Ce este click-to-email?
Un link de tip „click-to-email” este un link pe care se poate face clic și care permite vizitatorilor site-ului dvs. să vă contacteze prin e-mail. În momentul în care faceți clic pe link, clientul de e-mail implicit al acestora va deschide un nou mesaj de e-mail și va precompleta adresa de e-mail a destinatarului. Deoarece vizitatorii folosesc clientul lor de e-mail implicit, ei pot fi siguri că știu cum să îl folosească pentru a adăuga atașamente, pentru a da CC persoanelor și pentru toate funcționalitățile de e-mail pe care le cunosc. Această funcție poate fi utilizată atât pe dispozitive mobile, cât și pe dispozitive desktop.
Ce face click-to-email?
Click-to-email, cunoscut și sub numele de link mailto, facilitează contactarea întreprinderilor de către vizitatorii site-ului web. Elimină complicațiile legate de deschiderea clienților de e-mail, de tastarea de mesaje noi și de copierea și lipirea adreselor de e-mail și, prin urmare, joacă un rol important în eforturile de marketing ale întreprinderilor.
Cum funcționează click-to-email?
Legăturile de tip „click-to-email” se bazează pe codul HTML. Acesta comunică cu clientul de e-mail implicit al utilizatorului (cum ar fi Apple Mail sau Windows Mail) și îi solicită acestuia să deschidă și să creeze un nou mesaj de e-mail. În plus, codul se asigură că mesajul de e-mail va avea adresa „click to email” precompletată în bara „TO” a destinatarului.
Cine folosește click-to-email?
Multe întreprinderi plasează linkuri mailto pe paginile lor de contact ca parte a strategiei lor de marketing prin e-mail. Aceste linkuri asigură faptul că întreprinderile oferă experiențe de contact fără probleme atât pentru clienții actuali, cât și pentru cei potențiali. Link-urile click-to-email sunt utilizate în toate industriile, inclusiv în domeniul imobiliar, educațional, auto, eCommerce, SaaS și chiar în domeniul sănătății.
Click-to-email este deosebit de util pentru angajații care se concentrează pe vânzările externe, trimit e-mailuri la rece sau pentru angajații care oferă asistență proactivă sau se interesează de afaceri. Click to email le poate economisi mult timp de introducere a datelor și poate automatiza întregul proces.
De ce este important click-to-email?
Plasarea linkurilor click-to-email pe site-ul dvs. web îmbunătățește experiența clienților, deoarece le poate economisi timp prețios și poate reduce frustrarea. Conform studiului PwC, 80% dintre consumatori spun că viteza și comoditatea sunt printre cele mai importante elemente ale experienței clienților.
Realizarea de îmbunătățiri, cum ar fi crearea de linkuri click-to-email, are un impact pozitiv asupra experienței clienților. Cu cât experiența este mai bună, cu atât este mai probabil ca aceștia să devină parte din baza dvs. de clienți loiali, să cheltuiască mai mult și să împărtășească experiența lor pozitivă cu prietenii și familia lor, ceea ce duce la mai mulți clienți noi și chiar mai multe venituri.
Utilizarea click-to-email cu click-to-call
Click-to-email poate fi utilizat împreună cu click-to-call. Posibilitatea de a apela și de a trimite rapid prin e-mail numere de telefon și adrese de e-mail încorporate poate fi benefică pentru reprezentanții serviciului clienți, vânzătorii, agenții de marketing, cercetătorii și asistenții executivi.
Cu un singur clic, clienții pot începe o conversație prin intermediul canalului de comunicare preferat. Software-ul de asistență LiveAgent face acest lucru incredibil de ușor și eficient, creând bilete și ajutând la asigurarea faptului că nicio interacțiune cu clienții nu este lăsată neobservată. În plus, oferă analize, astfel încât să puteți urmări statisticile de e-mail, diverși KPI și alți indicatori de marketing prin e-mail.
Mai mult decât atât, clienții pot folosi funcția click-to-dial pentru a iniția apeluri în browser în timp real, ceea ce îl face un instrument indispensabil pentru toți profesioniștii din domeniul vânzărilor outbound, al asistenței și al marketingului prin e-mail.
În plus, extensia de browser pentru carduri de contact web LiveAgent poate oferi utilizatorilor informații suplimentare prin prezentarea informațiilor CRM despre contact. Accesul la aceste informații vă poate ajuta să creați mesaje mai personalizate, să creșteți rata de implicare și să îmbunătățiți ratele de deschidere a e-mailurilor reci.
