Ce sunt conversațiile interne?
Sistemul de conversații interne al LiveAgent vă permite să vă conectați cu colegii fără să fie nevoie să utilizați o aplicație terță. Sistemul de conversații în echipă vă oferă posibilitatea de a trimite mesaje text instantanee, precum și anexe (toate tipurile de fișiere comune sunt acceptate). În plus, comunicarea este vizibilă doar pentru dumneavoastră și destinatarul mesajului.
Cum se pornește o conversație internă?
Pentru a începe, găsiți agentul pe care vreți să îl contactați din secțiunea „Agenți activi” a tabloului de bord. Dați clic pe bulina verde (activ) sau gri (inactiv) și selectați „Trimitere mesaj instantaneu”. Rețineți că puteți trimite mesaje chiar și atunci când colegii sunt inactivi (aceștia pot citi mesajele ulterior).
Ca alternativă, puteți începe o comunicare internă direct dintr-un tichet sau dintr-o conversație în desfășurare. Procedeul este la fel. Pur și simplu dați clic pe bulina verde și selectați „Trimitere mesaj instantaneu”. Când începeți discuția prin această cale, conversația va conține numărul tichetului de la care ați pornit conversația.
Ce alte funcții oferă conversațiile interne?
Dacă doriți să solicitați ajutor, aveți opțiunea de a copia și lipi numărul unic al tichetului în conversația internă dedicată echipei și se va crea instantaneu un URL clicabil. Destinatarul mesajului poate da clic pe URL și va fi redirecționat pe loc către tichet.
Câte ferestre de conversații acceptă sistemul de conversații interne?
Fereastra de conversații interne acceptă mai multe conversații concomitent. Dimensiunea ferestrei poate fi modificată după preferințe și poziționată oriunde în interiorul interfeței cu utilizatorul a LiveAgent.
De ce ar trebui să utilizați conversațiile interne?
Beneficii:
- Economie de timp – nu mai este necesară trecerea de la o platformă la alta
- Construirea unei culturi organizaționale pozitive
- Îmbunătățirea lucrului în echipă
- O experiență mai bună cu serviciile pentru clienți
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Alte caracteristici ale conversațiilor interne:
Vizualizarea tastării în timp real
În esență, vizualizarea tastării în timp real este o previzualizare a mesajului vizitatorului din conversația directă. Funcția a fost creată pentru a îi ajuta pe agenți să rezolve eficient și mai rapid problema și să îmbunătățească experiența clientului.
Monitorizare încorporată în conversații
LiveAgent oferă o extensie gratuită care vă permite să conectați cu Google Analytics datele importante din conversațiile directe. Prin urmare, puteți analiza rapid impactul general asupra conversiilor al serviciului de asistență pentru clienți prin conversații directe.
Imagine de ansamblu asupra conversațiilor
Bucurați-vă de o imagine de ansamblu și analizați rapid situația actuală a conversațiilor directe cu ajutorulcaracteristicii de vedere de ansamblu asupra conversațiilor. De exemplu, puteți vedea țara vizitatorului, vizitatorii aflați în așteptare, vizitatorii angajați în conversații, agenții disponibili, și multe altele.
Doriți să aflați mai multe?
Descoperiți toate caracteristicile conversațiilor directe ale LiveAgent.
Resurse din baza de cunoștințe:
Încă nu ați personalizat un buton de conversații?
Aici este un ghid pas cu pas pentru a crea un buton de conversații în LiveAgent.
Galerie de butoane de conversații
Adaugă un buton de conversație pe site-ul tău cu galeria LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți. Alege dintr-o varietate de stiluri și poziții predefinite pentru conversații directe. Încercare gratuită de 14 zile!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Galeria de invitații la conversație
Invitați-vă vizitatorii paginii de internet la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră. LiveAgent oferă diferite tipuri de invitații. Citiți mai multe și încercați chiar acum în LiveAgent.