În zilele noastre, clientul comunică prin mai multe platforme diferite, dar pe care ar trebui să se concentreze mai mult compania dvs.?
Este foarte ușor să pierdeți un client în fața unui concurent. Prin urmare, este important să oferiți un serviciu / asistență pentru clienți excelente tuturor clienților dvs. în orice moment. Știați că:
42% dintre clienți preferă Chat-ul Live comparativ cu doar 23% pentru e-mail și 16% pentru rețele sociale sau forumuri..
J. D. Power
Butonul de chat al LiveAgent este un instrument perfect care oferă servicii pentru clienți de calitate. Butoanele de chat permit clienților să solicite un chat cu un reprezentant al clientului într-o clipă. LiveAgent îți oferă multe modele diferite de butoane. Le puteți personaliza și crea dvs.
Exemplu din viața reală:
Chat button functions
Alegeți o limbă
Dacă sunteți o companie care operează în mai multe țări, puteți utiliza funcția de limbă, unde alegeți o limbă preferată pentru widgetul de chat. LiveAgent oferă în prezent 43 de limbi la alegere.
Direcționați clienții către departamentul potrivit
Direcționați imediat întrebările clienților dvs. către departamentul corect, activând formularele de pre-chat. Formularele de pre-chat sunt afișate după ce clientul face clic pe butonul de chat live. În LiveAgent, puteți personaliza pe deplin formularul de pre-chat în funcție de nevoile companiei dvs.
Activați lăsarea mesajelor offline
Permiteți clienților dvs. să vă contacteze, chiar dacă serviciul dvs. pentru clienți nu este disponibil. Oferiți-le opțiunea de a vă contacta și de a gestiona solicitarea de îndată ce agenții dvs. sunt din nou online sau disponibili.
Cum va afecta LiveAgent viteza site-ului dvs. web?
Prezența unui buton de chat ar trebui să vă îmbunătățească site-ul. Cu toate acestea, o mulțime de widget-uri de chat de pe piață pot în același timp încetini site-ul dvs. web. Ca rezultat, LiveAgent a creat un buton de chat care nu influențează viteza site-ului dvs. web. Astfel, aveți doar beneficii de pe urma utilizării acestuia.
Cum creați un buton de Chat în LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul LiveAgent
2. Faceți clic pe Configurare
3. Selectați Chat > Butoane de Chat
4. Faceți clic pe butonul CREAȚI
Notă: Dacă doriți să aveți un buton de Chat personalizat, faceți clic pe Personalizat și trimiteți-vă codul / imaginea HTML.
Cum puteți adăuga un buton de Chat Live pe site-ul dvs. din LiveAgent?
Există o secțiune de Integrare în care puteți găsi codul care trebuie implementat pe site-ul dvs. web. Vă sfătuim cu tărie să solicitați administratorului web din compania dvs. să încorporeze chatul. După ce chat-ul este încorporat, orice modificare va fi salvată automat fără a fi nevoie să schimbați din nou codul.
Pentru un ghid video detaliat, navigați la Cum se creează butoane de Chat în LiveAgent în Baza noastră de Cunoștințe.
Beneficii pentru afacere:
- Retenția clienților
- Satisfacția clienților
- Economisește timp pentru client și agent
- Economisește bani
- Crește vânzările
- Rezolvă problemele mai repede
- Pârghie împotriva concurenților
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 30-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Ce tipuri de butoane de Chat sunt în LiveAgent?
1. Butoane reglabile precum: Bubble, Slide, Corner, Inline
2. Buton de imagine personalizată
3. Buton HTML personalizat
Opțiuni de modele pentru butonul de Chat Live:
Buton online:
În această secțiune, puteți crea designul preferat al butonului.
Aici puteți decide cu ușurință:
- Poziţie
- Culori
- Animaţie
- Efect Hover
- Opțiune de personalizare pentru dispozitivele mobile
- Z-index: Acest lucru vă va ajuta să configurați butonul pentru o poziție preferabilă pe site-ul dvs. Exemplu: dacă doriți să aveți butonul înainte de o notă de subsol, acolo îl veți amplasa
Fereastra de chat:
După personalizarea butonului online, vă puteți proiecta și fereastra de chat.
