Ce este un buton click-to-call?
Un buton click-to-call este un instrument digital care vă permite să inițiați apeluri în timp real, în browser, prin internet. Tot ce trebuie să faceți este să faceți clic pe un link încorporat care conține un număr de telefon de afaceri, iar un sistem dedicat, cum ar fi software-ul de call center LiveAgent, va executa apelul.
Care este diferența dintre un link click-to-call și un link click-to-dial?
O legătură click-to-dial este doar un alt nume pentru o legătură click-to-call. Termenii sunt interșanjabili și au aceeași semnificație. În acest text, vom folosi ambele cuvinte.
Ce face funcția click-to-dial/click-to-call?
Tehnologia Click-to-call vă permite să apelați orice număr de telefon încorporat (cu hyperlink) pe internet. Odată ce faceți clic pe acesta, puteți executa un apel în browser prin intermediul oricărui program adecvat, inclusiv LiveAgent. În plus, funcția poate funcționa cu cardurile de contact web LiveAgent (extensii de browser) care vă permit să vizualizați informații de contact despre persoane și întreprinderi pe web.
Cum funcționează click-to-dial?
Click-to-dial funcționează datorită protocoalelor HTML tel link care comunică cu centrele de apel sau aplicațiile softphone desemnate. Atunci când faceți clic pe numărul de telefon cu hyperlink, scriptul din partea serverului solicită software-ului centrului de apeluri să ia măsuri și să inițieze apelul. Software-ul de apelare apelează apoi numărul hiperlegat și pune în legătură apelantul și persoana/întreprinderea pe care o apelează.
Cine folosește opțiunea “click to call”?
Click-to-dial poate fi utilizat de orice întreprindere sau persoană care efectuează multe apeluri telefonice. Este, fără îndoială, una dintre cele mai utile caracteristici pentru SDR (reprezentanții pentru dezvoltarea vânzărilor), echipele de vânzări, agenții de marketing, asistenții executivi, cercetătorii de piață și reprezentanții serviciului de asistență pentru clienți, deoarece le poate ușura munca.
Chiar dacă funcția “click-to-call” este utilizată în principal de întreprinderile B2B (de la întreprindere la întreprindere) și B2C (de la întreprindere la client), oamenii “obișnuiți” pot beneficia și ei de această funcție. De exemplu, dacă un client caută pe telefonul mobil informațiile dvs. de contact, acesta poate face pur și simplu clic pe un număr de telefon cu hyperlink de pe site-ul dvs. web și poate iniția instantaneu un apel, în loc să intre și să iasă din browserul web și din tastatura telefonului.
De ce este esențial click-to-call?
Apelarea prin clic este benefică deoarece economisește mult timp. În loc să introduceți manual un număr de telefon de fiecare dată când doriți să efectuați un apel (fie în telefonul mobil, fie în aplicația softphone), puteți face pur și simplu clic pe un link telefonic pentru a iniția apelul. Pe termen lung, acest lucru vă economisește o mulțime de timp de introducere a datelor și vă permite să efectuați și mai multe apeluri telefonice outbound. Acest lucru, la rândul său, îmbunătățește eficiența fluxului de lucru, economisește timpul agenților și, de asemenea, vă economisește bani.
În combinație cu funcția click-to-email, care poate deschide o fereastră de ticket precompletată în LiveAgent, reprezentanții serviciului clienți, vânzătorii și marketerii își pot spori productivitatea și își pot îmbunătăți performanța în muncă.
Astfel de schimbări minore, dar eficiente, vă vor menține angajații fericiți și vor preveni epuizarea, deoarece vor elimina sarcinile repetitive, banale și lipsite de sens. În schimb, angajații dvs. se pot concentra pe cultivarea relațiilor cu clienții, pe crearea unei experiențe extraordinare pentru clienți și pe oferirea de asistență personalizată și bine informată cu click-to-call și click-to-dial.
Cum faceți ca un număr de telefon să poată fi accesat?
