Ce este un sistem CRM?
Un program informatic CRM, cunoscut și sub numele de program informatic de gestionare a relației cu clienții, stochează informații importante despre clienți. În principal, este utilizat de agenți de vânzări, comercianți și agenți de asistență pentru a oferi asistență mai bună clienților și experiențe legate de vânzări.
Cel fel de informații puteți stoca într-un program informatic de gestionare a relației cu clienții?
De regulă, programul informatic CRM stochează datele de contact ale clienților, cum ar fi adresele de poștă electronică și numerele de telefon. De asemenea, mai păstrează informații despre cumpărăturile anterioare ale clienților, sumele cumpărăturilor, interacțiunile cu compania dumneavoastră, precum și alte detalii specifice. Printre aceste informații se pot număra datele despre satisfacția acestora cu privire la compania dumneavoastră și probabilitatea ca aceștia să vă promoveze afacerea sau să se retragă.
Majoritatea sistemelor CRM se integrează cu instrumente și programe terțe pentru a reduce timpul necesar de introducere a datelor și maximiza eficiența. De exemplu, sistemul CRM încorporat al LiveAgent se integrează cu platforme precum Shopify, astfel că agenții de asistență pentru clienți pot vedea comenzile clienților direct înăuntrul LiveAgent fără să fie nevoie să se autentifice în Shopify.
Ce sunt informațiile detaliate CRM despre tichete/clienți?
Informațiile detaliate CRM despre tichete și clienți sunt câmpuri de informații care pot fi completate pentru a divulga mai multe informații despre un client sau tichet specific.
Câmpurile de bază pentru clienți/tichete:
- Numele și prenumele
- Avatarul (fotografia/imaginea de profil)
- Mai multe adrese de poștă electronică
- Mai multe numere de telefon
- Fusul orar
- Genul
- Locul de muncă și funcția
- Limba
- Adresa IP
- Informații despre navigator (de exemplu, Google Chrome)
- Grupuri de contact (de exemplu, clienți VIP, vorbitori de spaniolă)
- Note private (mementouri interne – nu sunați la orele 11:00 etc.)
- Tichetele persoanei de contact (toate tichetele trimise prin diverse canale)
Instrumentul de gestionare a relației cu clienții oferit de LiveAgent pune la dispoziție câmpuri de contact/tichet personalizate?
Utilizatorii LiveAgent au opțiunea de a crea câmpuri nelimitate și personalizate de contact și tichet cu diferite tipuri de formate și validatori.
De exemplu, agenții pot crea o casetă de text personalizată (introducere de text), casetă de listă (meniu derulant cu o listă de opțiuni), casetă de selectare (o casetă mică care trebuie bifată), grup de casete de selectare (utilizatorii pot bifa mai multe casete) și câmpuri de adresă poștală.
În plus, utilizatorii pot selecta validatori pentru a se asigura că toate datele introduse în câmpul personalizat al tichetului sunt corecte.
Printre opțiunile pentru validatori se numără:
- Fără validator
- Expresie regulată personalizată (acesta\s+este\s+text)
- Număr întreg (care poate fi pozitiv, negativ sau zero)
- Zecimală (un număr neîntreg, cum ar fi 2,25 sau 1,6)
- Șir alfanumeric (litere și numere)
- Șir alfanumeric cu spații
- Adresă web/URL (https://www.liveagent.ro)
- IPv4 sau IPv6 (192.0. 2.146 sau 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- Adresă de poștă electronică (hello@liveagent.ro)
- Număr de card de credit (1234-4567-7891-2345)
- Număr de telefon din SUA (888-257-8754)
- Număr de telefon internațional (+421 2 33 456 826)
- Formate de dată (AAAA-LL-zz sau AAAA/LL/zz sau zz-LL-AAAA)
- Format de oră (HH:MM)
- Cod numeric personal (1900230445566)
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Exemple de câmpuri CRM personalizate
- Cod de identificare a comenzii
- Număr de card de credit
- Cod numeric personal
- Pagină de internet
- Nume de cont
- Culoarea părului
- Mărimea pantofilor
- Modelul automobilului
Care sunt beneficiile oferite de un instrument încorporat de gestionare a relației cu clienții?