Iată lucruri pe care le puteți modifica:
- Culori
- Titlu
- Mesaj de bun venit / ascundeți mesajul de bun venit
- Stil
- Dimensiunea ferestrei de chat
- Ascundeți butonul de pornire din nou a chat-ului
- Activați lăsarea unui mesaj offline
- Z-index
- Poziţie
- CSS personalizat
Dacă doriți să citiți mai multe, accesați Andocarea ferestrei de chat.
Buton offline:
Acest buton va fi activat dacă nimeni nu este disponibil pentru a discuta cu clientul. Din nou, puteți personaliza pe deplin acest buton pentru nevoile companiei dvs.
Caracteristici pe care le puteți personaliza:
- Animaţie
- Poziţie
- Z-index
- Aspect pe telefoanele mobile
- Culori
Formular de contact:
Personalizarea formularului dvs. de contact permite clienților să ia legătura cu dvs. prin intermediul site-ului dvs. web. Am creat un ghid extins cu fiecare caracteristică, special pentru formularele de contact.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Formularele de contact.
Sfaturi bonus pentru a utiliza în mod eficient un buton de chat live pe site-ul dvs. web:
Serviciul / asistența pentru clienți primește zilnic enorm de multe solicitări din partea clienților. O mulțime de solicitări sunt întrebări sau cereri repetitive. Pentru a crea un flux de lucru eficient al serviciilor pentru clienți, precum și cea mai bună experiență pentru clienți, puteți;
Utilizați Mesaje Predefinite
Dacă renunțați la LiveAgent, ar trebui să utilizați cu siguranță mesajele predefinite. Mesajele predefinite sunt o opțiune excelentă pentru probleme repetitive. Este un instrument excelent, eficient și care permite echipei dvs. să apară profesionistă în orice moment, oferind întotdeauna răspunsuri rapide și îngrijite. De exemplu, dacă trebuie să oferiți o rambursare, nu trebuie să vă gândiți la modul corect de a scrie câteva informații generale. Puteți utiliza un șablon (mesaj predefinit), care vă poate economisi timp pentru a vă concentra asupra sarcinii / rambursării.
Creați secțiune de întrebări frecvente / articole în baza de cunoștințe pornind de la întrebările repetitive
Am exprimat deja beneficiile și funcțiile unei cutii de chat pentru site-uri web. Al doilea sfat este să transformăm dezavantajul întrebărilor repetitive într-un avantaj. Cum? Pur și simplu scriind un articol detaliat în Baza de cunoștințe sau o secțiune FAQ. Drept urmare, clientul poate folosi această opțiune de auto-ajutor, mai degrabă decât să aștepte la coadă pentru un răspuns. Mai mult, serviciul dvs. pentru clienți le poate oferi asistență rapidă și eficientă.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 30-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Resurse din Baza de Cunoștințe:
Dacă doriți să aflați mai multe, mergeți la LiveAgent – Chat Live.
Dacă doriți să integrați un chat de servicii pentru clienți pe site-ul dvs. web, urmați acest ghid.
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.
Aflați cum să integrați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a îmbunătăți serviciul clienți și a crește vânzările. Ghidul nostru detaliat vă arată cum să alegeți software-ul potrivit, să vă înscrieți pentru o perioadă de încercare gratuită, să personalizați widgetul și să utilizați invitațiile proactive. Descoperiți cele mai bune practici pentru configurarea eficientă a asistenței de chat live!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum Butonul Chat de la LiveAgent poate transforma experiența clienților tăi prin comunicare în timp real. Personalizează și animă butonul pentru a se potrivi brandului tău și îmbunătățește satisfacția și retenția clienților. Începe acum cu o perioadă de încercare gratuită și oferă asistență eficientă și rapidă.