Dacă doriți să configurați click-to-call și să creați numere de telefon care pot fi accesate, va trebui să aveți acces la back-end-ul site-ului dvs. pentru a putea edita textele existente care conțin numere de telefon. Pentru un număr de telefon pe care se poate face clic, copiați pur și simplu acest fragment de cod și înlocuiți numărul de telefon din ghilimele cu numărul dvs. propriu.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
După ce ați terminat, faceți clic pe salvare și reîncărcați pagina. Numărul dvs. de telefon ar trebui să poată fi accesat. Dacă nu pare să se poată face clic pe el sau dacă observați o eroare, verificați de două ori codul. Asigurați-vă că ghilimelele sunt prezente și celelalte simboluri și comenzi precum .
Cum să utilizați clic pentru a apela
Vă sugerăm să puneți mâna pe un software de call center omnichannel precum LiveAgent. Odată ce l-ați configurat și ați ales un furnizor VoIP, sistemul va putea efectua gratuit apeluri de intrare și de ieșire în browserul dvs.
Dacă doriți să descărcați extensia de browser a cardurilor de contact web LiveAgent pentru a vizualiza informații suplimentare despre numerele de telefon încorporate, o puteți face. Dacă faceți acest lucru, la trecerea pe numărul de telefon încorporat, va apărea o carte de contact LiveAgent și va afișa informații CRM suplimentare. Dacă faceți clic pe numărul de telefon pe care faceți clic pentru a apela, LiveAgent va crea un nou bilet și va executa apelul. Toate acestea vor apărea pe tabloul dvs. de bord.
Cu toate acestea, dacă nu doriți să descărcați extensia de browser LiveAgent, nu trebuie să o faceți. Nu este nevoie să instalați sau să integrați niciun program sau extensie. LiveAgent poate acționa ca manipulator implicit al linkurilor încorporate. La un clic pe acestea, software-ul de asistență LiveAgent poate executa apeluri și deschide câmpuri precompletate pentru bilete.
Diferența dintre un buton de apelare și o legătură click-to-call
Un buton de apelare și un link click-to-call funcționează în același mod. Cu toate acestea, ele sunt diferite din punct de vedere estetic. Un link “click-to-call” este, desigur, doar un link. Pe de altă parte, un buton de apelare este un banner în miniatură sau o pictogramă de telefon care arată ca un buton. Acesta poate fi plasat oriunde pe site-ul dvs. și poate avea diferite stiluri, texte, dimensiuni și culori.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Sunteți gata să activați funcția click-to-dial pentru echipa dvs.?
Dacă sunteți pregătit să creșteți eficiența echipei dvs., economisind în același timp timp timp și bani, este timpul să utilizați funcția click-to-call. Alternativ, descărcați extensia de browser LiveAgent web contact cards pentru o comunicare mai rapidă și mai multe informații. Extensia de browser este gratuită și poate fi descărcată din Google Chrome Web Store sau din lista de add-on-uri Mozzila Firefox. Dacă tot sunteți aici, încercați LiveAgent. Oferim o perioadă de încercare gratuită, all-inclusive, de 30 de zile și nu este necesar niciun card de credit pentru a începe.
Descoperă cât de eficienți puteți fi tu și echipa ta începând de astăzi.
Căutați o alternativă la Extend?
Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.
Centru de contact vs. centru de apelare
Descoperiți diferențele dintre un centru de contact și un centru de apelare în România. Explorați cum centrul de contact LiveAgent integrează multiple canale de comunicare pentru o experiență superioară a clienților, incluzând email, chat live și social media. Alegeți soluția potrivită pentru afacerea dvs. și îmbunătățiți interacțiunile cu clienții!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă integrarea SendMyCall cu LiveAgent pentru un management superior al apelurilor și clienților. Beneficiază de numere virtuale, sisteme de telefonie PBX și multe altele fără costuri suplimentare. Îmbunătățește-ți centrul de apeluri cu planuri flexibile și accesibile! Începe acum cu o perioadă de încercare gratuită.