Împiedicați mai mulți Agenți să lucreze la același Tichet. LiveAgent arată cine vizualizează un tichet și cine răspunde la acesta.
LiveAgent arată:
- Cine vizualizează un tichet
- Cine răspunde la un tichet
Cu funcția Detectarea Coliziunii dintre Agenți, nu va trebui niciodată să vă faceți griji cu privire la trimiterea unui răspuns repetitiv. Lucrând cu algoritmul De Rezolvat, detectarea coliziunilor asigură faptul că agenții nu deschid un tichet la care se lucrează deja.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.