Ce este distribuirea automată a tichetelor?
Distribuirea automată a tichetelor este o funcție de asistență care atribuie automat tichete de asistență pentru a sprijini agenții în conformitate cu regulile predefinite. Fiecare departament de asistență are un set diferit de reguli de distribuire automată a tichetelor, cum ar fi turneu, sună la toți, atribuire aleatorie sau utilizare maximă.
De ce este importantă distribuirea automată a tichetelor?
Distribuirea automată a tichetelor vă poate ajuta echipele de servicii pentru clienți în numeroase moduri. Aceasta poate:
- Crește eficiența și productivitatea
- Scurtează timpul de răspuns și de soluționare
- Lasă mai puțin loc pentru eroarea umană
- Economisește timp și reduce costurile
77% dintre consumatori spun că experiențele ineficiente ale clienților le afectează calitatea vieții.
Ce tipuri de metode de distribuire automată a tichetelor există în LiveAgent?
Programul de asistență LiveAgent are mai multe metode de distribuire automată a tichetelor pentru tichete primite, apeluri telefonice și chat-uri.
Aceste metode de distribuire a tichetelor asigură că agenții dvs. au întotdeauna serviciu de încărcări de tichete optim, o funcție de telefonie rotativă și timpi de pauză desemnați pentru odihnă.
Opțiuni de rutare a chat-ului LiveAgent
Sună la toți
Metoda de apelare la toți notifică toți agenții online că există un nou apel/chat și sună până când este preluat.
Utilizare maximă
Metoda de utilizare maximă atribuie chat-uri noi agentului cu cel mai mare număr de chat-uri care rulează pentru a menține utilizarea la nivelul maxim. Odată ce reprezentantul clientului nu are locuri de chat libere, chat-urile noi vor fi redirecționate către următorul agent disponibil. Cu această metodă, puteți maximiza volumul de tichete pentru agenții de chat și lăsați alți agenți să lucreze pe tichete offline.
Utilizare medie
Metoda de utilizare medie atribuie chat-uri noi agenților cu cel mai mic număr de chat-uri care rulează pentru a păstra aceeași utilizare pentru toți agenții online. În esență, această metodă de distribuire automată a tichetelor echilibrează chat-urile simultane între toți agenții de asistență disponibili.
Atribuire aleatorie
Metoda de atribuire aleatorie a tichetelor, atribuie tichete în mod aleatoriu. Această metodă de distribuire a tichetelor vă poate ajuta în medie, și în timp, să alocați același număr de chat-uri fiecăruia dintre agenții dvs.
Ready to improve customer service workload?
Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.
Priorități de chat
Dacă doriți, puteți seta priorități de chat pentru anumiți agenți. Ca urmare, noile chat-uri vor fi direcționate către agenții cu cea mai mare prioritate (1-cea mai mare, 100-cea mai mică).
Încărcare maximă de chat
Definiți volumul maxim de încărcare a chat-ului pentru fiecare agent. Odată ce volumul maxim este atins, noile chat-uri vor fi direcționate către alți agenți online cu priorități ridicate de chat.
Rutare telefonică și priorități ale agenților
Există două opțiuni de rutare telefonică:
- Atribuire aleatorie – apelurile primite vor fi atribuite la întâmplare către un agent online.
- Atribuire prioritară – apelurile primite vor fi atribuite unui agent liber cu cea mai mare prioritate.
Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal
Cu LiveAgent, agenții au opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Acest lucru le permite agenților să ofere clienților asistență în deplasare.
Cum se configurează distribuirea automată a tichetelor în LiveAgent
Distribuirea chat-ului
- Conectați-vă la LiveAgent
- Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
- Click pe Chat
- Click pe Setări de chat
- Găsiți secțiunea de Rutare de chat și selectați metoda de distribuire pe care o preferați
- Click pe Salvare
Distribuirea apelurilor
- Conectați-vă la LiveAgent
- Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
- Click pe Apeluri
- Click pe Setări
- Găsiți secțiunea de Rutare a apelurilor și selectați metoda de distribuire pe care o preferați
- Click pe Salvare
Distribuirea tichetelor
Configurarea distribuirii automate a tichetelor pentru emailuri, cereri de pe rețelele de socializare, și tichetele bazei de cunoștințe se poate face în două moduri.
Distribuirea tichetelor prin departamente
- Conectați-vă la LiveAgent
- Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
- Click pe Departamente
- Fie Editați un departament existent, fie creați unul nou (în cazul în care creați un departament nou, asigurați-vă că opțiunea De rezolvat este activată)
- Click pe Agenți și adăugați agenții care vor fi responsabili pentru rezolvarea tichetelor de la acest departament.
