Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Folosiți ascultarea socială cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Căutați instrumente de ascultare socială?

.

Ascultarea socială se referă la monitorizarea a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Vedeți ce părere au clienții dvs., verificați dacă vă sabotează concurența, sau răspundeți la întrebările pe care potențialii clienți le-ar putea avea.

Ascultarea socială este o necesitate!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of social listening tools

Ce este ascultarea socială?

Ascultarea socială, cunoscută și sub numele de monitorizare socială, este procesul de monitorizare a conversațiilor digitale sau a mențiunilor online ale mărcii dvs.

Este o strategie eficientă de colectare a feedback-ului și de monitorizare a părerii clienților dvs. despre marca, afacerea, produsele sau serviciile dvs.

LiveAgent ca instrument de ascultare socială

LiveAgent se conectează cu toate canalele dvs. de socializare și preia toate comentariile, mesajele și mențiunile despre marca dvs. direct în LiveAgent.

LiveAgent se conectează cu:

LiveAgent suitable tool for social listening

De ce sunt importante instrumentele de ascultare socială?

Woman on phone in shopping cart

Rezolvați problemele în mod proactiv

Instrumentele de ascultare socială sunt excelente pentru rezolvarea proactivă a problemelor. Recunoașteți-vă clienții frustrați înainte ca experiența lor negativă să devină virală și să vă afecteze afacerea.

Feedback & suggestions

Folosiți mențiunile pozitive ca mărturii

Ascultarea socială nu este doar despre experiențe negative. Prezentați lucrurile pozitive pe care clienții dvs. le spun despre afacerea dvs. Nimic nu se compară cu o mărturie autentică!

Learn from customer analytics and insights

Obțineți informații despre satisfacția clienților

Ascultarea socială este un instrument excelent care vă poate oferi o imagine de ansamblu generală a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Monitorizați ce au de spus clienții dvs., precum și concurenții dvs.

Real-time customer support

Interacționați cu ușurință cu clienții

Răspundeți la tweet-urile clienților, la mesajele Facebook sau la comentariile Instagram chiar din instrumentul dvs. de ascultare socială. Nu pierdeți timp conectându-vă și ieșind din diferite conturi sociale.

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Ascultare socială pe Facebook

Instrumentul de ascultare socială LiveAgent eficientizează toate mesajele și comentariile de pe Facebook la postările dvs. și le transferă direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. De acolo, puteți răspunde cu ușurință, aprecia și chiar crea postări noi pe pagina dvs. de Facebook.

Ascultare socială pe Twitter

Monitorizați cuvintele cheie și răspundeți la Tweets menționând contul dvs. Cu instrumentul LiveAgent de ascultare socială Twitter, nu veți mai pierde niciodată un Tweet despre compania dvs.

Pur și simplu configurați cuvintele cheie pe care doriți să le monitorizați și toate tweet-urile care conțin acel cuvânt cheie vor fi introduse automat în contul dvs. LiveAgent sub forma unui tichet.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Ascultare socială pe Instagram

Toate comentariile făcute la postările dvs. sau postările care menționează contul dvs. vor fi introduse automat în LiveAgent. Răspundeți direct din LiveAgent fără a fi nevoie să căutați mii de notificări pe telefon.

LiveAgent organizează toate solicitările în funcție de timpul și importanța lor.

Mai mult decât un instrument de ascultare socială

Sistem de tichete

Simplificați toate solicitările de la mai multe canale de comunicare într-o singură căsuță de e-mail partajată.

Chat Live

Discutați în timp real cu clienții și vizitatorii site-ului web. Folosiți invitații de chat proactive și multe altele.

Portal de asistență

Creați portaluri uimitoare pentru clienți și baze de cunoștințe ca soluții de autoserviciu pentru clienții dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit de ascultare socială pentru dvs.?

Most reviewed and number 1

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională de ascultare socială la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcțiile disponibile.

Ce mai așteptați? Începeți ascultarea socială astăzi!

$15 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deAscultarea socială
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.

Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți

Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.

Salvați șabloanele noastre de răspuns la feedback pozitiv pentru social media ca mesaje predefinite și răspundeți cu încredere la feedback-ul clientului.

Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media

Descoperă șabloane eficiente pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media și află cum acest feedback poate îmbunătăți experiența clienților și crește afacerea ta. Vizitează pagina noastră pentru a învăța tehnici de optimizare a produselor și servicii prin feedback-ul clienților. Răspunde cu încredere și întărește legătura cu utilizatorii tăi!

Asistența tehnică constă în asistență și servicii pentru persoanele care au o problemă tehnică. Asistența poate fi livrată prin diferite canale.

Suport tehnic

Asistența tehnică constă în asistență și servicii pentru persoanele care au o problemă tehnică. Asistența poate fi livrată prin diferite canale.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Academia LiveAgent

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x