Prin intermediul LiveAgent, apelurile telefonice pot fi gestionate de pe multiple dispozitive. Fiecare agent poate alege dintre diverse dispozitive de pe care să preia un apel.
Descoperiți câteva opțiuni de posibile dispozitive:
Căști
Dacă sunteți obișnuit să folosiți clasicul set de căști la calculator, nicio problemă. Este suportat.
Browser
Pentru a putea utiliza serviciul de call center, nici măcar nu trebuie să cumpărați un echipament special. Nu trebuie decăt să utilizați microfonul încorporat în calculator.
Vă recomandăm utilizarea ultimei versiuni de browser pentru Internet.
Aplicații mobile
LiveAgent se poate accesa și ca aplicație mobilă, astfel încât să puteți oferi asistență chiar și când nu sunteți la calculator.
- iOS
- Android
Telefon
Conectați orice echipamente de telefon la call center-ul LiveAgent. Toate brand-urile sunt suportate.
Cele mai populare brand-uri de echipamente de telefon:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Resurse ale bazei de informații:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Personalizează-ți notificările sonore în LiveAgent alegând din sunetele existente sau încărcând propriile fișiere audio (mp3, wav, ogg). Încearcă gratuit timp de 14 zile și transformă-ți experiența de suport clienți fără a necesita informații despre cardul de credit. Alătură-te comunității de utilizatori mulțumiți!