LiveAgent este un software de asistență cu mai multe funcții pentru a vă permite să faceți mai mult decât credeți. Aveți grijă de facturare, facturi și multe altele cu un procesor de plăți în LiveAgent.
Software-ul de gestionare a facturării este aici pentru a gestiona toată facturarea, facturarea serviciilor și produselor și urmărirea. Deținătorii de afaceri trebuie să țină evidența plăților și facturilor și de aceea software-ul de facturare este esențial pentru o afacere de succes. Vă ajută să vă gestionați finanțele de intrare și de ieșire. O parte a acestei soluții sunt automatizări care vă ajută automatizând o mulțime de sarcini banale, repetitive, care, de obicei, consumă mult timp dacă ar fi făcute de o persoană. Acest lucru vă ajută să economisiți timp și bani și vă permite să vă concentrați asupra sarcinilor care necesită atenție.
Integrări de facturare
În cazul în care doriți să faceți un pas mai departe, puteți profita de integrările noastre. ChargeDesk sau Braintree se conectează fără probleme la contul dvs. LiveAgent și vă permite să efectuați acțiuni de facturare avansate, cum ar fi facturi personalizate, rambursări, autorizarea plăților și multe altele. Puteți accesa și avea grijă de toate, dintr-o singură soluție. Aceasta înseamnă că nu vă veți întrerupe fluxul de lucru prin comutarea între programe și totul va fi organizat într-un singur panou de bord.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum un portal pentru clienți LiveAgent poate transforma serviciul dvs. de asistență prin autoservire 24/7. Accesați ghiduri, tutoriale video, forumuri și trimiteți tichete pentru un suport eficient și non-stop. Încercați gratuit pentru a îmbunătăți experiența clienților și a reduce solicitările. Aflați mai multe despre costuri și beneficii!