Ce sunt câmpurile de contact?
Câmpurile de contact conțin informații specifice despre persoanele de contact. În general, o carte de vizită cuprinde informații precum adresa poștală a persoanei de contact, numărul de telefon, funcția, adresa de poștă electronică sau compania la care lucrează.
Ce fel de informații pot fi stocate în câmpurile de contact?
Printre informațiile persoanelor de contact în LiveAgent se pot număra:
- Numele și prenumele
- Avatarul (fotografia/imaginea de profil)
- Mai multe adrese de poștă electronică
- Mai multe numere de telefon
- Fusul orar
- Sexul
- Locul de muncă și funcția
- Limba
- Adresa IP
- Informații despre navigator (de exemplu, Google Chrome)
- Grupurile de contact (de exemplu, clienți VIP, vorbitori de spaniolă)
- Note private (mementouri interne – nu apelați la orele 11:00 etc.)
- Tichetele persoanei de contact (toate tichetele trimise prin diverse canale)
Programul informatic LiveAgent face posibilă și crearea de câmpuri de contact personalizate nelimitate, astfel încât să puteți aduna cât mai multe informații de care aveți nevoie privind clienții potențiali.
De exemplu, să spunem că doriți să stocați mai multe informații decât cele de bază referitoare la persoanele dumneavoastră de contact. În acest caz, puteți crea câmpuri de contact personalizate, cum ar fi adresa de facturare, mărimea pantofilor, modelul automobilului, numărul de cont, data de naștere sau orice altceva.
Ce se poate face cu câmpurile de contact?
Pe lângă stocarea de informații CRM suplimentare despre clienții dumneavoastră, puteți utiliza câmpurile de contact pentru a:
- Filtra eficient printre tichete și căuta în căsuța de mesaje universală
- Crea reguli de automatizare care se aplică doar utilizatorilor cu câmpuri de contact particulare
- Completa valori personalizate cu ajutorul API
Cum se pot crea câmpuri de contact personalizate?
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare.
- Dați clic pe Sistem.
- Dați clic pe Câmpuri de contact.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
6. Setați un nume de cod pentru câmpul personalizat de contact. De exemplu, ar putea fi „culoare_păr” sau „țară”. Rețineți că în cod sunt permise doar litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu se pot utiliza spații.
- Denumiți-vă câmpul de contact personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Culoarea părului” sau „Țara” fără niciun fel de restricții de formatare.
- Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. De exemplu, puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.
- Opțional: Dați clic pe descriere și introduceți o descriere pentru câmpul de contact personalizat. Descrierea poate oferi informații suplimentare despre câmpul de contact pentru dumneavoastră și personalul dumneavoastră.
- Dați clic pe Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de contact personalizat să fie vizibil oricând creați o persoană de contact.
- Dați clic pe Creare.
Alternativ, puteți, de asemenea, crea un câmp de contact unic direct în persoanele dumneavoastră de contact. Pentru a face acest lucru:
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Contacte.
- Dați clic pe persoana de contact dorită.
- Dați clic pe Adăugare câmp.
- Dați clic pe Creare câmp.
7. Urmați pașii 6-11 din instrucțiunile de mai sus. Rețineți că, dacă nu alegeți opțiunea „Întotdeauna vizibil” din pasul 10, pe viitor va trebui să dați clic pe „Adăugare câmp” pentru a vedea/selecta câmpul de contact anterior creat.
Cum pot fi utile câmpurile de contact personalizate?
Servicii mai personalizate
Completarea câmpurilor de contact personalizate vă poate ajuta și cu personalizarea vânzărilor, marketingului și serviciilor de asistență. De exemplu, să presupunem că un potențial client vă contactează în legătură cu reaprovizionarea unei anumite perechi de pantofi pe măsura lui.
Prin înregistrarea mărimii acestuia cu privire la pantofi și a codului de identificare a produsului de care este interesat, veți putea să îl contactați proactiv atunci când această pereche de pantofi se va întoarce pe raft. Acest lucru vă va permite, de asemenea, să personalizați viitoarele campanii de marketing. De exemplu, în viitoarele buletine informative trimise prin poștă electronică, veți putea prezenta modele care l-ar putea interesa sau îi veți putea recomanda modele similare cu aceeași mărime.
Servicii mai competente
Crearea de câmpuri de contact unice îi poate ajuta pe agenți să ofere clienților servicii mai bune. Cu cât mai multe informații colectați, cu atât mai ușor va fi să oferiți răspunsuri relevante și competente la întrebările clienților.
De exemplu, să presupunem că lucrați în industria automobilelor. Un client potențial este interesat de Mercedes AMG, însă încă are de luat o decizie cu privire la achiziție. Dacă înregistrați aceste informații într-un câmp de contact unic, le veți putea valorifica în viitor.
Data viitoare când vă contactează, îl puteți impresiona prin faptul că ați reținut modelul și marca automobilului de care era interesat. Clientul nu va fi nevoit să își repete dorințele și nevoile, aspect pe care majoritatea clienților îl consideră ca fiind un serviciu precar pentru clienți.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Îmbunătățirea satisfacției clienților
Prin crearea de experiențe excepționale pentru clienți cu servicii personalizate și competente, clienții vor române mulțumiți de compania dumneavoastră. A îi menține mulțumiți poate duce la relații pe termen lung și poate oferi avantaje suplimentare, cum ar fi recenzii favorabile, promovarea mărcii și achiziții repetate.
Mai multe vânzări
Cu cât clienții sunt mai mulțumiți de serviciile și activitățile de marketing, cu atât mai multe cumpărături vor face. Aceștia aduc, de asemenea, noi clienți, recomandându-vă afacerea și împărtășindu-și experiențele pozitive cu prietenii și familia. Așadar, dacă oferiți consecvent servicii excepționale clienților, veți crea un ciclu frumos prin care clienții dumneavoastră fericiți și fideli aduc noi clienți care continuă să genereze venituri pentru afacerea dumneavoastră.
Resurse din baza de cunoștințe
Doriți să aflați mai multe despre câmpurile de contact? Baza noastră de cunoștințe, academia și blogul acoperă tot ceea ce trebuie să știți.
- Cum se configurează și se creează persoane de contact
- Cum se creează grupuri de contact
- Câmpuri de contact
Sunteți gata să creați câmpuri de contact unice?
Descoperiți cât de ușor este să oferiți servicii competente și personalizate cu câmpuri de contact unice. Puteți încerca gratuit perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare de 14 zile, fără folosirea cardului bancar, pentru a vedea dacă suntem alegerea potrivită pentru dumneavoastră.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt câmpurile de contact?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Câmpurile de contact conțin informații specifice despre persoanele de contact. În general, o carte de vizită cuprinde informații precum adresa poștală a persoanei de contact, numărul de telefon, funcția, adresa de poștă electronică sau compania la care lucrează.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce fel de informații pot fi stocate în câmpurile de contact?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pe lângă informațiile de bază, programele informatice de birou de asistență precum LiveAgent vă permit să creați câmpuri de contact personalizate pentru a stoca informații unice despre persoanele de contact, cum ar fi mărimea pantofilor sau modelul automobilului.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot fi utile câmpurile de contact personalizate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vă pot ajuta să oferiți servicii mai personalizate și mai competente, ducând la mai multe vânzări și la o mai mare satisfacție a clienților.” } }] }Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Galeria de formulare de contact
Adăugați formulare de contact pe pagina dumneavoastră de internet și permiteți-le clienților să vă trimită mesaje prin poștă electronică direct de pe pagină. Aveți la dispoziție diverse butoane de contact în LiveAgent.