Doriți să treceți la un software de servicii pentru clienți separat? LiveAgent este tot de ce aveți nevoie. Oferiți asistență prin e-mail, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și call center. Cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări, vă puteți concentra pe serviciul clienți ca niciodată.
Faceți biroul dvs. de asistență mai simplu cu software-ul potrivit și migrați de la Bitrix24 la LiveAgent în câteva minute. Oferim omigrare Bitrix24 asistată, care va importa toate datele dvs. de la Bitrix24 în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
Bitrix24
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă ticketing pentru 49 USD/ pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă chat live în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă Call Center în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă self-service în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Bitrix24 oferă o integrare Facebook în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Bitrix24 oferă o integrare Twitter în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Bitrix24 oferă o integrare Instagram în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Bitrix24 oferă o integrare Viber în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
Bitrix24 nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă automatizare și reguli în plan pentru 99 USD / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă funcții API în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR în planul all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă funcții IVR în plan pentru 199 USD / pe lună.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă apeluri video în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă istoric nelimitat în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 99 USD / pe lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan All-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Bitrix24 oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 49 USD / pe lună.
|
LiveAgent crește satisfacția clienților și vă îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre inbox universale.
Cu mai mult de 175 de funcții avansate de asistență, furnizarea de asistență pentru clienți va fi o nimica toată.
Doriți să vă concentrați mai mult pe asistența dvs. pentru clienți și să oferiți o soluție diferită biroului de asistență? LiveAgent este răspunsul potrivit pentru nevoile dumneavoastră.
LiveAgent vă oferă instrumente, caracteristici și integrări pentru a oferi asistență clienților mai bună, fără aglomerații suplimentare sau dezordine în software-ul dvs. Și nu vă va limita bugetul. Vă oferim trei planuri la prețuri rezonabile pentru afacerea dvs. În plus, puteți cumpăra funcții separate pentru a evita plata în exces sau pentru a face planul să se potrivească mai mult pe placul dvs.
Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes și, prin urmare, nu trebuie neglijată. Prin utilizarea unui software special axat pe furnizarea unei soluții mai bune pentru îngrijirea clienților, puteți crește satisfacția clienților și rentabilitatea investiției.
Faceți clienții fericiți cu software-ul potrivit.
Bitrix24 este un instrument excelent, dar s-ar putea să nu fie potrivit pentru fiecare afacere. Cu LiveAgent, veți obține doar cele mai bune și relevante instrumente și caracteristici și nu trebuie să plătiți pentru ceea ce nu veți folosi.
Vă oferim trei planuri la prețuri rezonabile, care vă vor oferi exact ceea ce aveți nevoie. Și în cazul în care acest lucru nu este suficient, puteți cumpăra caracteristici separate pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru.
LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Căutați o alternativă Helpshift?
Descoperiți LiveAgent - alternativa ideală la Helpshift! Cu ticketing eficient, chat rapid, bază de cunoștințe și integrare social media, LiveAgent este soluția completă pentru îmbunătățirea serviciului de asistență. Profitați de perioada de încercare gratuită și economisiți timp și bani cu prețuri corecte. Îmbunătățiți satisfacția și implicarea clienților dvs. Astăzi!
Căutați o alternativă la HelpSpot?
Descoperiți LiveAgent, cea mai bună alternativă la HelpSpot, oferind servicii clienți de top fără taxă de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Bucurați-vă de funcționalități extinse precum chat live, integrare social media și call center la prețuri accesibile. Începeți proba gratuită de 14 zile și transformați-vă experiența de asistență pentru clienți!
Căutați o alternativă la CallHub?
Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la CallHub pentru un call center dedicat la un preț accesibil. Simplificați asistența clienților cu un sistem de tichete, chat live, integrare social media și multe altele, toate într-un singur loc. Încercați gratuit și beneficiați de suport nelimitat 24/7!
Căutați o alternativă la osTicket?
Căutați alternativa potrivită la osTicket? Comparați acum LiveAgent cu osTicket și obțineți astăzi un program mai bun de asistență pentru clienți.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team