Ce este Butonul De Rezolvat?
Butonul De Rezolvat este o funcție specială LiveAgent care notifică agenții cu privire la tichetele cu prioritate ridicată care trebuie rezolvate. Tichetele care apar în spatele butonului De Rezolvat au fost fără răspuns de mult timp sau sunt legate de SLA-uri (Acorduri privind Nivelul Serviciilor). În esență, Butonul De Rezolvat asigură faptul că nu sunt uitate tichete și nu sunt ratate SLA.
De ce este benefic Butonul De Rezolvat?
Butonul De Rezolvat preia rolul unui manager de activități care atrage atenția asupra tichetelor care nu au primit de mult timp răspuns sau care sunt legate de SLA-uri. Companiile care utilizează această funcționalitate pot beneficia de:
- Satisfacție crescută a clienților
- SLA-uri îndeplinite
- Management al timpului mai bun
- Eficiență îmbunătățită
- Timpi de soluționare mai rapizi
- Valoare mai mare pe durata de viață a clientului
Cum puteți utiliza butonul De Rezolvat?
Dacă sunteți un utilizator LiveAgent (și aveți permisiunile potrivite), puteți configura Butonul De Rezolvat în funcție de dorința dvs. De exemplu, puteți specifica despre ce doriți să fiți notificat, inclusiv:
- Tichete cu prioritate ridicată cu starea „Deschis”
- Tichete cu prioritate ridicată cu starea „Nou”
- Tichete cu prioritate ridicată de la departamente specifice
- Orice tichet care vi se atribuie în mod specific
Dacă funcția Buton De Rezolvat este activată, butonul (situat lângă poza dvs. de profil) vă va anunța automat despre numărul de tichete fără răspuns care necesită atenția dvs.
În plus, cu un rol de administrator, puteți configura Butonul De Rezolvat pentru a afișa tichetele fără răspuns în ordinea importanței (prioritatea tichetului, timpul primit, SLA-uri).
Utilizarea butonului
După ce dați click pe Butonul De Rezolvat, sistemul va deschide tichetul care are prioritatea cea mai ridicată. Dacă închideți tichetul fără a-l rezolva și dați click din nou pe buton, sistemul va deschide din nou același tichet.
Acest mecanism este în vigoare pentru a se asigura că soluționarea tichetelor cu prioritate ridicată nu este întârziată de agenții care trec peste tichete sau le rezolvă cu jumătăți de măsură. Cu toate acestea, dacă nu știți cum să răspundeți la un tichet De Rezolvat, îl puteți pur și simplu reatribui către un alt departament sau agent.
Cum funcționează algoritmul De Rezolvat?
Algoritmul De Rezolvat definește ordinea tichetelor în coada de rezolvare. Altgoritmul:
- Prioritizează tichetele în funcție de timpul din coadă (când a fost primit tichetul)
- Prioritizează tichetele în conformitate cu acordurile SLA
- Prioritizează ultimul agent (butonul De Rezolvat va acorda prioritate distribuirii tichetelor către agenții care le-au gestionat ultima dată)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
Configurarea Butonului De Rezolvat
Alegerea metodei de distribuire a tichetelor
- Conectați-vă la LiveAgent.
- Click pe Configurare.
- Click pe Sistem.
- Click pe General.
- Derulați în jos până la secțiunea algoritmului De Rezolvat.
- Selectați Prioritate de Timp sau Prioritizați utimul agent.
Dacă alegeți “Prioritate de timp”, tichetele vor fi distribuite aleatoriu între agenți. Cel mai vechi tichet fără răspuns va avea cea mai mare prioritate. Dacă aveți configurate unele reguli SLA, acestea vor fi, de asemenea, luate în considerare.
Dacă alegeți „Prioritizați ultimul agent”, sistemul va direcționa tichete către agenții care le-au gestionat ultima dată. Activarea acestei setări nu va modifica ordinea din coada de tichete.
Adăugarea de tichete care vi se atribuie la Butonul De Rezolvat
- Conectați-vă la LiveAgent.
- Click pe Configurare.
- Click pe Sistem.
- Click pe General.
- Derulați în jos până la secțiunea de tichete Traseul “atribuit mie”.
- Bifați căsuța de selectare.
- Click pe Salvare.
- Reîncărcați aplicația.
Limitarea agenților la a răspunde la tichete numai din butonul „De rezolvat”
Vă rugăm să rețineți, această setare funcționează numai pentru agenți, nu pentru administratori
- Conectați-vă la LiveAgent.
- Click pe Configurare.
- Click pe Agenți
- Selectați un anumit agent și dați click pe Editare
- Click pe Departamente
- Bifați a doua căsuță de selectare, Pot răspunde la tichetele deschise numai din butonul „De Rezolvat”.
- Click Salvare.
Alegerea de la ce departamente doriți să primiți tichete
- Conectați-vă la LiveAgent.
- Click pe Butonul De Rezolvat
- Selectați departamentele de la care doriți să răspundeți la tichete.
- Click Salvare.
Cu poate Butonul De Rezolvat să vă ridice afacerea?
SLA-urile îndeplinite duc la creșterea satisfacției clienților și la o valoare mai mare pe durata de viață a clienților
Dacă aveți SLA-uri în vigoare, există un anumit nivel de așteptare. Clienții dvs. plătesc suplimentar pentru o experiență mai bună a serviciului și, prin urmare, nu se așteaptă să fie dezamăgiți. Dacă vă respecați în mod consecvent încetarea contractului și respectați termenele limită din SLA, clienții dvs. vor fi mulțumiți.
La rândul său, acest lucru vă va face clienții mai loiali față de marca dvs, rezultând ani de relații bune și o valoare mai mare pe durata de viață a clienților. Ca atare, trebuie să vă străduiți întotdeauna să respectați termenele limită din SLA și chiar să depășiți așteptările clienților. Oferiți servicii cât mai repede posibil, fiți informat și oferiți o experiență personalizată, de neuitat.
Cel mai bun mod de a face acest lucru este să aveți un manager de sarcini precum Butonul De Rezolvat. Se va asigura că toate termenele limită sunt respectate, pe lângă eliminarea stresului de pe umerii dvs.
Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Management mai bun al timpului și eficiență îmbunătățită
Deoarece Butonul De Rezolvat prioritizează tichetele care trebuie rezolvate, agenții dvs. nu vor trebui să analizeze ei înșiși prioritatea fiecărui tichet. Ei pot pur și simplu să dea click pe un buton și să se apuce de treabă, ceea ce le va economisi foarte mult timp și le va crește productivitatea.
În plus, funcția vă poate economisi bani. Cu cât agenții dvs. petrec mai puțin timp cu lucrări administrative, cu atât au mai mult timp pentru rezolvarea tichetelor în așteptare.
Resurse în baza de cunoștințe
- Aflați mai multe despre Butonul De Rezolvat
- Configurarea Departamentelor
- Configurarea SLA-urilor și a nivelurilor SLA
- Rapoarte de conformitate SLA
Sunteți gata să abordați tichete cu prioritate ridicată?
Rămâneți la curent cu toate mesajele de la clienții dvs. VIP cu funcția noastră de Buton De Rezolvat. Încercați-l astăzi. Nu este necesar cardul de credit. Începeți astăzi perioada de testare gratuită de 14 zile.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Galerie de butoane de conversații
Adaugă un buton de conversație pe site-ul tău cu galeria LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți. Alege dintr-o varietate de stiluri și poziții predefinite pentru conversații directe. Încercare gratuită de 14 zile!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.