Furnizarea de asistență excelentă pentru clienți este ceea ce face diferența, ajută mărcile să se distingă de concurenți și păstrează clienții loiali.
Dacă vă conduceți afacerea pe un site web WordPress, furnizarea de asistență rapidă și eficientă este mult mai ușoară cu biroul de asistență LiveAgent pentru WordPress și plugin pentru chat live. Interacționați în mod activ cu clienții și potențialii dvs. clienți, oferiți asistență imediată, îmbunătățiți satisfacția clienților și generați conversii.
Alegerea plugin-ului potrivit pentru biroul de asistență pentru WordPress nu trebuie să fie o sarcină copleșitoare. Cu ajutorul plugin-ului LiveAgent, puteți adăuga cu ușurință un widget de chat live pe site-ul sau blogul dvs. WordPress. Cu o gamă largă de funcții comune și unice de chat live, puteți profita de:
Deoarece consumatorii de astăzi au așteptări mari pentru viteza de asistență pentru clienți, am creat cel mai rapid widget de chat live de pe piață care se afișează în doar 2,5 secunde. În plus, este complet și ușor de personalizat – astfel încât să puteți regla aspectul și senzația widget-ului dvs. de chat pentru a-l face să pară nativ pe site-ul dvs. web.
Îmbunătățiți implicarea invitându-vă în mod proactiv clienții potențiali și clienții să discute cu agenții dvs. în timp ce aceștia navighează pe site-ul dvs. web. Configurați invitații de chat pentru adrese URL personalizate – cum ar fi paginile dvs. de stabilire a prețurilor sau de plată – și sporiți conversiile ca niciodată. LiveAgent se asigură, de asemenea, că apar invitații proactive numai atunci când aveți suficienți reprezentanți disponibili online.
LiveAgent direcționează chat-urile primite către membrii potriviți din echipa dvs. și adaptează dinamic disponibilitatea chat-ului pe măsură ce agenții dvs. se conectează și se deconectează în timpul schimburilor lor. În plus, direcționarea avansată a chat-ului asigură că chat-urile sunt atribuite agenților care au avut interacțiuni anterioare cu clienții de pe chat pentru o comunicare mai precisă și relevantă.
Monitorizați cine navighează pe site-ul dvs. web, cum se deplasează în jurul acestuia și cât timp au fost acolo. Înarmat cu contextul potrivit – cum ar fi site-ul real al vizitatorului, referentul, țara și ora curentă – îi puteți invita în mod proactiv la chat ori de câte ori considerați că este adecvat pentru a vă asigura că invitația dvs. de chat este relevantă.
Impresionați clienții cu care discutați, oferind răspunsuri și mai rapid, cu un pic de magie a „vizualizării tastării în timp real”. Vedeți ce tastează vizitatorul de la celălalt capăt în chat în timp real înainte de a trimite și începeți să vă gândiți la un răspuns. Pregătiți-vă răspunsul înainte ca întrebarea să fie trimisă pentru a vă încânta clienții cu serviciul dvs. rapid.
Nu aveți un răspuns sau nu puteți rezolva imediat problema unui client? Conectați-vă instantaneu cu alți agenți prin chat intern ori de câte ori aveți nevoie de ajutor din partea membrilor echipei dvs. De asemenea, puteți să vă invitați colegii la o sesiune de chat în curs, să le trimiteți mesaje text sau să scrieți notițe, vizibile numai dvs. și altor agenți.
Chat-ul live continuă să crească ca și canal de comunicare. Se așteaptă ca piața globală de software de chat live să atingă valoarea de 997 milioane dolari până în 2023.
Chat-ul live are cele mai ridicate niveluri de satisfacție pentru orice canal de servicii pentru clienți, la 73%, comparativ cu 61% pentru e-mail și 44% pentru asistență telefonică.
79% dintre companii afirmă că oferirea de asistență prin chat live clienților lor a avut un efect pozitiv asupra vânzărilor, veniturilor și loialității clienților.
Pe lângă faptul că are un plugin de chat live WordPress, LiveAgent oferă o soluție de birou de asistență omnicanală multifuncțională care include peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și o mulțime de opțiuni de personalizare disponibile .
Un sistem robust de gestionare a tichetelor cu automatizare, intrare virtuală & centru de apeluri de ieșire încorporat chiar în biroul dvs. de asistență, chat live nativ, integrări în rețelele de socializare și capabilități solide de autoservire cu portal pentru clienți, mai multe baze de cunoștințe și forumuri pentru clienți – le avem într-un singur instrument cu o căsuță de e-mail universală.
Mai mult, biroul de asistență LiveAgent & software-ul de chat live este complet bazat pe cloud. Deoarece biroul de asistență este una dintre cele mai grele aplicații de servicii pentru clienți, existența unei soluții bazate pe cloud este o modalitate mai bună de a merge din mai multe motive.
Nu necesită o descărcare dezordonată, operează și stochează date pe servere la distanță și nu vă umflă baza de date, astfel încât să le puteți folosi chiar și atunci când site-ul dvs. este defect.
Știați că LiveAgent a fost software-ul de asistență numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020?
Începeți o perioadă de încercare gratuită complet funcțională, de 14 zile, fără probleme și aruncați o privire mai atentă la modul în care funcționează toate și cum vă poate ajuta să vă duceți asistența pentru clienți la nivelul următor. Nu este necesar un card de credit.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență pentru rețele sociale, oferind asistență 24/7 fără tarife de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Încercați gratuit timp de 30 de zile și bucurați-vă de o satisfacție mai mare a clienților și de mai multe vânzări.
Integrați LiveAgent cu WordPress și adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a transforma experiența clienților. Ghidul nostru detaliat vă arată pașii simpli pentru instalare și utilizare eficientă, îmbunătățind suportul și satisfacția clienților. Încercați gratuit și descoperiți cum să optimizați interacțiunile în timp real!
Descoperiți integrările LiveAgent, soluția completă pentru unificarea aplicațiilor esențiale într-o singură interfață. Profitați de automatizarea fluxurilor de lucru și îmbunătățiți experiența clienților cu integrări pentru marketing, gestionarea proiectelor și multe altele. Încercați gratuit și simplificați-vă operațiunile zilnice!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team