Funcția de apeluri interne vă oferă posibilitatea de a comuta chat-ul intern pentru un mod mult mai convenabil de comunicare cu colegii dvs., și anume chat-ul vocal. O funcție integrată direct în LiveAgent cu restul call center-ului vă permite să rezolvați rapid orice problemă cu care vă puteți confrunta sau să obțineți răspunsul corect într-un timp foarte scurt. Crearea unui apel intern este o sarcină foarte ușoară.
Pur și simplu dați click pe butonul plus din colțul de sus și selectați „Apel intern nou” din lista de opțiuni.
Aceasta va deschide o nouă parte a LiveAgent, unde puteți selecta persoana cu care doriți să vorbiți. Dacă dați click pe butonul de apel, se va deschide imediat un nou tichet cu propriul ID și o interfață similară cu restul LiveAgent.
Similar cu chat-ul intern, aveți ocazia să inserați o notiță care să conțină ID-ul tichetului (pe care poate fi dat click și vă va direcționa către acel tichet).
În cazul în care aveți nevoie de ajutor pentru un anumit tichet sau pentru cererea clientului, puteți iniția și apelul intern direct din interfața acelui tichet. Dacă dați click pe cele 3 puncte vă va afișa lista opțiunilor disponibile, iar apelul intern face parte din ele. Procesul de inițiere a unui apel este același ca și cu metoda anterioară. Selectați colegul preferat și apăsați butonul de apelare.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.