Ce înseamnă andocarea ferestrei de conversații?
Înseamnă pur și simplu un buton de conversații andocat în lateral. Fereastra de conversații poate fi andocată în partea stângă sau dreaptă a unei pagini de internet.
Vizitatorii pot minimiza fereastra de conversații. Notificarea: „Mesaj nou necitit” este afișată atunci când un agent trimite un mesaj în conversație, iar fereastra de conversații este minimizată.
Cum funcționează andocarea ferestrei de conversații?
Beneficii pentru afacere:
- Experiență mai bună pentru clienți
- Flux de lucru fluent pentru serviciul clienți
- Îmbunătățirea satisfacției clienților
Fereastră de conversații – opțiuni personalizabile în LiveAgent:
- Mesaj de întâmpinare
- Ascundeți mesajul de întâmpinare
- Ascundeți din nou butonul de pornire a conversației
- Activați lăsarea mesajelor neconectate
- Stil
- Dimensiune
- Culori
- Titlu
- Z-index
- CSS personalizat
Nu vă atrage andocarea ferestrei de conversații?
Nicio problemă. LiveAgent mai oferă opțiunea de a crea o fereastră contextuală.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Sfaturi bonus:
Butonul de conversații este o îmbunătățire pentru agenții, pagina de internet și, în cele din urmă, clienții dumneavoastră. Însă, poziționarea greșită a acestuia poate fi contraproductivă. Este cunoscut faptul că clienții apreciază asistența prin conversații directe, întrucât este o modalitate rapidă și eficientă de a comunica cu serviciul de asistență pentru clienți.
Cu toate acestea, un buton agasant care apare la momentul și în locul nepotrivit poate determina clientul să aleagă un concurent în detrimentul paginii dumneavoastră. Da, experiența utilizatorului (UX) poate decide dacă un client alege compania dumneavoastră în locul concurenței. Pentru a preveni acest lucru, avem două sfaturi importante pentru a vă ajuta să evitați această situație.
Interval de timp
LiveAgent vă permite să setați un interval de timp specific după care o fereastră de conversații să fie afișată pe pagina de internet. Este esențial să lăsați clientul să vă navigheze pagina pentru o perioadă. Regula generală este de aproximativ 30 de secunde.
Poziționarea
După cum am explicat deja, poziționarea este crucială. În general, butonul de conversații este plasat în colțul din dreapta jos al unei pagini de internet. Clienții sunt obișnuiți cu această poziționare și este destul de natural să caute acolo, deoarece majoritatea oamenilor citesc de la stânga la dreapta. Dacă încă aveți îndoieli legate de poziționare, pur și simplu testați-o și vedeți.
Resurse din baza de cunoștințe:
Dacă ați dori să implementați un buton de conversații, urmați acest ghid.
Galerie de butoane de conversații
Adaugă un buton de conversație pe site-ul tău cu galeria LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți. Alege dintr-o varietate de stiluri și poziții predefinite pentru conversații directe. Încercare gratuită de 14 zile!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Galeria de invitații la conversație
Invitați-vă vizitatorii paginii de internet la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră. LiveAgent oferă diferite tipuri de invitații. Citiți mai multe și încercați chiar acum în LiveAgent.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!