Ce este integrarea?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Companiile utilizează zilnic diferite aplicații și instrumente. Aceste instrumente și aplicații au fost create pentru a sprijini sarcinile zilnice ale companiei. Oricât de utile ar fi acestea, se poate pierde mult timp pentru a trece de la o interfață la alta. LiveAgent este un software de servicii pentru clienți, care vă ajută să lucrați în cadrul unei singure interfețe. Cu toate acestea, chiar dacă personalul primește toate solicitările clienților într-un singur software, tot trebuie să utilizeze alte aplicații. Acesta este motivul pentru care LiveAgent a încorporat integrări și, de asemenea, colaborează cu alte companii pentru a extinde capacitățile LiveAgent. Cu ajutorul integrărilor, personalul care se ocupă de clienți poate lucra dintr-un singur software, având la dispoziție toate instrumentele necesare.
Avantaje ale integrărilor:
- Cheltuirea mai puțin pe resurse – cum ar fi mai mulți reprezentanți ai clienților
- Procese de lucru automatizate
- Crearea unei experiențe mai bune pentru clienți
- Agenți ai clienților mulțumiți
- Loialitatea clienților
- Abilitatea de a partaja date
Cum puteți utiliza integrările în LiveAgent?
Integrările îmbunătățesc performanța LiveAgent. Acestea pot lega între ele diferite instrumente. În general, pentru a vă îmbunătăți activitățile de lucru zilnice.
După ce vă înregistrați și parcurgeți ghidul de inițiere, puteți începe să utilizați LiveAgent. Integrările LiveAgent pot fi găsite sub mai multe forme. Poate fi o funcție LiveAgent deja integrată sau poate fi o simplă activare a unui plugin. De cele mai multe ori, integrările LiveAgent sunt deja integrate sau se găsesc în Configurații – Sistem. Alte integrări sunt enumerate în Integrări LiveAgent cu ghiduri de instalare.
Pentru a afla mai multe despre anumite integrări, citiți mai multe în prezentarea generală a integrărilor LiveAgent.
Care sunt costurile de integrare în LiveAgent?
LiveAgent oferă 3 abonamente. Toate acestea oferă multe caracteristici, unele dintre ele contra unor taxe suplimentare. Cu toate acestea, API și integrările sunt incluse în fiecare abonament fără taxe suplimentare.
- Abonament Tichet pentru 15 $ pe agent.
- Abonament Tichet + Chat pentru 29 $ pe agent.
- Totul inclus pentru 39 $ pe agent.
LiveAgent oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru fiecare abonament. Dacă nu sunteți încă sigur după această perioadă, vă oferim și un cont gratuit cu limitări.
Dacă doriți să aflați despre caracteristicile suplimentare incluse în fiecare abonament, citiți Tarife.
Prezentare generală a integrărilor LiveAgent
Notificări Slack
Slack este o platformă binecunoscută, folosită de obicei în companii pentru conversații interne. LiveAgent oferă integrarea notificărilor Slack pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt mereu la curent cu întrebările clienților. LiveAgent le permite agenților dvs. să lucreze dintr-o singură interfață. Dar, ori de câte ori angajații dvs. fac mai multe activități în același timp, pot uita cu ușurință de anumite tichete.
Această integrare poate împiedica agentul dvs. să lenevească. Agenții primesc pur și simplu o notificare și pot răspunde din Slack oricând. Dacă aveți o aplicație Slack pe smartphone, puteți, de asemenea, să răspundeți la întrebările clienților LiveAgent de pe telefon. Deși, dacă doriți să răspundeți la tichete de pe smartphone, puteți face acest lucru din aplicația noastră LiveAgent.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Notificări Slack.
API
Integrarea API (Interfața de Programare a Aplicațiilor) ajută două aplicații să “comunice” între ele. În acest fel, puteți conecta instrumentele, programele și multe altele!
Dacă doriți să aflați despre mai multe acțiuni API posibile, citiți LiveAgent – API.
Zapier
Zapier este un instrument de automatizare online care vă ajută să conectați aplicații. De exemplu, pentru a muta datele într-un mod simplu și eficient din punct de vedere al timpului. LiveAgent funcționează cu Zapier. Prin urmare, dacă aveți deja un cont Zapier, puteți integra cu ușurință LiveAgent prin intermediul acestuia. Doriți să transferați niște contacte pe panoul Trello? Nicio problemă, doar integrați și începeți să utilizați! Consultați integrare, pentru a vedea toate posibilitățile.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Zapier.
Marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail este o parte crucială pentru multe întreprinderi. Acesta vă poate ajuta în multe feluri. De exemplu: generați mai multe lead-uri, creați o comunitate și o conexiune cu clienții dvs. și multe altele. Cu posibilele integrări de marketing prin e-mail în LiveAgent, puteți să rămâneți în contact cu clienții dvs., să le oferiți oferte avantajoase sau pur și simplu să obțineți feedback pentru a vă îmbunătăți. Toate aceste integrări de marketing pot fi activate prin intermediul Plugin-urilor din LiveAgent. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrările de marketing prin e-mail disponibile în prezent.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Marketing prin e-mail.