Cu toate acestea, dacă nu doriți să descărcați extensia de browser a LiveAgent, nu trebuie să o faceți. Nu este nevoie să instalați sau să integrați niciun program sau extensie. LiveAgent poate acționa ca gestionar implicit al linkurilor încorporate și, la apăsarea acestora, poate executa apeluri și deschide câmpurile precompletate ale tichetelor de e-mail.
Cum se face un link click-to-email?
Dacă doriți să creați un link click-to-email, va trebui să aveți acces la back-end-ul site-ului dvs. web pentru a putea edita textele existente care conțin adrese de e-mail.
Pentru ca adresele de e-mail să poată fi accesate, copiați și lipiți acest cod și înlocuiți adresa de e-mail cu adresa dumneavoastră. De asemenea, puteți schimba textul „Send Email (Trimite email)” pentru a spune ce doriți.
<a href="mailto:email@example.com">Send Email</a>
De ce nu funcționează mailto?
Dacă mailto nu funcționează, s-ar putea să fie din cauza unei erori de sintaxă în codul click-to-email. De exemplu, uneori, oamenii elimină ghilimelele din codul mailto, ceea ce face ca link-ul să nu fie afișat corect. Cu toate acestea, dacă codul dvs. este corect, problema ar putea fi în setările clientului de e-mail al utilizatorului dvs. Cea mai frecventă problemă este aceea că clienții de e-mail impliciți ai utilizatorului nu corespund clienților de e-mail pe care aceștia îi folosesc efectiv pentru a trimite e-mailuri. De exemplu, clientul de e-mail implicit al unui utilizator Mac este Apple Mail, dar în schimb, utilizatorul preferă Gmail.
Așadar, pentru ca acesta să funcționeze, utilizatorii vor trebui să își modifice setările implicite ale clientului de e-mail.
Aspectele negative ale click to email
Chiar dacă click-to-email este foarte util, unii clienți îl pot considera enervant pentru că nu și-au configurat corect clientul de e-mail implicit. Astfel, în loc să creați o experiență fără probleme cu un link mailto, veți crea o pacoste.
Ce opțiuni aveți cu link-urile click-to-email?
Legăturile de tip „Click-to-email” sunt versatile și pot face mai mult decât să precompleteze câmpul „TO” dintr-un nou mesaj de e-mail. Iată ce puteți face cu click to email:
Adăugați un subiect precompletat
<a href="mailto:someone@yoursite.com?subject=Mail from Our Site">Email Us</a>
Adăugați CC și BCC precompletate
<a href="mailto:someone@yoursite.com?cc=someoneelse@theirsite.com, another@thatsite.com, me@mysite.com&bcc=lastperson@theirsite.com&subject=Big%20News">Email Us</a>
Adăugați conținutul text precompletat
<a href="mailto:someone@yoursite.com?cc=someoneelse@theirsite.com, another@thatsite.com, me@mysite.com&bcc=lastperson@theirsite.com&subject=Big%20News&body=Body-goes-here">Email Us</a>
Deschideți într-o filă nouă
<a href="mailto:someone@yoursite.com" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Email Us</a>
Diferența dintre click pentru e-mail și butonul „Contactați-ne”
Butoanele „Click-to-email” și „Contactați-ne” utilizează aceeași tehnologie. Cu toate acestea, ele sunt diferite din punct de vedere estetic. Un link „click-to-email” este, desigur, doar un link. Un buton „Contactați-ne” este un banner sau o imagine care arată ca un buton. Îl puteți personaliza și îl puteți plasa oriunde pe site-ul dvs. web.
Looking for a better way to manage emails?
Get started with LiveAgent's ticketing system that can handle your entire email communication from each account effectively.
Sunteți gata să activați click-to-email pentru echipa dumneavoastră?
Dacă sunteți gata să creșteți eficiența echipei dvs. și să economisiți timp și bani, este timpul să folosiți click-to-email. Alternativ, descărcați extensia de browser pentru carduri de contact web LiveAgent. Extensia de browser este gratuită și poate fi descărcată de pe Google Chrome Web Store sau din lista de add-on-uri Mozzila Firefox. Dacă tot ați ajuns acolo, încercați LiveAgent. Oferim o perioadă de probă gratuită, cu totul inclus, de 30 de zile, și nu este nevoie de un card de credit pentru a începe.
Descoperiți cât de eficienți puteți fi dumneavoastră și echipa dumneavoastră începând de astăzi.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Îmbunătățiți imaginea profesională a afacerii dvs. cu funcția de redirecționare a e-mailurilor de la LiveAgent. Simplu de configurat, această soluție eficientizează comunicarea cu clienții și oferă un aspect oficial e-mailurilor dvs. Încercați gratuit fără obligații și transformați interacțiunile prin e-mail în oportunități de consolidare a brandului!