Ce sunt grupurile de contact?
Grupurile de contact reprezintă segmente de clienți care au ceva în comun. Punctul comun ar putea fi interesele similare, faptul că lucrează în aceeași companie, că se află în același fus orar, că vorbesc aceeași limbă, că folosesc aceleași tipuri de produse sau că au aceleași niveluri de abonament.
La ce sunt utile grupurile de contact?
Adăugarea persoanelor de contact în grupuri face posibilă segmentarea clienților, astfel că fluxul de lucru al biroului de asistență devine mai ușor de gestionat. Crearea de grupuri de contact este, de asemenea, un lucru bun pentru marketing și vânzări, întrucât permite oferirea de conținut mai personalizat pentru fiecare grup.
Grupurile de contact fac posibile:
- Sortarea contactelor de afaceri
- Adăugarea de mai multe contacte la un singur grup
- Atribuirea de mai multe grupuri de contact la un singur contact
- Implementarea de reguli specifice
- Implementarea de reguli de timp specifice
- Implementarea de reguli SLA specifice
- Răsfoirea tichetelor, persoanelor de contact și companiilor în funcție de grupuri de contact
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Cum se creează grupuri de contact în LiveAgent
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Clienți
- Dați clic pe Grupuri de contact
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare
- Oferiți o denumire grupului de clienți
- Selectați o culoare pentru text și o culoare de fundal pentru eticheta segmentului de clienți
- Dați clic pe Creare
Cum se adaugă clienți în grupuri de contact
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Clienți
- Alegeți clientul dorit
- Căutați câmpul Grupuri și dați clic pe etichetă
- Selectați grupul în care doriți să îl adăugați
- Dați clic pe Salvare
Cum se editează sau șterg grupurile de contact existente
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Clienți
- Dați clic pe Grupuri de contact
- Selectați grupul de contact pe care doriți să îl editați și dați clic pe butonul de editare
- Editați numele grupului de contact, culoarea etichetei sau culoarea textului
- Dați clic pe Salvare
- Opțional: selectați grupul de contact pe care doriți să îl ștergeți, dând clic pe butonul de ștergere
Cum pot beneficia de gruparea clienților?
Flux de lucru îmbunătățit
Crearea de fluxuri de lucru pentru direcționarea tichetelor care iau în considerare segmentele de clienți este deosebit de eficientă și de productivă. De exemplu, prin direcționarea tichetelor de la grupuri de clienți specifice (cum ar fi VIP sau revânzători) direct către managerii de cont respectivi ai acestora, se îmbunătățesc timpii de răspuns, ratele de rezolvare la primul contact și, mai presus de toate, satisfacția clienților. De asemenea, este eliminată orice confuzie sau stagnare a tichetelor.
Implicare sporită
Grupurile de clienți sunt, de asemenea, potrivite pentru marketing și segmentarea vânzărilor. De exemplu, ați putea crea o regulă LiveAgent care să trimită mesaje de urmărire preformatate și personalizate în mod unic către fiecare grup de clienți. Astfel de mesaje personalizate vor îmbunătăți implicarea clienților, aspect care va duce la creșterea veniturilor și generarea de mai multe vânzări.
Filtrarea mai ușoară a tichetelor
Grupurile de clienți vă pot ajuta și să găsiți tichete din căsuța de mesaje universală a biroului dumneavoastră de asistență. Este întotdeauna util să aveți la îndemână instrumente care simplifică filtrarea, întrucât nu va trebui să memorați detalii specifice pentru fiecare tichet pe care încercați să îl găsiți. În schimb, tot ce trebuie să rețineți este grupul de clienți al acestora.
Caz de utilizare: folosirea grupurilor de contact pentru a răspunde mai rapid clienților VIP
Să presupunem că vreți să creați un grup VIP și să oferiți prioritate solicitărilor persoanelor din acest grup. Pentru a face acest lucru, puteți seta o regulă care se va declanșa de fiecare dată când unul dintre acești clienți specifici trimite un tichet de asistență. Puteți face acest lucru prin direcționarea tichetelor acestuia către un departament specific sau prin modificarea nivelurilor SLA ale tichetelor, astfel încât agenții să răspundă mai rapid la mesajele acestui client. În orice caz, va trebui să găsiți grupul de contact în setările regulii.
Resurse din baza de cunoștințe
Dacă vreți să aflați mai multe despre grupurile de contact, accesați baza noastră de cunoștințe, academia, glosarul și resursele din seminarele virtuale. Nu uitați să vă uitați peste blogul nostru și șabloanele noastre de poștă electronică pe care le puteți utiliza pentru a trimite grupurilor dumneavoastră de contact buletine informative personalizate prin poștă electronică.
- Cum se creează grupuri de contact
- Cum se configurează și creează grupuri de contact
- Folosirea grupurilor de contact pentru a răspunde mai rapid clienților VIP
Sunteți gata să creați grupuri unice de contact?
Descoperiți cât de simplă este segmentarea clienților și oferiți servicii personalizate cu perioada noastră de încercare gratuită de 30 zile. Nu este necesar cardul bancar.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!