Gestionarea facturării
Software-ul de servicii pentru clienți, cum ar fi LiveAgent, este foarte util în multe feluri. Puteți răspunde la tichete de pe toate tipurile de platforme într-un singur software. Echipa LiveAgent a dorit să creeze cea mai bună experiență pentru clienți, de aceea oferă integrări pentru gestionarea facturării. Ajutarea clienților poate fi adesea dificilă. Încercați să ajutați într-un mod eficient din punct de vedere al timpului.
Prin urmare, integrarea de gestionare a facturării vă poate ajuta, de exemplu, să rambursați clientul, să creați taxe noi, să vedeți plățile clientului și multe altele dintr-o singură interfață. Toate integrările de gestionare a facturării sunt disponibile prin intermediul Plugin-urilor în LiveAgent. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrări de gestionare a facturării disponibile în prezent.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Gestionarea facturării.
Comerț electronic
Compania dvs. vinde/cumpără bunuri sau servicii? LiveAgent vă permite să integrați câteva instrumente pentru magazinul dvs. de comerț electronic. Comerțul electronic dobândește zilnic o mulțime de clienți. Prin urmare, acestea trebuie să aibă un suport eficient pentru clienți. Cu ajutorul integrărilor LiveAgent pentru comerț electronic puteți pur și simplu să vă faceți afacerea mai profitabilă. De exemplu, puteți influența deciziile clienților prin integrarea butonului de Chat Live atunci când clienții se află în procesul de cumpărare. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrările de comerț electronic disponibile în prezent cu ghiduri de instalare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Comerț electronic.
CRM
CRM este o strategie de care orice afacere ar trebui să profite. Aceasta creează păstrarea clienților, satisfacția clienților și, în general, relații mai bune cu aceștia. LiveAgent oferă o excelentă gestionare a relațiilor cu clienții. Puteți organiza și stoca cu ușurință date despre clienții dvs. în LiveAgent. Dacă doriți să măriți capacitățile LiveAgent, oferim, de asemenea, o mulțime de alte integrări legate de CRM. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrări CRM disponibile în prezent cu ghiduri de instalare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – CRM..
CMS
CMS (Sistem de Administrare a Conținutului) este o integrare care sprijină crearea de conținut. LiveAgent oferă un editor ușor de utilizat numit WYSIWYG (What You See Is What You Get). Da, este simplu ca bună ziua! Oricine din compania dvs. ar putea utiliza acest editor pentru a crea conținut. LiveAgent oferă, de asemenea, o mare varietate de șabloane de e-mail, astfel încât să puteți păstra legătura cu clienții dvs. În plus, puteți extinde CMS-ul LiveAgent prin adăugarea de butoane de chat Live în orice sistem CMS care îl susține. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrările CMS disponibile în prezent cu ghiduri de instalare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent CMS.
Gestionarea proiectelor
Fiecare companie își are obiectivele sale, dar fără un management al proiectelor adecvat, atingerea acestora poate fi haotică. Prin urmare, un management al proiectelor adecvat poate crea o structură de lucru clară pentru angajați. Acest lucru îi determină pe aceștia să atingă cu succes obiectivele de afaceri stabilite. LiveAgent oferă această integrare pentru a vă ajuta să atingeți în mod structural aceste obiective. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrări de gestionare a proiectelor disponibile în prezent cu ghiduri de instalare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Managementul proiectelor.
Instrumente de colaborare
Instrumentele de colaborare sunt necesare pentru orice afacere. Cu ajutorul acestor instrumente, echipa dvs. poate comunica mai eficient, fără întreruperi necesare pe parcursul zilei. Având un astfel de instrument, puteți crea un mediu eficient care îi ajută pe angajații dvs. să rămână în contact, dar în același timp nu le întrerupe fluxul de lucru. Prin urmare, conectarea LiveAgent cu astfel de instrumente face ca fluxul de lucru al angajaților dvs. să fie eficient și eficace în același timp, rămânând în același timp la curent cu orice actualizări/noutăți/activități comune. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrările instrumentelor de colaborare disponibile în prezent cu ghiduri de instalare.
Dacă doriți să aflați mai multe despre această caracteristică, citiți LiveAgent – Instrumente de colaborare..
Plugin-uri de migrare
Dacă nu sunteți sigur dacă să treceți la LiveAgent de la un alt software de asistență din cauza tuturor datelor pe care le-ați adunat acolo, nu vă faceți griji, LiveAgent a creat Plugin-uri de migrare special pentru transferul de date. Plugin-urile de migrare vă ajută să transferați toate datele importante de la softul dvs. anterior de asistență clienți la LiveAgent. Toate plugin-urile de migrare sunt disponibile prin Plugin-uri în LiveAgent. Aici este o Listă de integrări, unde puteți găsi integrările Plugin-urilor de migrare disponibile în prezent.
Dacă doriți să aflați despre datele pe care le puteți transfera, citiți LiveAgent – Plugin-uri de migrare.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de asistență pentru rețele sociale, oferind asistență 24/7 fără tarife de configurare și fără necesitatea unui card bancar. Încercați gratuit timp de 30 de zile și bucurați-vă de o satisfacție mai mare a clienților și de mai multe vânzări.
Caracteristicile biroului de asistență pentru rețelele de socializare
Descoperiți cum LiveAgent îmbunătățește serviciul clienți pe rețelele de socializare cu integrări pentru Facebook, Twitter, Instagram și altele. Asigurați-vă că răspundeți rapid cerințelor clienților pe un canal "mereu activ". Încercați gratuit!