Existența unui sistem CRM încorporat în programul informatic de birou de asistență poate fi benefic în mai multe moduri.
Îmbunătățirea satisfacției și gradului de păstrare ale clienților
Având toate informațiile esențiale ale clienților într-un singur loc, veți putea oferi experiențe mai bune legate de servicii care să fie proactive, rapide, informative și personalizate. Clienții tânjesc după acest tip de servicii și, prin urmare, dacă le oferiți, veți putea îmbunătăți cu ușurință satisfacția și gradul de păstrare ale clienților.
Identificarea celor mai buni și mai profitabili clienți
Un sistem CRM încorporat vă poate ajuta să descoperiți care sunt clienții cu cele mai mari valori pe viață. Cu aceste cunoștințe veți putea să le oferiți servicii mai bune și mai rapide. Știind că aceștia dețin o mare putere de cumpărare și îi pot influența și pe alții să facă achiziții viitoare, prioritatea dumneavoastră ar trebui să fie să îi păstrați mulțumiți la fiecare punct de contact.
Îmbunătățirea practicilor de marketing și vânzări ale companiei
Cunoașterea clienților vă va permite să oferiți mesaje de marketing și de vânzări mai personalizate, ceea ce vă va crește profitabilitatea. Potrivit Accenture, 91% dintre consumatori spun că sunt mai predispuși să cumpere de la mărci care pun la dispoziție oferte și recomandări relevante pentru ei. În plus, 70% dintre mileniali sunt frustrați [atunci când companiile le trimit] mesaje irelevante.
Creșterea vânzărilor și eficienței
Având cunoștințe despre ce le place clienților (și ce nu le place) vă poate ajuta să creșteți vânzările și eficiența. De exemplu, dacă notați preferințele legate de produse ale unui client specific în sistemul CRM, veți ști când să îl contactați cu mesaje proactive referitoare la vânzări sau oportunități de vânzare incrementală.
Cazuri de utilizare privind informațiile detaliate despre clienți (CRM)
Accesarea firelor anterioare de comunicare
Sistemul CRM încorporat al LiveAgent vă permite să vizualizați discuțiile anterioare ale clienților avute cu întreprinderea dumneavoastră. Veți putea vedea toate mesajele trecute împreună cu detalii, cum ar fi când v-au contactat ultima oară, prin intermediul cărui canal, precum și întregul context al fiecărei interacțiuni.
Note private personalizate
Scrieți note personalizate despre clienți pentru a vă asigura că nu ratați nici măcar un detaliu. Când vine vorba de stocarea informațiilor clienților, meticulozitatea este cheia oferirii de servicii excepționale.
Informații detaliate despre tichete/clienți
Vizualizați, editați și stocați toate datele esențiale ale clienților, începând cu informațiile de contact de bază, cum ar fi numele și prenumele și adresa de poștă electronică. Faceți un pas mai departe și notați sistemul de operare, navigatorul web, limba și fusul orar al acestora. A cunoaște locația, fusul orar și dispozitivele clienților poate face minuni pentru experiența acestora legată de serviciile oferite.
Ce extensii terțe pot fi conectate cu programul informatic de birou de asistență LiveAgent?
Programul informatic de birou de asistență LiveAgent oferă peste 40 de integrări terțe cu cele mai populare instrumente disponibile pe piață, inclusiv Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree și multe altele. Treceți peste secția de extensii LiveAgent pentru a afla mai multe despre utilizarea și integrarea în contul dumneavoastră a fiecărei extensii compatibile.
Resurse din baza de cunoștințe
Doriți să aflați mai multe despre sistemul nostru CRM încorporat, precum și despre informațiile detaliate despre tichete și clienți? Citiți articolele din baza de resurse, articolele de pe blog, academia, glosarul sau paginile dedicate funcțiilor.
- Câmpuri de tichete
- Informații detaliate (explicație)
- Informații detaliate despre clienți [explicație]
- Dezvoltarea afacerii cu ajutorul informațiilor detaliate despre clienți (ghid)
- Detalii despre tichet [explicație]
- Câmpuri pentru tichete
Sunteți gata să înregistrați informații detaliate unice despre clienți?
Creați câmpuri CRM unice pentru a stoca informații mai valoroase despre clienți. Testați funcția astăzi cu perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul bancar.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!