Deveniți una cu echipa dvs. cu ajutorul instrumentelor de colaborare. Instrumentele de colaborare vin fie în mod nativ, fie prin intermediul integrărilor noastre pentru diverse aplicații și software. LiveAgent este livrat cu instrumente precum tichete, etichete, note, tichete interne și multe altele. Puteți face întotdeauna un pas mai departe și puteți integra aplicații precum Slack pentru a vă crește și mai mult fluxul de lucru. Fiți creativ și aflați de ce aveți nevoie dvs. și echipa dvs. pentru a face o treabă mai bună.
Instrumentele de colaborare sunt esențiale pentru un flux de lucru unificat în cadrul sau între diferite echipe. Vă vor ajuta să aveți grijă de comunicare, rezolvarea tichetelor și multe altele. Sunt deosebit de utile pentru echipele care lucrează în locații la distanță sau diferite țări, dar chiar și echipele care lucrează împreună pot profita de ele și își pot îmbunătăți fluxul de lucru.
Instrumentele de colaborare vin cu LiveAgent, dar puteți face un pas mai departe cu aplicații de diferite tipuri. Integrați Slack cu LiveAgent pentru a permite o comunicare mai bună, aveți grijă de automatizarea e-mailului cu ActiveCampaign sau chiar adăugați o asistență simplă pe rețelele de socializare cu Instagram sau Facebook. Alegerea este a dvs.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.