Ce este un forum pentru clienți în LiveAgent?
Un forum pentru clienți este un spațiu virtual pentru clienți în care pot discuta despre preferințe sau produsele și serviciile companiei. LiveAgent este un sistem complex de birou de asistență care include o platformă de forum care vă permite să creați forumuri publice sau interne.
Ce este un forum?
Un forum este o platformă sau o comunitate online în care indivizii se pot angaja în discuții, pot pune întrebări, pot împărtăși opinii și pot face schimb de informații pe diverse subiecte de interes. Utilizatorii pot crea postări sau fire de discuție, pot interacționa cu alți membri prin comentarii și răspunsuri și pot accesa o gamă largă de subiecte și subteme în cadrul forumului. Acesta servește ca spațiu virtual pentru comunicare deschisă și colaborare între indivizi care au aceleași idei.
Ce fel de forumuri pot fi create în LiveAgent?
LiveAgent este o soluție care include un program informatic de forum care vă permite să creați 2 tipuri de forumuri: interne și publice.
- Intern
Forumul intern este destul de explicit. Acesta poate fi definit și ca un forum al agenților, utilizat de obicei pentru a împărtăși gânduri, informații și idei legate de muncă. În esență, este o modalitate rapidă și eficientă de comunicare pe cale internă. Discuțiile interne despre muncă dintr-un forum pentru agenți duc, de asemenea, la crearea de sugestii excelente pentru articole suplimentare în baza internă de cunoștințe.
- Public
Pe de altă parte, un forum public poate fi accesat de către oricine, inclusiv de către clienții dumneavoastră. Așadar, acesta poartă deseori numele de forum pentru clienți. Forumul le permite acestora să împărtășească idei, preocupări și informații, fără să fie nevoie să intre în legătură cu agenții de servicii pentru clienți. Datorită acestui aspect, forumurile pot crește satisfacția clienților, precum și productivitatea agenților.
În concluzie, principala diferență între un forum public și un forum intern este aceea că conținutul forumului public este disponibil pentru toată lumea. Cu toate acestea, pentru a utiliza forumul, utilizatorii trebuie să se înregistreze pentru un cont.
Cum funcționează programul informatic de forum al LiveAgent?
Indiferent că decideți să creați un forum intern sau public, fiecare forum poate fi atribuit unui departament diferit în cadrul companiei sau în cadrul programului informatic de forum comunitar.
Așadar, oricând este adresată o nouă întrebare sau un comentariu este lăsat într-un forum, departamentul corect va primi un tichet înăuntrul LiveAgent, la care poate răspunde dacă este necesar. Datorită acestor notificări primite, agenții pot monitoriza discuțiile forumului pentru clienți și interveni când este cazul.
Cum se creează un forum de bază în LiveAgent?
Pasul 1 – Autentificați-vă în contul LiveAgent
Primul pas este să vă autentificați în contul LiveAgent. Dacă nu aveți unul, vă invităm să utilizați perioada de încercare gratuită de 30 zile.
Pasul – Navigați la portalul pentru clienți
Înainte să mergeți mai departe cu crearea unui forum, vă recomandăm ferm să creați categorii. Categoriile vă oferă posibilitatea de a organiza conținutul forumului.
Pentru a crea o categorie nouă, dați clic pe Bază de cunoștințe -> Creare. După aceea, veți vedea un meniu derulant. Alegeți o categorie și completați-o cu titlu, acces și cuvinte-cheie pentru optimizarea motorului de căutare.
De exemplu, dacă decideți să creați un forum intern despre prețuri, categoria poate fi denumită informații despre prețuri. Așadar, intrările din forum despre prețuri vor fi organizate ordonat în această categorie. Pe de altă parte, puteți crea categorii separate pentru fiecare limbă în situația în care marca dumneavoastră activează la nivel multinațional.
Pasul – Creați forumul
Navigați la Bază de cunoștințe -> Forum și dați clic pe Creare. Selectați categoria preferată și completați toate detaliile.
Odată ce aveți un forum, puteți ajusta „acțiunile” dând clic pe butonul Editare (creionul mic din partea dreaptă). „Acțiunile” vă permit să modificați/adăugați informații suplimentare. De exemplu, puteți modifica departamentul care va fi responsabil pentru gestionarea solicitărilor de pe forum.
