Evitați să oferiți asistență pentru clienți slabă, permițându-le clienților să evalueze răspunsurile de asistență pentru clienți de la Agenți. Identificați tendințele negative în asistența dvs. pentru clienți și acționați în consecință. Profitați de funcția „Clasament” a LiveAgent.

Clienții dvs. pot oferi feedback cu privire la experiența lor de asistență, evaluând comunicarea cu un reprezentant al clientului. Permiteți clienților dvs. să evalueze Chat-ul și răspunsurile prin e-mail ale agentului.
Prezentare generală a clasamentului agenților
LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și mustrați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.
Aflând mai multe despre agenții dvs., vă puteți recompensa cei mai buni agenți și îi puteți sprijini pe cei care nu reușesc în acest moment. Identificați tendințele negative în asistența dvs. pentru clienți și acționați în consecință. Profitați de funcția „Clasament” a LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.