Ce sunt companiile de birou de asistență?
Caracteristica de companii LiveAgent vă permite să adunați și să stocați informații despre companiile și organizațiile din programul informatic de birou de asistență. Depinde numai de dumneavoastră dacă înregistrați informații de contact de bază sau aprofundați cu câmpuri personalizate.
De exemplu, puteți crea câmpuri de contact personalizate care conțin codul de identificare de client al companiei, aniversarea companiei sau alte informații. Posibilitățile sunt nelimitate. Așadar, decideți ce informații ale companiei sunt importante și bazați-vă pe creativitate.
În plus față de colectarea de informații, profilurile de companii sunt excelente pentru organizarea persoanelor de contact. De exemplu, dacă lucrați cu mai multe persoane de la o singură companie, le puteți adăuga cartea de vizită în profilul companiei lor, astfel că vă va fi mai ușor să le găsiți tichetele.
Ce fel de informații pot fi stocate în caracteristica destinată companiilor?
- Numele companiei
- Logoul companiei
- Adresele de poștă electronică
- Numerele de telefon
- Grupuri de contact
- Fusul orar
- Limba
- Observațiile
- Câmpurile de contact personalizate
Unde se găsește caracteristica de companii de birou de asistență?
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
Cum creez un profil de companie?
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
- Completați câmpurile necesare și dați clic pe Creare.
Opțional: dați clic Notă pentru a adăuga o observație privată despre companie. Această observație poate conține o descriere scurtă despre companie, cu ce se ocupă, din cine este formată conducerea companiei și așa mai departe.
Cum se creează un câmp de contact personalizat pentru o companie?
În funcție de situație, urmați instrucțiunile A sau B.
A.) Crearea unui profil de companie și adăugarea unui câmp personalizat
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
- Completați toate câmpurile necesare.
- Dați clic pe Adăugare câmp.
- Dați clic pe Creare câmp.
- Setați un nume de cod pentru câmpul de contact personalizat. Acesta poate fi, de exemplu, „cod_client” sau „aniversare_muncă”. Rețineți că acest cod poate fi alcătuit doar din litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu sunt permise spații.
- Denumiți-vă câmpul de contact personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Cod client” sau „Aniversare de muncă” fără niciun fel de restricții de formatare.
- Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. Puteți alege. Puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.
Opțional: dați clic pe descriere și scrieți o descriere pentru câmpul de contact personalizat. Explicația poate oferi personalului dumneavoastră informații suplimentare cu privire la câmpul de contact.
- Dați clic pe Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de contact personalizat să fie vizibil oricând creați o persoană de contact.
- Dați clic pe Creare.
- Completați câmpul de contact personalizat.
- Dați clic pe Salvare.
B.) Adăugarea unui câmp personalizat la un profil de companie existent
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
- Dați clic pe compania pentru care doriți să adăugați un câmp de contact personalizat.
- Urmați pașii 6-14 de la instrucțiunea A.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Cum se adaugă persoane de contact la o companie?
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii. În funcție de situație, urmați instrucțiunile A sau B.
A.) Crearea unei companii și adăugarea persoanelor de contact la aceasta
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare.
- Completați toate câmpurile necesare și dați clic pe Creare.
Opțional: dați clic pe Notă pentru a adăuga o observație privată despre companie. Observația poate include câteva detalii despre companie, cu ce se ocupă, cine sunt directorii cei mai importanți ai companiei și așa mai departe.
- Dați clic pe Contacte.
- Dați clic pe butonul portocaliu Adăugare.
- Dați clic pe caseta de selectare din partea stângă de lângă numele fiecărei persoane de contact pentru a selecta o persoană de contact. Puteți selecta oricâte persoane doriți.
- Dați clic pe butonul alb Adăugare la companie de lângă bara de căutare.
B.) Adăugarea persoanelor de contact la o companie existentă
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
- Dați clic pe compania la care doriți să adăugați persoane de contact.
- Dați clic pe Contacte.
- Dați clic pe caseta de selectare din stânga de lângă numele fiecărei persoane de contact pentru a selecta o persoană de contact. Puteți selecta oricâte persoane doriți.
- Dați clic pe butonul alb Adăugare la companie de lângă bara de căutare.
Trebuie adăugate persoane de contact la companii?
Adăugarea de persoane de contact la companii este opțională. Totuși, caracteristica este incredibil de benefică. Vă poate ajuta să țineți evidența tuturor mesajelor provenite de la o singură întreprindere, lucru deosebit de util atunci când comunicați cu mai multe persoane din cadrul aceleiași companii.
O persoană de contact poate fi afiliată concomitent mai multor companii?
Din păcate, nu există nicio modalitate de a adăuga mai mult de o companie la o persoană de contact. Totuși, dacă doriți să modificați compania asociată persoanei de contact, puteți șterge persoana din lista inițială de persoane de contact a companiei și o puteți adăuga pe o listă nouă.
Ce avantaje oferă organizarea persoanelor de contact în companii?
Organizarea persoanelor de contact în companii poate îmbunătăți fluxul de lucru. Această caracteristică vă permite să vizualizați toate tichetele persoanei de contact a companiei cu un singur clic, facilitând filtrarea și găsirea unor tichete specifice. Pentru a vedea toate tichete de la o anumită companie, urmați acești pași.
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Clienți.
- Dați clic pe Companii.
- Dați clic pe Tichete.
Opțional: pentru a restrânge și mai mult căutarea, dați clic pe Filtru personalizat și selectați starea tichetului, sursa, etichetele sau alte filtre personalizate.
Resurse din baza de cunoștințe
Sunteți gata să gestionați cu ușurință persoane de contact ale companiilor?
Lucrați cu o organizație mare? Adăugați fiecare persoană de contact la o companie pentru a scoate în evidență tichetele acestora în căsuța cu mesaje. Încercați astăzi. Nu este necesar cardul bancar. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt companiile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Caracteristica de companii LiveAgent vă permite să adunați și să stocați informații despre companiile și organizațiile din programul informatic de birou de asistență.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce fel de informații pot fi stocate în caracteristica destinată companiilor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În plus față de informațiile de bază, programele informatice de birou de asistență ca LiveAgent permit crearea de câmpuri de contact personalizate pentru stocarea de informații unice despre companie, cum ar fi codul de identificare al companiei sau nivelul abonamentului. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebuie adăugate persoane de contact la companii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Adăugarea de persoane de contact la companii este opțională. Totuși, caracteristica este incredibil de benefică. Vă poate ajuta să țineți evidența tuturor mesajelor provenite de la o singură întreprindere, lucru deosebit de util atunci când comunicați cu mai multe persoane din cadrul aceleiași companii.” } }] }Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.