Pasul 4 – Adăugați subiecte
Pentru a adăuga mai multe informații specifice, navigați la Portal pentru clienți -> Bază de cunoștințe -> Forum -> Categorie -> Creare subiect nou.
Adăugarea de subiecte menține conținutul forumului organizat cu o structură clară.
Acum puteți ține cont de subiecte, oferi recomandări și rezolva probleme cu ușurință.
Personalizarea forumului
În LiveAgent, puteți personaliza cu ușurință aspectul întregului portal pentru clienți, care include și un forum. De exemplu, puteți personaliza culorile din teme, adăuga un antet, subsol, logo și titlu.
Pentru a afla mai multe, consultați ghidul nostru amănunțit pentru portalul pentru clienți.
De ce ar trebui să aibă compania dumneavoastră un forum pentru clienți?
1. Clienții se pot ajuta reciproc
Crearea unui forum le permite clienților să interacționeze între ei și să ofere soluții bazate pe experiențele lor. Datorită acestui aspect, își vor putea depana problemele și le vor putea rezolva fără asistența agentului. Drept urmare, agenții vor avea mai mult timp să se concentreze pe alte activități. În plus, este o modalitate cu adevărat convenabilă pentru clienți de a-și împărtăși gândurile, experiențele, sfaturile și ponturile despre produs/servicii.
2. Fidelitate crescută a clienților
Multor clienți le place să își împărtășească gândurile despre produsele/serviciile pe care le folosesc. Oferindu-le posibilitatea de a-și împărtăși experiențele sau ideile îi va face să se simtă auziți, fapt care creează o legătură mai bună și întărește fidelitatea clienților.
3. Crearea unei comunități
Forumurile pentru clienți permit clienților să își împărtășească liber și anonim ideile, gândurile și sfaturile. Un astfel de forum poate crea o comunitate virtuală în jurul industriei în care activează întreprinderea dumneavoastră. Este un loc primitor în care se pot pune întrebări fără nicio presiune. Prin urmare, poate crea o comunitate puternică în jurul afacerii dumnevoastră, unde chiar și începătorii se pot simți bineveniți să își împărtășească gândurile.
4. Sugestii de îmbunătățire pentru produse/servicii
Programul informatic de forum al LiveAgent creează un tichet nou de fiecare dată când apar activități/modificări noi în forum. Prin urmare, agenții sunt întotdeauna notificați și pot răspunde problemelor presante care pot apărea. De exemplu, a răspunde la solicitările de îmbunătățire a produselor și a oferi soluții alternative temporare este o modalitate excelentă de a consolida relațiile cu clienții, precum și de a vă îmbunătățiți afacerea.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Nu știți de LiveAgent?
LiveAgent este o soluție de birou de asistență care oferă și un program informatic de forum comunitar. Acesta vă permite să creați un forum pentru agenți, precum și un forum pentru clienți în vederea îmbunătățirii fidelității și satisfacției clienților, precum și a performanței agenților.
Cu toate acestea, LiveAgent oferă mult mai mult decât un program informatic de forum. Sistemul de birou de asistență al LiveAgent vă oferă posibilitatea de a conecta toate metodele de comunicare cu clienții într-o singură platformă și de a răspunde cu eficiență la solicitări dintr-o singură interfață.
Descoperiți mai multe funcții-cheie:
- Bază de cunoștințe
- Bază internă de cunoștințe
- Bază multiplă de cunoștințe
- Editor WYSIWYG pentru articole
- Anexe în articole
- Păreri și sugestii
- Interfețe de căutare
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Resurse din baza de cunoștințe
Dacă ați dori să aflați mai multe, consultați ghidul nostru amănunțit dedicat pentru forumuri.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!
Descoperiți cum un portal pentru clienți LiveAgent poate transforma serviciul dvs. de asistență prin autoservire 24/7. Accesați ghiduri, tutoriale video, forumuri și trimiteți tichete pentru un suport eficient și non-stop. Încercați gratuit pentru a îmbunătăți experiența clienților și a reduce solicitările. Aflați mai multe despre costuri și beneficii!