.
Ascultarea socială se referă la monitorizarea a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Vedeți ce părere au clienții dvs., verificați dacă vă sabotează concurența, sau răspundeți la întrebările pe care potențialii clienți le-ar putea avea.
Ascultarea socială este o necesitate!
Ascultarea socială, cunoscută și sub numele de monitorizare socială, este procesul de monitorizare a conversațiilor digitale sau a mențiunilor online ale mărcii dvs.
Este o strategie eficientă de colectare a feedback-ului și de monitorizare a părerii clienților dvs. despre marca, afacerea, produsele sau serviciile dvs.
LiveAgent se conectează cu toate canalele dvs. de socializare și preia toate comentariile, mesajele și mențiunile despre marca dvs. direct în LiveAgent.
LiveAgent se conectează cu:
Instrumentele de ascultare socială sunt excelente pentru rezolvarea proactivă a problemelor. Recunoașteți-vă clienții frustrați înainte ca experiența lor negativă să devină virală și să vă afecteze afacerea.
Ascultarea socială nu este doar despre experiențe negative. Prezentați lucrurile pozitive pe care clienții dvs. le spun despre afacerea dvs. Nimic nu se compară cu o mărturie autentică!
Ascultarea socială este un instrument excelent care vă poate oferi o imagine de ansamblu generală a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Monitorizați ce au de spus clienții dvs., precum și concurenții dvs.
Răspundeți la tweet-urile clienților, la mesajele Facebook sau la comentariile Instagram chiar din instrumentul dvs. de ascultare socială. Nu pierdeți timp conectându-vă și ieșind din diferite conturi sociale.
Instrumentul de ascultare socială LiveAgent eficientizează toate mesajele și comentariile de pe Facebook la postările dvs. și le transferă direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. De acolo, puteți răspunde cu ușurință, aprecia și chiar crea postări noi pe pagina dvs. de Facebook.
Monitorizați cuvintele cheie și răspundeți la Tweets menționând contul dvs. Cu instrumentul LiveAgent de ascultare socială Twitter, nu veți mai pierde niciodată un Tweet despre compania dvs.
Pur și simplu configurați cuvintele cheie pe care doriți să le monitorizați și toate tweet-urile care conțin acel cuvânt cheie vor fi introduse automat în contul dvs. LiveAgent sub forma unui tichet.
Toate comentariile făcute la postările dvs. sau postările care menționează contul dvs. vor fi introduse automat în LiveAgent. Răspundeți direct din LiveAgent fără a fi nevoie să căutați mii de notificări pe telefon.
LiveAgent organizează toate solicitările în funcție de timpul și importanța lor.
Simplificați toate solicitările de la mai multe canale de comunicare într-o singură căsuță de e-mail partajată.
Discutați în timp real cu clienții și vizitatorii site-ului web. Folosiți invitații de chat proactive și multe altele.
Creați portaluri uimitoare pentru clienți și baze de cunoștințe ca soluții de autoserviciu pentru clienții dvs.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră profesională de ascultare socială la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcțiile disponibile.
Ce mai așteptați? Începeți ascultarea socială astăzi!
Cel mai popular
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Descoperă șabloane eficiente pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media și află cum acest feedback poate îmbunătăți experiența clienților și crește afacerea ta. Vizitează pagina noastră pentru a învăța tehnici de optimizare a produselor și servicii prin feedback-ul clienților. Răspunde cu încredere și întărește legătura cu utilizatorii tăi!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team