- Click pe Salvare
- De exemplu, puteți face click pe Twitter și conturile Twitter. Click pe Editare și în secțiunea Departament, selectați departamentul pe care tocmai le-ați creat. Acest pas poate fi refăcut pentru Viber, Facebook, Instagram, butoane de apel, butoane de chat video, butoane de chat și invitații, formulare de contact, și conturi de email.
- Click pe Salvare. De acum înainte, orice tichete noi Twitter vor fi redirecționate către departamentul pe care l-ați selectat și vor fi vizibile numai pentru agenții pe care i-ați selectat. Noile tichete de intrare de pe Twitter vor apărea în secțunea lor De Rezolvat. Odată ce un agent deschide un tichet din butonul De Rezolvat, sistemul îi va atribui automat acel tichet.
Distribuirea tichetelor prin agenți
- Conectați-vă la LiveAgent
- Click pe Configurare (pictograma roții dințate în bara de meniu din stânga)
- Click pe Agenți
- Click pe Editare sau creați un agent nou (în cazul în care creați un agent nou, completați informațiile personale și continuați cu pasul următor)
- Click pe Departamente și adăugați-i la departamentele de care aparțin (faceți același lucru în secțiunea Tichete, Chat-uri și Apeluri)
- Click pe Salvare
Utilizarea regulilor pentru a crea propriile fluxuri de lucru
Dacă doriți să faceți un pas mai înainte, puteți utiliza reguli de automatizare pentru a crea fluxuri de lucru unice care acționează ca metode de distribuire a tichetelor. Pentru a face acest lucru, conectați-vă la LiveAgent, click pe Configuare, selectați Automatizare, click pe Reguli și click Creare.
Simțiți-vă liber să vă jucați cu diferite scenarii. Când vine vorba de automatizarea LiveAgent, posibilitățile sunt nelimitate.
Avantajele distribuirii automate a tichetelor
Îmbunătățirea timpului de soluționare și a satisfacției clienților
Atunci când un tichet este atribuit agentului potrivit la momentul potrivit, acesta poate avea un impact pozitiv asupra timpului de soluționare care, la rândul său, poate afecta direct satisfacția clienților. Clienții mulțumiți sunt piatra de temelie a oricărei companii, deoarece afectează recomandările, recenziile online, zvonurile și vânzările. Ca atare, fiecare companie ar trebui să depună eforturi pentru a-și menține clienții fericiți cu servicii excelente, timpi de răspuns rapid și o abordare personalizată.
Distribuirea automată a tichetelor economisește timp și bani
Vă puteți imagina atribuirea manuală a fiecărui tichet? Aceasta nu numai că ar fi o sarcină extrem de consumatoare de timp, dar ar fi, de asemenea, foarte scumpă. Din fericire, sofutware-ul de asistență, precum LiveAgent, poate gestiona rutarea automată a tichetelor pe scară largă. Lăsați-i pe agenții dvs. să se poată concentra asupra a ceea ce este important — cultivarea relațiilor cu clienții.
Resurse în baza de cunoștințe
Pentru a afla mai multe despre rutarea automată a tichetelor, consultați resursele bazei noastre de cunoștințe:
- Cum să atribuiți automat un tichet unui agent
- Crearea tichetului și selectarea departamentului atunci când utilizați redirecționarea contului de email
- Cum să atribuiți automat un tichet unui agent după ce acesta răspunde
- Configurarea departamentelor
- Cum funcționează rutarea chat-ului
Sunteți gata să distribuiți automat tichete de asistență?
Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, la timp și informată cu LiveAgent. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este distribuirea automată a tichetelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Distribuirea automată a tichetelor este o funcție de asistență care atribuie automat tichete de asistență pentru a sprijini agenții în conformitate cu regulile predefinite.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce tipuri de metode de distribuire automată a tichetelor există?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Fiecare departament de asistență are un set diferit de reguli de distribuire automată a tichetelor, cum ar fi turneu, sună la toți, atribuire aleatorie sau utilizare maximă. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce este importantă distribuirea automată a tichetelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Distribuirea automată a tichetelor vă poate ajuta echipele de serviciu pentru clienți în numeroase moduri. Aceasta: -Crește eficiența și productivitatea -Scurtează timpii de răspuns și soluționare -Lasă mai puțin spațiu pentru eroare umană -Economisește timp și reduce costurile ” } }] }Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!