Ce sunt contactele de birou de asistență?
Contactele biroului de asistență stochează informații esențiale despre clienți, inclusiv numele lor, adresa de poștă electronică, numărul de telefon și alte informații personale. În plus, programele informatice de birou de asistență ca LiveAgent vă permit să creați câmpuri personalizate de contact pentru a stoca informații unice despre persoanele de contact, cum ar fi mărimea pantofilor sau modelul automobilului.
Ce fel de informații puteți stoca în contacte?
Caracteristica de contacte a LiveAgent poate stoca următoarele informații despre clienții dumneavoastră:
- Numele și prenumele
- Avatarul (fotografia/imaginea de profil)
- Mai multe adrese de poștă electronică
- Mai multe numere de telefon
- Fusul orar
- Sexul
- Locul de muncă și funcția
- Limba
- Adresa IP
- Informațiile despre navigator (cum ar fi Google Chrome)
- Grupuri de contacte (grupurile de contacte în care îi alocați, cum ar fi clienți VIP sau vorbitori de spaniolă)
- Note private (note interne care pot servi drept mementouri, de exemplu, „nu sunați la ora 11:00”)
- Tichetele persoanei de contact (toate tichetele pe care le-au trimis în diferite canale de comunicare)
- Informații personalizate
Unde se găsesc persoanele de contact?
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Contacte
Pentru a crea o persoană de contact nouă, pur și simplu dați clic pe butonul Creare. Pentru a vizualiza/adăuga/edita informații, dați clic pe persoana de contact dorită și adăugați/modificați informațiile necesare.
Cum se creează câmpuri unice de contact?
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Configurare
- Dați clic pe Sistem
- Dați clic pe Câmpuri de contact
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare
6. Setați un nume de cod pentru câmpul de contact personalizat. Acesta poate fi, de exemplu, „culoare_păr” sau „țară”. Rețineți că acest cod poate fi alcătuit doar din litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu sunt permise spații.
- Denumiți-vă câmpul de contact personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Culoarea părului” sau „Țara” fără niciun fel de restricții de formatare.
- Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. Puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.
- Opțional: Dați clic pe descriere și introduceți o descriere pentru câmpul de contact personalizat. Descrierea poate oferi informații suplimentare despre persoana de contact pentru dumneavoastră și personalul dumneavoastră.
- Dați clic pe Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de contact personalizat să fie vizibil oricând creați o persoană de contact.
- Dați clic pe Creare
Alternativ, puteți, de asemenea, crea un câmp de contact unic direct în persoanele dumneavoastră de contact. Pentru a face acest lucru:
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Contacte
- Dați clic pe persoana de contact dorită
- Dați clic pe Adăugare câmp
- Dați clic pe Creare câmp
- Urmați pașii 6-11 din instrucțiunile de mai sus.
- Rețineți că, dacă nu alegeți „Întotdeauna vizibil” din pasul 10, pe viitor va trebui să dați clic pe „Adăugare câmp” pentru a vedea/selecta câmpul de contact creat.
De ce este benefic să creați profiluri de clienți prin intermediul caracteristicii de contacte de birou de asistență?
Servicii mai competente
Crearea de cărți de vizite amănunțite îi poate ajuta pe agenți să ofere clienților servicii mai bune. Cu cât mai multe informații colectați, cu atât mai ușor va fi să oferiți răspunsuri relevante și competente la întrebările clienților.
De exemplu, să presupunem că lucrați în industria automobilelor. Un client potențial este interesat de Mercedes AMG, însă încă are de luat o decizie cu privire la achiziție. Dacă înregistrați aceste informații în cartea sa de vizită, inclusiv orice fel de specificații suplimentare în secțiunea pentru observații, le veți putea valorifica în viitor.
Data viitoare când vă contactează, îl puteți impresiona prin faptul că ați reținut modelul și marca automobilului de care era interesat. Clientul nu va fi nevoit să își repete dorințele și nevoile, aspect pe care majoritatea clienților îl consideră ca fiind un serviciu precar pentru clienți.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Servicii mai personalizate
Completarea cărților de vizită vă poate ajuta și cu personalizarea vânzărilor, marketingului și serviciilor de asistență. De exemplu, să presupunem că un potențial client vă contactează prin poștă electronică și vă adresează o întrebare despre o anumită pereche de încălțăminte, mai exact prețul acesteia.
Potențialul cumpărător vrea să știe dacă produsul este la reducere sau dacă va fi în viitor. Prin înregistrarea acestor informații în cartea sa de vizită, îl veți putea contacta proactiv de îndată ce produsul este la ofertă. Puteți face acest lucru prin amânarea tichetului înăuntrul sistemului de gestionare a tichetelor, până la momentul lansării ofertei.
Puteți merge mai departe și chiar să verificați mărimea încălțămintei în cartea lor de vizită. Apoi, ați putea contacta clientul și să îl informați că produsul pe care îl urmărește de câteva săptămâni este în sfârșit la reducere și că aveți o pereche pe măsura lui. Acest tip de servicii pentru clienți este ceea ce își doresc clienții, anume depunerea unui efort suplimentar, după cum spune Shep Hyken, legenda din domeniul serviciilor pentru clienți. În plus, cu siguranță că, după acest tip de interacțiune, veți câștiga un client fidel și un susținător al mărcii.
Satisfacție îmbunătățită a clienților
Prin crearea de experiențe excepționale pentru clienți cu servicii personalizate și competente, clienții vor române mulțumiți de compania dumneavoastră. A îi menține mulțumiți poate duce la relații pe termen lung și poate oferi avantaje suplimentare, cum ar fi recenzii favorabile, promovarea mărcii și achiziții repetate.
Mai multe vânzări
Cu cât clienții sunt mai mulțumiți de serviciile și activitățile de marketing, cu atât mai multe cumpărături vor face. Aceștia aduc, de asemenea, noi clienți, recomandându-vă afacerea și împărtășindu-și experiențele pozitive cu prietenii și familia. Dacă continuați să oferiți experiențe excepționale clienților, veți crea un ciclu frumos de clienți fericiți și fideli care aduc noi clienți, aspect care continuă să ducă la generarea de noi venituri.
Resurse din baza de cunoștințe
Doriți să aflați mai multe despre contactele de birou de asistență? Consultați baza noastră de cunoștințe, academia și blogul care acoperă tot ce este de știut.
- Cum se configurează și creează persoane de contact
- Cum se creează grupuri de contacte
- Câmpuri de contact
Sunteți gata să vă configurați contactele?
Descoperiți cât de ușor este să oferiți servicii competente și personalizate cu cărțile de vizită de birou de asistență. Încercați astăzi gratuit perioada noastră de încercare de 30 zile. Nu este necesar cardul bancar.
Effortlessly manage and organize your customer information
LiveAgent's contacts feature allows you to access all customer data in one place, locate specific customers quickly, and enjoy seamless integration into your existing workflows.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!