multe informații!
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
Migrați fără stres de la Pure Chat la LiveAgent! Beneficiați de asistență gratuită pentru transferul rapid și sigur al datelor, plus o perioadă de încercare de până la 30 de zile fără card de credit. Îmbunătățiți-vă serviciul clienți cu peste 175 de funcții și suport disponibil 24/7. Descoperiți avantajele migrării acum!
Chat live pentru startup-uri și întreprinderi mici
Descoperă cum chatul live poate transforma experiența de client pentru startup-uri și IMM-uri. Îmbunătățește satisfacția clienților și obține un avantaj competitiv cu un software de chat live eficient și ușor de utilizat. Află mai multe despre integrarea și beneficiile acestei soluții digitale convenabile!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?
Nu vă înnebuniți căutând o alternativă pentru Channels. Aruncați acum o privire la LiveAgent și la asistența sa cu mai multe canale, instrumentele și caracteristicile sale.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team